לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ללא מילים

פרוזה, שירה, פרגמנטים ותמונות-חיים, בהשראת המוזה שלי: אישה-אישה.
הבהרה: אין להתייחס לנאמר ככזה שהתרחש במציאות. כל קשר למציאות הינו מקרי או חלקי בהחלט.
לפני חודש. 3 באפריל 2024 בשעה 13:13

מחד אני נמשך לקור ולקשיחות, לאישה חדה, מרסנת ובלתי מושגת שמפשפשת עמוקות בנפש האדם שמולה. מוזר ככל שזה יישמע, למדתי שעם או מייד לאחר הכאב באה משיכה (התמכרות?) לחוות שוב, להקשיב רק עוד קצת לאמת-פיה תוך תקווה לקשר ממשי וכואב – קלוש ככל שיהיה. מנגד אני נמשך להתבוסס ברוך ובחיבת אישה מבריקה ודואגת; להתיישב ולרוות נחת לרגע כי מצאתי חן ומקום לתת בו יד ואת עצמי; להתאהב בעומדי נוח.

האם אפשר לצעוד למרחקים עם רוך וחיבה בלבד? או עם קור וקושי בלבד? האם רוך מרדים, וצפוי להימאס על אחד הצדדים? האם קור מעיר אומנם, אך צפוי לשבור את הנפש? הישנה דרך אמצעית? לעזאזל! יחסים הם דבר מסובך; כולי פליאה ממי שמצאו תשובות חלקיות, ומנשים שלמדו איך לשלוט בדרכים [ה]שונות לאורך זמן.

Sunna סאנה​(שולטת) - בכנות, אני מגדירה את עצמי כשולטת רכה, אבל זה לא אומר מטפלת, זה פשוט אומר שאני נעימה גם כשאני ״רעה״, ואני לא רעה אם זה לא דבר שרצוי ומדובר שרצוי משני הצדדים באופנים שמוסכמים לפני ותוך כדי.
אני חושבת שהאופן בו הקשיחות שלי מגיעה היא בתוך הגבולות שהצבנו.
אם פרטנר-ית לא עושה משהו בזמן הם לא יקבלו כנראה, כי זה פחות הקטע שלי, אבל הם כן (במידה וזה מה שנכון לשנינו) יגידו מה הם עשו לא בסדר, יתנצלו, יגידו מה הם יעשו בעתיד (נסכם יחד) וינסו לעשות זאת שוב טוב יותר. אני לא אתעלם מזה שלא קרה מה שרציתי, אבל זה יהיה בסדר, כי אני אדע שהפרטנר-ית ילמדו לעתיד
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י