ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בלוג

לפני 8 שנים. 7 בספטמבר 2015 בשעה 21:56

 

תיראו מה מצאתי תלוי על דלת הכניסה לפה:

 

 

חברי וחברות כלוב יקרים, הובא לידעת הוועד המנהל של קולקטיב הכלוב כי חברים בקולקטיב עושים לעצמם דין* ומשתמשים במונח קוקהולד שלא על פי תקן קאמבאקט ובכך טועים ומטעים את הציבור וכמו כן באים לא טוב בעין של היו״ר.

 

אנו מבקשים להבהיר בכל צורה כי ״קוקהולד״ הוא מנוח המתייחס לפטיש- סטייה- קיק ספציפיים מאוד שמהותו הוא קיום יחסי מין בין אשת איש (בת זוג, חברה, אישה, ידועה בציבור וניסתרת בפרטי) לגבר אחר וזאת בידיעת הגבר כלומר ״האיש״ מאשת האיש.

לא, לא נרחיב יתרה על מקורות השם ועל המשמעויות שלו במקור אולם נרמוז שבמקור המונח האנגלי התייחס לכל מקרה שבו אישה קיימה יחסי מין עם מישהו שאינו בן זוגה לרבות בגידות. בעיברית נטמע המונח ״הבעל המקורנן״ כלומר זה שאישתו מ%%$#ת עם אחר/ים.

 

לצרכי קהילות הסקס, הסאדו, הקינק, הסווינג ושאר הסדום והעמורה השימוש כיום במונח ברוב הקהילות בעולם מתייחס למצבים בהם אישה מקיימת יחסי מין עם גבר אחר(להלן Bull בקהילות צפון אמריקה, או מאהב - מאסטר - ג׳ורג׳ בקהילות אירופה) כדי להשפיל או לגרות או לרגש או לענג את בן זוגה ( להלן המקורנן, הזבל אפס, העבד, או ״נושנוש״).

 

כל שימוש במונח קוקהולד לצרכי תיאור :כלובונים,CBT, הצלפות,מניעת גמירות, הריסת גמירות, שימור ושיחזור גמירות, יריקות, סטירות, חבטות, השפלות, מדיקל, ביולוג׳יקל, קיינים, תפרים, חתכים, הכנסה לכלובים, העלבות וכיוצא בזאת שאינם חלק מסיטואציה בה אישה מקיימת יחסי מין עם גבר זר בידיעת הבעל הינו שגוי, חוטא בחוסר דיוק וחסור מקצוענות סוטית שאינה מקובלת על הקולקטיב ואנו מתעקשים בקטנוניות אקדמית כי יחדל לעשות בו שימוש שאינו לשימושו.

 

לסיכום:

 

1. הבעל במרתף קשור, הבעל מתחת לסדין שחור בחדר חשוך על יד, הבעל מאושר ומשפריץ, הבעל מייבב ומושפרץ,הבעל קשור בנוכחות האישה והזר, הבעל פאסיבי, הבעל אקטיבי, הבעל אוכל גם בתחת מהמאהב, חלק מיחסי סאדו מאזו, נטו סקס, בעל סאב, בעל דום, בעל זבוב ובלבד שיחול החוק ״אשת איש עם גבר זר״.

 

2. ״אני קוקהולד!״, הדומית שלי מכריכה אותי להזדיין - למצוץ- לענג לגבר אחר ומשפילה אותי ומצליפה ואני חייב ללקק לשכנה ממול בנוכחות אישתי ואז שתיהן צוחקות עלי ו ו ו...  - לא נשמה, אתה סאב, דו, אתה בר מזל שיש לך שכנה כזאת כוסית אבל עד שהיא לא מזדיינת עם זה שפוצץ לך כרגע את השקדים בזרע - אתה לא קוקהולד - תפנימו בבקשה.

 

 

3. בגידות כיום אינן נחשבות כחלק מסצינת הקוקהולד ולא חכמולוגים בשקל אם נתת לה אישור (אפילו פעם אחת בלבד ב38 שנות ייאוש, כלומר נישואין) להזדיין מתי שבא לה ולספר לך רק מתי שמתאים לה, זה לא ״בגידה״. זה בדיוק כמו העומואים שמסתובבים לי בתיבת אדומות רוצים להיטחן למצוץ ולשרת ומתעקשים שהם ״סטרייטים״, אני מאכסימום מוכן להשתין לכם לפה, בורות הכחשה והדחקה זה דרך אגב ביג פאקן טרן אוף.

 

4. הסצינה הצפון אמריקאית מתאפיינת בגישה מינית ישירה ובוטה, מיעוט באלמנטים וריטואלים בי אס אמיים, דגש על מיעוט בקונדומים,ריבוי גאנג באנגים, היכנסות האישה להריון מזרים וגידול הילד על ידי הבעל כשלו ושלילת קיום יחסי מין מהבעל.

 

5. הסצינה האירופאית מעט שונה יש בה יותר דגש על בי די אס אם, טקסים וריטואלים, מפגשים אקראיים בחיק הטבע או מועדוני מין, יחסי ״מאהב -מאהבת -בעל״, ופולגמייה, מפגשי סווינגרים ואורגיות יחסית מתונות והקפדה על שימוש בקונדומים נפוצה יותר.

 

6. זכרים -אם אתם מגורים עכשיו מינית או מרוגשים מאוד או חווים התקף חום והסמקה אתם ככל הניראה בקטע של קירנון, אם בת הזוג שלכם חמודה, צרו קשר, תודה.

 

 

 

לפני שנסיים את ישיבת החירום הזאת אנו רק רוצים להזכיר ל ״דחוף לי גם את הרגל 28״ לשלם את המס בול חבר לשנת הפעילות הבאה ולא לצבור חוב הגורר ריבית. 

 

 

 

בברכת ,קולקטיב מלומד הוא קולקטיב מלוכד

 

הוועד המנהל

 

 

* וחלקם גם עשו את הדיין אבל זה לפוסט אחר.

 

 

 

נ.ב

 

על הפסיקה שלי אס גיבט קיין פראגה, קיין דיסקוסיון, פונקט. 

 

hrgiger - מכיוון שאמרת פה הרבה דברי חוכמה אבל במקביל גם ליהגת לא מעט לא הצלחתי להבין האם לטענתך תמיד יהיה BUll/ג'ורג' (באמת? ג'ורג? זה הרב שגל שלהם?) בקקהולד?
לפני 8 שנים
טרוריסט חמוש באננס - רגע של רצינות,

תמיד חייב להיות זכר ״אחר״ שאיתו האישה מקיימת יחסים.
איך קוראים לו והאם הוא גם בא לבד, זה לצורך העניין לא רלוונטי.



נ.ב 1

המונח BUll- שאותו אני מתעב בטעמי הפרטי - הוא מונח מהסצינה האמריקאית שמעיד קצת על המנטליות שלהם בקטע.

נ.ב 2

עד שלא תכניסי את ג׳ורג׳ מהספארי לחדר המיטות שלכם בזמן שבן זוגך קשור למקרר עם השרשרת של הפילים לא תוכלי להבין את הבדיחה, לא באמת.
לפני 8 שנים
hrgiger - ברור שחייב להיות אחר, איפה כל הכיף אם אין אחר?
אין רלוונטיות לשם, גם שלמה זה סבבה, אבל כן יש חשיבות לאינטרקציה ולהתנהגות שמרבית האנשים יראו כקקהולד.
העניין הוא שbull הוא משתמש ומחפיץ כלפי האישה, אין לי מושג מה החינוך של ג'ורג' ומה הוא עושה.
בעולם שלי, האישי, בחוויה שלי, אין מקום להשפלת האישה (האישה שהיא אני, כמובן. אני יותר משמחה להשפיל אחרות).
לפני 8 שנים
FOR GOOD - במחוזותינו, אננס - וזה דבר הידוע לכול \'פטישיסט\' של מצבי-תודעה אחרים - ג\'ורג\' הוא השם הג\'נרי של כול מי שמוכר לך את הסמים בכספומטים של לוד. וכך היית יכול עד-לא-מזמן לשמוע בלוד בימות החורף הקרים, וגם בימי הקיץ החמים האמת, צעקות מחרישות אוזניים לעתים \"ג\'ורג\', גורג\'... איפה אתה... ג\'ורג\'...\"
לפני 8 שנים
FOR GOOD - * ג\'ורג\'
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י