לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ללא מילים

פרוזה, שירה, פרגמנטים ותמונות-חיים, בהשראת המוזה שלי: אישה-אישה.
הבהרה: אין להתייחס לנאמר ככזה שהתרחש במציאות. כל קשר למציאות הינו מקרי או חלקי בהחלט.
לפני שנה. 31 במרץ 2023 בשעה 22:29

אני מקווה שתיתקלו בה: באישה שולטת אמיתית וטבעית. אישה שלא תסובב את ראשכם בגלל מראה כזה או אחר, או בגלל משחקי מילים; אישה שלא תהפוך אתכם מיד לחפצים מיניים זמניים ותמשיך הלאה, אלא תתעניין בכם, לדעת את נפשותיכם, איך אתם פועלים, ממה אתם עשויים, והאם בסיכומו של דבר אתם מספיק טובים להיות חלק מחייה. אני מקווה שתתקלו באישה שולטת שמעניינת אותה האמת, להעמיק לחקור ולבחון אתכם. אישה שיש לה סבלנות להקשיב לכם, ומוח חד כתער שיכול ליישר, להעליב, להפתיע, ובעיקר להזיז אתכם במילים ספורות למקום שתִרצה – מקום שיש לו תכלית והינו טוב לשניכם – ותוך כדי כך, להשתחל מבלי משׂים אל בסיס נשימתכם וליבכם.

לכשתתקלו באישה כזו אני מקווה שתדעו להעריך את מזלכם, להיות ולהרגיש כל מילה ממנה בתוך תוככם. אני מקווה שגם היא תראה את ליבכם השותת המושט לה, ואת מאמציכם. אני מאחל לכם שתפגשו אותה בשלב בחייכם שבו תוכלו להיות זמינים לגמרי לתת את כל כולכם עבורה ומעבר לכך, וכל זאת מבלי להימאס עליה, כי אם להתחבב.

ייתכן וזה נשמע כמו חלום, אך היו סבלניים ואל תוותרו לעצמכם. חפשו גם אתם את האמת ופחות את המשחק. אם תתקלו בָּאמת, באישה כזו, עשו כל שביכולתכם כדי להמשיך להחזיק לה יד. ואם תבחר היא לשחרר אתכם, רק הוקירו תודה.

תודה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י