ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בלוג

לפני 8 שנים. 28 בספטמבר 2015 בשעה 20:40

 

מוקדש לאושפיזין - ״מרגוע״, ״שלוותא״, ״אברבנל״, ״מכון חוקני הבבונג של ציונה״.

 

 

לפני שבוע פניתי באדומות לקהל קוראותי וחשפתי בפינהם את פרוייקט ״עדשה רעננה״ ובה ביקשתי מהן לא רק לשלוח תמונות חושפניות של עצמן אלא גם לחלוק מעט מהחיים שלהן לרבות הפנטזיות שלא יספרו עליהן לאף אחד -  לא אפילו לא לטריקסטר או איון.

 

לכבוד החול והמועד הנה תוצאות המדגם הראשוני של פרוייקט ״עדשה רעננה״.

 

 

 

 

#1 

 

 

 

״

אני מודה שקצת לא האמנתי על עצמי שאשתף פעולה אבל האסטרולוגית והקוראת בבמיה שלי דווקא פתחה לי במעמול ואמרה שזה בלאו הכי בלוג שנכנסים אילו 3 קוראים אז כפרה, נעבור לחיפוש חתן עשיר שעוד לא יודע שיש לו מחלה סופנית״.

אני עובדת בתור מקפלת מפיות במפעל, חובבת שירה נורדית, אני גם צמחונית - בתמונה אני עם חסן השליח של הירקן האורגאני שתמיד דואג לי למלפפונים ״הכי הכי״.

בגלל שאני כזה שובבי לפעמים, מעט ילדותית וגם כן הקיפול מפיות לא מסתדר הכי טוב עם הפרעת הקשב והריכוז אני מודה שלפעמים בא לי לבוא אליך רק עם חולצת טריקו עם דובוני כפת׳לי ולשחקי איתך קצת בגן גורים. 

 

״

 

 

#2

 

 

״

 

אני מוראל, ואני שונטאל.

אאמת, אנחנו לא בקטע שלך אקסביזיוניזים אבל נפלנו בערב חג רק על קמצנים ואתה יודע כמה ״טוקיו״ טוב עולה איום.

אז אנחנו מחפשות לחשוף את עצמינו בשקיפות מלאה כל עוד יש לכם מסגרת אשראי מתאימה, אנחנו זורמות, לא מתחקרות אותך שעות על במה אתה עובד וכמה אתה מרוויח, למה ת׳כלס אלא אם כן אתה בכיר במגזר עציבורי עו שחקן כדורגל רוב עסיכויים שאנחנו טוחנות אותך בקאש פלאו... 

 

בקיצור, שונטאל לא עושה אנאלי ומורטל לא עושה מי שאין לו אמריקן אקספרס בלאק.

 

 

 

 

אני מוכן להישבע לכם, ככה הגיע לתיבת הודעות, לא ערכתי.

 

 

 

 

 

#3 

 

 

 

 

״

היי, לקח לי חמש שעות להעיז להתפשט, 4 שעות למצוא פוזה, ויומיים לגרום למצלמה לעבוד כי עידכנתי גירסה של האנדרואיד.

וואהה, אני עדיין לא מאמינה, לא מתאים לי, אני בדרך כלל נורא סולדית וגם כן חוטפת התקפי הסמקה ושיתוק כל פעם שהבוס שלי צובט אותי בעבודה שזה בערך הדבר הכי קרוב לאינטימיות עם גבר שהייתה לי מאז שהייתי פקידה פלוגתית בגדוד הדרוזי.

 

אני עובדת בתור חוקרת וירוסים במכון ששיך למשרד ממשלתי שאף פעם לא שמעת עליו אבל אם תנסה להיכנס לנו לבניין תגמור עם יד בתוך הטוסיק, ייאה אני לא מאמינה שהקלדתי ״יד בתוך הטוסיק״, רגע, אני צריכה אוויר. קראתי את האדומה שלך ואפילו שאני בטוחה שהעברתי אותך ממזמן לחסום כניראה שעשית מנוי זהב זה התבטל, אני באמת צריכה לדבר על זה עם כלובי.

לגבי פנטזיה שאפילו לאיון אני לא מספרת... לא יודעת אולי שירדו לי בזמן שאני קוראת עירית לינור או לדחוף לך יד עד המרפק עד שתעשה קולות כמו חזיר. יאו רגע, אני לא מאמינה שהקלדתי ״לדחוף לך יד עד המרפק עד שתעשה קולות של חזיר״. שיאו אני חייבת רגע תה קמומיל, שנייה. 

אז אם לא ״זה״ אז אולי שיכופפו אותי ריש על המעקה בחדר מדרגות ולקבל בזמן ששכנים עולים ולא שמים לב וכזה.

 

 

 

 

#4

 

 

 

״

 

המהמהמהמהמ... ווואאאעעעעע... סלופ סלופ ...... יייא בן זונה מסריח....לאאאאא... זבל ...לך תזיין את אימא....כמכעכעכעככעככעכעעכע ...כחכחכחכחכחכחכחהחהחהחהחהח, חמור מזדיין, מנייאק מנייאק, אתה כזה מטומטם, הההממממממממממ...

 

״

 

 

א. עוד דוגמא להודעה שהגיע ולא ערכנו.

 

ב. אין מצב שצילמת את זה בסמרטפון לבד, בלי קרדיט על המצלם אני לא מפרסם.

 

 

 

 

 

#5

 

 

 

״

 

מתה על הבלוג שלך, אני חושבת שהוא בוגר, חושפני, כנה ואקסביציוניסטי בצורה פרווקטיבית שתמיד מרטיבה לי.

אז החלטתי להגדיל ראש וזרמנו עם סירטון, מתנצלת על השחור לבן אבל בדיוק עידכנו גירסה של האנדרואיד.

בלי לחשוף יותר מדי אני עובדת בתור טכנאית הדראוליקה בחברת אנרגיה שהיא כל כך גדולה שאפילו המנכ״ל שלנו לא יודע מה היא עושה ואיפה. אני אוהבת מסיבות טבע, טיולים בטבע, התעמלות בטבע ואת טבע, המזכירה ההורסת של המנכ״ל.

 

פנטזייה סודית ?  אולי לעשות פטריות בורמזיות ולהיכנס לחדר חושך במרתף של בניין הכנסת, או שאני יכולה להביא אלי לסדנה של ההידאוליקה ולשחק בחוקני קנאביס בלחץ.

״

 

 

 

 

לפי הפתיחה שלך הבנתי שמדובר בטעות, העברתי את ההודעה ישר לתיבה של בכוח המוח, תודה.

 

לפני 8 שנים. 26 בספטמבר 2015 בשעה 21:17

 

כאמור אחת מאבני היסוד לחיפוש היא מקורות המימון וטכניקות המימון - מצריך 40:13 דקות מהחיים:

 

 

היות וככל הניראה יש לך חיים אז הנה תקציר בן 9:54 של זה:

 

 

 

 

 

 

 

לגבי העיתונאי גלן בק - אני לא מת עליו, הוא לא איזה גורו שלי דווקא, יש לו את הסרטים הדרמות וסימני השאלה מסביבו אבל באישו הזה הוא הפציץ, כבוד.

 

 

 

 

 

 

 

במסרים המוצפנים הבאים נמשיך לעסוק בדברים שראוים למסרים המוצפנים הבאים.

 

 

 

אני

 

 

 

לפני 8 שנים. 26 בספטמבר 2015 בשעה 18:10

 

הטכנולוגיה והטכניקות לכרות מערך של רכבת תחתית מתחת לכל גוש דן בתוך 5 שנים כבר קיים מזמן ! 

 

 

 

הנה, סוף סוף מצאתי תימוך אקדמי מודרני לטיעון, אני אתן לכם להחליט לבד:

 

https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=75045&postid=480088

 

 

 

 

 

ותודה למומחה הכרייה, המינהור, הקדיחה, ופיצוץ הטבעות* אינג׳ינייר קומפליי.

 

 

 

 

ס. קפטי - מומחה ליעילות השירות לציבור במגזר הגלובליסטי.

 

 

 

 

 

 

* טכניקה קאלסית של מהנדסי מכרות בסיביר.

לפני 8 שנים. 20 בספטמבר 2015 בשעה 20:15

 

לא, זה לא כל מי שלא נעשה עליו שיימינג וצריך להתנצל על זה שזה לא נעשה, דוגמא מייצגת בלבד...

 

 

 

לפני יומיים פורסמה בוואי נט כתבה של יואב זייתון - ראיון עם ראש מספן המודיעין היוצא של חיל הים תא"ל י תחת הכותרת:

 

"מפקדים בצה"ל לא מפנימים - לחמאס יש קומנדו ימי".

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4700021,00.html

 

באחת הפסקות לקראת אמצע הכתבה מופיע בפירוש:

"

 

בגילוי לב של ביקורת עצמית מנתח תא"ל י' את מה שנדמה כ"ירידת האסימון" של צה"ל, שמתרחשת רק אחרי שהאיום החדש ממומש: "מישהו אמר לי לפני כמה ימים 'איך אתה קורא ליחידת הקומנדו של חמאס קומנדו ימי, זה לא קומנדו ימי'. אמרתי לו אתה בבעיית הפנמה קלה. אתה קורא למה שאתה חושב קומנדו, עכשיו בוא נפרק את זה לרכיבים ותגיד לי איפה עובר הרף, כמה חוליות צריכות להיות בשרשרת שאתה תקרא לזה קומנדו ימי? להבנתי הכינוי 'קומנדו ימי' בהחלט משקף נכון את האיום לפחות כלפי האזרח. בוודאי שהוא לא ברמת הקומנדו הימי הישראלי, אבל האם הוא יודע להגיע בצלילה חשאית צבאית לאן שהוא רוצה ולהביא את הלחימה הצבאית לשטחנו? כן".

"

 

עכשיו אני...

 

1. ראש מספן המודיעין של חיל הים הוא המרגל הימי הבכיר שיש לעם היהודי בכל רגע נתון, ותפקידו אם לשפוט על פי פירסומים אזרחיים בעולם וסופרים כמו טום קלאנסי הוא אחד קריטיים בכל מערך מודיעין של מדינה מודרנית, במיוחד כזאת הנתונה לאיומים ממשים. על פי מידע בפרסומים אזרחיים מודיעין ימי מודרני מתמודד עם אתגרים הנעים בין איסוף, מעקב, ניתוח, יזימת מבצעים, הערכות של מערכות הנשק הקלאסיות של היריב- מדינות, צבאות, חילות, אסטרטגיות וכולי ("הימים הטובים של פעם") לבין ביצוע אותו הדבר ברמת הטרוריסט הבודד שמסתובב אי שם עם משהו רע במזוודה.

 

* בקיצור אם מישהו רוצה לעשות לך משהו רע וזה קשור לים - הכאב ראש והאחריות היא של ראש מספן מודיעין.

 

לא ביהירות חלילה אבל יצא לי לפני כמה שנים טובות לשוחח שיחה קצרה בהפתעה עם ראש מספן המודיעין של חיל הים בזמנו ובמהלכה העזתי להצליב בין הערכותי האישיות כפטישיסט עצמאי לתחום לגבי חשיבות תפקידו לבין מה ת'כלס, השתמשתי הרבה בטום קלאנסי רעדתי, הזעתי והייתי בטוח שעוד רגע הוא והסגן שלו הולכים לרצוח אותי ולבסוף קיבלתי ממנו בחיוך את המשפט הבא לסיכום:

"אננס, אני קורא טם קלאנסי לפעמים במשרד, עוצם עיניים ורואה תיקים מסווגים, מבצעים ומקומות שהייתי בהם".

 

אז רק ככה כדי להבין מי אמר את הדברים.

 

 

2. יפה וראוי שהצנזורה לא טיטאה אל מתחת לשטיח כהרגלה, אולי כן שווה למלא טוטו כמו שאומרים.

 

 

 

 

אני רוצה את שמו ודרגתו של כל קצין בצה"ל שמזלזל כך ביריב, מזלזל כך באנשי המקצוע שלו עצמו ומשתין בקשת על אחד מהתפקידים הכי קוסמים לי בעולם המודיעין - "ראש מודיעין ים לאומי". אני נישבע שאני פותח פייסבוק ומתחיל מסע שיימינג שיגמד לרמות מיקרו את מבצע

"למה מה היא ערבייה? שיימינג".

דרך אגב, על זה עבודה יפה מאוד קבלו ח"ח ושפוטה טרופית 26 תשלח אליכם למסאג כפות רגליים.

 

 

 

מכולכם הייתי מצפה להשתתף בשיימינג על קצינים שמרשים לעצמם לבקש "לא לא... אל תגיד שיש להם ... אל תגיד שהם יכולים... בבקשה לא".

 

 

אם לא, לא תהיה לכם מדינה ודי בעתיד הלא רחוק. שחיתות ערכית, מוסרית וחומרית הפילה אמפריות גדולות ממדינת ישראל - גוגל ז'את...

 

 

 

 

 

 

 

 

לילה טוב לכולכם, לילה שקט במיוחד למי שכרגע... אתם יודעים...

 

 

 

 

 

 

 

 

כותב פוסט זה הינו תחקירן ופטישיסט עצמאי לתחומי מודיעין, ריגול, טכנולוגיות ביטחוניות, כשלונות והצלחות, לוחמה ומבצעים מיוחדים ושאר החרא המתוק הזה.

 

 

* לא בקיצור- דוגמא טרופית מושכלת אך דמיונית לדברים שמעסיקים ראש מספן מודיעין ברגעים אילו:

 

"מה הטווח של הטיל החדש שלהם... עד כמה הפגיעה שלו יעילה... לבדוק מה יש לנו נגד זה... מה מצריך פיתוח... מה עושים עד שהמערכת הגנה תכנס לפעולה... רגע.. האדמיראל האיראני הזה ניראה חיוור לאחרונה... מה זה אומר ... מי יחליף אותו אם ... לבדוק על הפרופיל האישי שלו עוד... מה הם יודעים על זה... מה הם יודעים שאנחנו יודעים על זה... אם נעשה ככה זה יגלה להם ככה... רגע, מה המחיר שנשלם אם נחליט לא לפעול כי ... האמריקאים לא מאשרים למכור לנו את זה, לסעודים הם כבר מסרו שש מערכות כאלו דווקא... מה העידכון ? ראו אותו בפאריז עם ההוא ? אני רוצה לדעת על כל תחנה בתחתית שהוא עובר בה כרגע מבחינתכם, זוז... אה זה... כן אנחנו מריצים מודל שפיתחו ברפא"ל והטכניון אבל ייקח למחשבים עוד חודש עיבוד, זה מסתבך כשמנסים לשחק עם  פולסים של קרינה אלקטרומגנטית בסביבה של מים , כן יש שלושה עבודות דוקטורט שחורות על זה עזוב... לא אני לא מוכן שיעקבו סתם סירות דייג, משרד החוץ יושב לי על העורק, שחררו אותו עם אזהרה הפעם... עדכן אותי לגבי מה שקורה כרגע שם... לא מעניין אותי מה שהמפקד של הצוללת אומר, הפיקוד רוצה את המידע אתמול... טוב תעשה מה שהוא ממליץ, אני אקנה זמן, רוה"מ יחכה..."

 

אם נכנסתם למועקה, מתח וחרדה מהטקסט שלעיל - נא להירגע, לא אני ולא אתם ככל הניראה בעלי המבנה המנטלי והיכולת השכלית של ראש מספן מודיעין ים ממוצע :)

 

 

לפני 8 שנים. 8 בספטמבר 2015 בשעה 20:00

 

 

הפוסט למטה ...

 

שיא הצפיות של כל הזמנים, אפס תגובות.

 

 

כולכם - או בתולים, או פחדנים, או עדיין עסוקים בלאונן עליו.

 

 

- מכניס את הסטפה לכיס בחיוך אגוטריפי - 

 

להתשמע 

 

 

לפני 8 שנים. 7 בספטמבר 2015 בשעה 21:56

 

תיראו מה מצאתי תלוי על דלת הכניסה לפה:

 

 

חברי וחברות כלוב יקרים, הובא לידעת הוועד המנהל של קולקטיב הכלוב כי חברים בקולקטיב עושים לעצמם דין* ומשתמשים במונח קוקהולד שלא על פי תקן קאמבאקט ובכך טועים ומטעים את הציבור וכמו כן באים לא טוב בעין של היו״ר.

 

אנו מבקשים להבהיר בכל צורה כי ״קוקהולד״ הוא מנוח המתייחס לפטיש- סטייה- קיק ספציפיים מאוד שמהותו הוא קיום יחסי מין בין אשת איש (בת זוג, חברה, אישה, ידועה בציבור וניסתרת בפרטי) לגבר אחר וזאת בידיעת הגבר כלומר ״האיש״ מאשת האיש.

לא, לא נרחיב יתרה על מקורות השם ועל המשמעויות שלו במקור אולם נרמוז שבמקור המונח האנגלי התייחס לכל מקרה שבו אישה קיימה יחסי מין עם מישהו שאינו בן זוגה לרבות בגידות. בעיברית נטמע המונח ״הבעל המקורנן״ כלומר זה שאישתו מ%%$#ת עם אחר/ים.

 

לצרכי קהילות הסקס, הסאדו, הקינק, הסווינג ושאר הסדום והעמורה השימוש כיום במונח ברוב הקהילות בעולם מתייחס למצבים בהם אישה מקיימת יחסי מין עם גבר אחר(להלן Bull בקהילות צפון אמריקה, או מאהב - מאסטר - ג׳ורג׳ בקהילות אירופה) כדי להשפיל או לגרות או לרגש או לענג את בן זוגה ( להלן המקורנן, הזבל אפס, העבד, או ״נושנוש״).

 

כל שימוש במונח קוקהולד לצרכי תיאור :כלובונים,CBT, הצלפות,מניעת גמירות, הריסת גמירות, שימור ושיחזור גמירות, יריקות, סטירות, חבטות, השפלות, מדיקל, ביולוג׳יקל, קיינים, תפרים, חתכים, הכנסה לכלובים, העלבות וכיוצא בזאת שאינם חלק מסיטואציה בה אישה מקיימת יחסי מין עם גבר זר בידיעת הבעל הינו שגוי, חוטא בחוסר דיוק וחסור מקצוענות סוטית שאינה מקובלת על הקולקטיב ואנו מתעקשים בקטנוניות אקדמית כי יחדל לעשות בו שימוש שאינו לשימושו.

 

לסיכום:

 

1. הבעל במרתף קשור, הבעל מתחת לסדין שחור בחדר חשוך על יד, הבעל מאושר ומשפריץ, הבעל מייבב ומושפרץ,הבעל קשור בנוכחות האישה והזר, הבעל פאסיבי, הבעל אקטיבי, הבעל אוכל גם בתחת מהמאהב, חלק מיחסי סאדו מאזו, נטו סקס, בעל סאב, בעל דום, בעל זבוב ובלבד שיחול החוק ״אשת איש עם גבר זר״.

 

2. ״אני קוקהולד!״, הדומית שלי מכריכה אותי להזדיין - למצוץ- לענג לגבר אחר ומשפילה אותי ומצליפה ואני חייב ללקק לשכנה ממול בנוכחות אישתי ואז שתיהן צוחקות עלי ו ו ו...  - לא נשמה, אתה סאב, דו, אתה בר מזל שיש לך שכנה כזאת כוסית אבל עד שהיא לא מזדיינת עם זה שפוצץ לך כרגע את השקדים בזרע - אתה לא קוקהולד - תפנימו בבקשה.

 

 

3. בגידות כיום אינן נחשבות כחלק מסצינת הקוקהולד ולא חכמולוגים בשקל אם נתת לה אישור (אפילו פעם אחת בלבד ב38 שנות ייאוש, כלומר נישואין) להזדיין מתי שבא לה ולספר לך רק מתי שמתאים לה, זה לא ״בגידה״. זה בדיוק כמו העומואים שמסתובבים לי בתיבת אדומות רוצים להיטחן למצוץ ולשרת ומתעקשים שהם ״סטרייטים״, אני מאכסימום מוכן להשתין לכם לפה, בורות הכחשה והדחקה זה דרך אגב ביג פאקן טרן אוף.

 

4. הסצינה הצפון אמריקאית מתאפיינת בגישה מינית ישירה ובוטה, מיעוט באלמנטים וריטואלים בי אס אמיים, דגש על מיעוט בקונדומים,ריבוי גאנג באנגים, היכנסות האישה להריון מזרים וגידול הילד על ידי הבעל כשלו ושלילת קיום יחסי מין מהבעל.

 

5. הסצינה האירופאית מעט שונה יש בה יותר דגש על בי די אס אם, טקסים וריטואלים, מפגשים אקראיים בחיק הטבע או מועדוני מין, יחסי ״מאהב -מאהבת -בעל״, ופולגמייה, מפגשי סווינגרים ואורגיות יחסית מתונות והקפדה על שימוש בקונדומים נפוצה יותר.

 

6. זכרים -אם אתם מגורים עכשיו מינית או מרוגשים מאוד או חווים התקף חום והסמקה אתם ככל הניראה בקטע של קירנון, אם בת הזוג שלכם חמודה, צרו קשר, תודה.

 

 

 

לפני שנסיים את ישיבת החירום הזאת אנו רק רוצים להזכיר ל ״דחוף לי גם את הרגל 28״ לשלם את המס בול חבר לשנת הפעילות הבאה ולא לצבור חוב הגורר ריבית. 

 

 

 

בברכת ,קולקטיב מלומד הוא קולקטיב מלוכד

 

הוועד המנהל

 

 

* וחלקם גם עשו את הדיין אבל זה לפוסט אחר.

 

 

 

נ.ב

 

על הפסיקה שלי אס גיבט קיין פראגה, קיין דיסקוסיון, פונקט. 

 

לפני 8 שנים. 1 בספטמבר 2015 בשעה 21:02

 

מוקדש לבלרינה שפישלתי לה ביום ההולדת, אני יודע, אין לי אפילו מושג כמה ביוקר זה יעלה לי, אני בהדחקה. 

 

וכמו כן מוקדש בהערצה היסטרית לטריקסטר ראף, האחד והיחיד. אני בהלם עדיין שאתה מרשה לי לכתוב לך ישירות.

 

(

נעמד על הטריבונה וזורק לבנים לכיוון השולחן שיפוט,

 

שר עם הקהל ״ הוא ראף, הוא ראף הוא ראף הוא ראף הוא ראף !״ תוך כדי תנועות אמוק בידיים,

 

בורח במהירות מהגז מדמיע של היס״מ מנייאק,

 

מטפס על הגדר...

 

פרשים...

 

מבט מייואש ומבוהל...

 

 לא טוב, סוס תמיד מנצח. 

 

)

 

במקרה עשיתי סדר בשולחן שהיה שלי בילדותי ומצאתי שיר שכתבתי בכיתה ז׳:

 

 

לא ביקשתי אופניים כמו שאר החברים

לא ביקשתי גלשן כמו המגניבים

לא ביקשתי ספינת פיראטים מהאגדות כמו החנונים

לא ביקשתי מכונית מרוצים כמו ילדי העשירים

לא ביקשתי אפילו סוס פוני כחול 

כולה מה כבר ביקשתי ?

ז#ן גדול ...

 

לא ביקשתי שלום עולמי מטופש 

לא רוצה לטפל בעולם וברעב 

אפילו לא הייתי חמדן והוספתי 

ביצ##ם ענקיות 

אז מה כבר היה לך כל קשה להענות ?

 

עכשיו ביננו אלי...

מה זה ... מה אני ערבי ?????????????

 

 

 

שלך 

 

ב. ולבול (לשעבר פ.שוש)

 

 

 

 

 

עכשיו בלרינה, אם זה לא מצחיק אותך או חצי פוסט לא ברור לך אנא אנא ארגני לי את הפרטים של איפה קנית את המג׳יק וואנד.

 

 

לפני 8 שנים. 23 באוגוסט 2015 בשעה 20:02

 

 

אבל עוד תימצא מי שתשיר לי את זה

 

 

 

 

להשתמע

לפני 8 שנים. 19 באוגוסט 2015 בשעה 18:21

 

נפתח חלון הזדמנויות נדיר להלילה, תביאו חברה טובה.

 

 

המשך ערב נעים לכולם, הלכתי לחמם שניצל תירס וכרגיל לקרוא בלוגים* 

 

 

טה טה 

 

 

 

 

 

 

* בלוגים של חובבי נשק והישרדות, אל תעלבו או תקחו אישית, אצלם פשוט יש הרבה יותר ג׳וססס 

לפני 8 שנים. 17 באוגוסט 2015 בשעה 20:05

 

אומצתי על ידי ידידה מפה. אנחנו אפלטונים וירטואליים מתקתקים מעצבנים כאלו אבל בקרוב כניראה לא תהיה לי ברירה, יגמרו התירוצים ונאלץ להיפגש לקפה וכזה.

 

עכשיו אני לא יודע אם זה השיעמום או חוסר החיים אבל יוצא שאני מעצבן אותה לפעמים שבא לה להתפוצץ עלי - נוט אין אה גוד וואי. מה לעשות, אני לא נישלט בעליל, אני לא יודע את מקומי בהחלט, אני לא יודע מה עשיתי בכלל ובאופן כללי, אני לא.

 

למזלי במטענים ממולכדים אני לא רע, יחסית כלומר. אז היום ניסיתי לנטרל בתום לב: יש חוט כחול, יש חוט שחור, יש חוט צהוב, יש אדום ושני ירוקים...

 

 

 

לרוע מזלי, אנחנו עוד ניפגש.