אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

בלוג

לפני 8 שנים. 20 בספטמבר 2015 בשעה 20:15

 

לא, זה לא כל מי שלא נעשה עליו שיימינג וצריך להתנצל על זה שזה לא נעשה, דוגמא מייצגת בלבד...

 

 

 

לפני יומיים פורסמה בוואי נט כתבה של יואב זייתון - ראיון עם ראש מספן המודיעין היוצא של חיל הים תא"ל י תחת הכותרת:

 

"מפקדים בצה"ל לא מפנימים - לחמאס יש קומנדו ימי".

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4700021,00.html

 

באחת הפסקות לקראת אמצע הכתבה מופיע בפירוש:

"

 

בגילוי לב של ביקורת עצמית מנתח תא"ל י' את מה שנדמה כ"ירידת האסימון" של צה"ל, שמתרחשת רק אחרי שהאיום החדש ממומש: "מישהו אמר לי לפני כמה ימים 'איך אתה קורא ליחידת הקומנדו של חמאס קומנדו ימי, זה לא קומנדו ימי'. אמרתי לו אתה בבעיית הפנמה קלה. אתה קורא למה שאתה חושב קומנדו, עכשיו בוא נפרק את זה לרכיבים ותגיד לי איפה עובר הרף, כמה חוליות צריכות להיות בשרשרת שאתה תקרא לזה קומנדו ימי? להבנתי הכינוי 'קומנדו ימי' בהחלט משקף נכון את האיום לפחות כלפי האזרח. בוודאי שהוא לא ברמת הקומנדו הימי הישראלי, אבל האם הוא יודע להגיע בצלילה חשאית צבאית לאן שהוא רוצה ולהביא את הלחימה הצבאית לשטחנו? כן".

"

 

עכשיו אני...

 

1. ראש מספן המודיעין של חיל הים הוא המרגל הימי הבכיר שיש לעם היהודי בכל רגע נתון, ותפקידו אם לשפוט על פי פירסומים אזרחיים בעולם וסופרים כמו טום קלאנסי הוא אחד קריטיים בכל מערך מודיעין של מדינה מודרנית, במיוחד כזאת הנתונה לאיומים ממשים. על פי מידע בפרסומים אזרחיים מודיעין ימי מודרני מתמודד עם אתגרים הנעים בין איסוף, מעקב, ניתוח, יזימת מבצעים, הערכות של מערכות הנשק הקלאסיות של היריב- מדינות, צבאות, חילות, אסטרטגיות וכולי ("הימים הטובים של פעם") לבין ביצוע אותו הדבר ברמת הטרוריסט הבודד שמסתובב אי שם עם משהו רע במזוודה.

 

* בקיצור אם מישהו רוצה לעשות לך משהו רע וזה קשור לים - הכאב ראש והאחריות היא של ראש מספן מודיעין.

 

לא ביהירות חלילה אבל יצא לי לפני כמה שנים טובות לשוחח שיחה קצרה בהפתעה עם ראש מספן המודיעין של חיל הים בזמנו ובמהלכה העזתי להצליב בין הערכותי האישיות כפטישיסט עצמאי לתחום לגבי חשיבות תפקידו לבין מה ת'כלס, השתמשתי הרבה בטום קלאנסי רעדתי, הזעתי והייתי בטוח שעוד רגע הוא והסגן שלו הולכים לרצוח אותי ולבסוף קיבלתי ממנו בחיוך את המשפט הבא לסיכום:

"אננס, אני קורא טם קלאנסי לפעמים במשרד, עוצם עיניים ורואה תיקים מסווגים, מבצעים ומקומות שהייתי בהם".

 

אז רק ככה כדי להבין מי אמר את הדברים.

 

 

2. יפה וראוי שהצנזורה לא טיטאה אל מתחת לשטיח כהרגלה, אולי כן שווה למלא טוטו כמו שאומרים.

 

 

 

 

אני רוצה את שמו ודרגתו של כל קצין בצה"ל שמזלזל כך ביריב, מזלזל כך באנשי המקצוע שלו עצמו ומשתין בקשת על אחד מהתפקידים הכי קוסמים לי בעולם המודיעין - "ראש מודיעין ים לאומי". אני נישבע שאני פותח פייסבוק ומתחיל מסע שיימינג שיגמד לרמות מיקרו את מבצע

"למה מה היא ערבייה? שיימינג".

דרך אגב, על זה עבודה יפה מאוד קבלו ח"ח ושפוטה טרופית 26 תשלח אליכם למסאג כפות רגליים.

 

 

 

מכולכם הייתי מצפה להשתתף בשיימינג על קצינים שמרשים לעצמם לבקש "לא לא... אל תגיד שיש להם ... אל תגיד שהם יכולים... בבקשה לא".

 

 

אם לא, לא תהיה לכם מדינה ודי בעתיד הלא רחוק. שחיתות ערכית, מוסרית וחומרית הפילה אמפריות גדולות ממדינת ישראל - גוגל ז'את...

 

 

 

 

 

 

 

 

לילה טוב לכולכם, לילה שקט במיוחד למי שכרגע... אתם יודעים...

 

 

 

 

 

 

 

 

כותב פוסט זה הינו תחקירן ופטישיסט עצמאי לתחומי מודיעין, ריגול, טכנולוגיות ביטחוניות, כשלונות והצלחות, לוחמה ומבצעים מיוחדים ושאר החרא המתוק הזה.

 

 

* לא בקיצור- דוגמא טרופית מושכלת אך דמיונית לדברים שמעסיקים ראש מספן מודיעין ברגעים אילו:

 

"מה הטווח של הטיל החדש שלהם... עד כמה הפגיעה שלו יעילה... לבדוק מה יש לנו נגד זה... מה מצריך פיתוח... מה עושים עד שהמערכת הגנה תכנס לפעולה... רגע.. האדמיראל האיראני הזה ניראה חיוור לאחרונה... מה זה אומר ... מי יחליף אותו אם ... לבדוק על הפרופיל האישי שלו עוד... מה הם יודעים על זה... מה הם יודעים שאנחנו יודעים על זה... אם נעשה ככה זה יגלה להם ככה... רגע, מה המחיר שנשלם אם נחליט לא לפעול כי ... האמריקאים לא מאשרים למכור לנו את זה, לסעודים הם כבר מסרו שש מערכות כאלו דווקא... מה העידכון ? ראו אותו בפאריז עם ההוא ? אני רוצה לדעת על כל תחנה בתחתית שהוא עובר בה כרגע מבחינתכם, זוז... אה זה... כן אנחנו מריצים מודל שפיתחו ברפא"ל והטכניון אבל ייקח למחשבים עוד חודש עיבוד, זה מסתבך כשמנסים לשחק עם  פולסים של קרינה אלקטרומגנטית בסביבה של מים , כן יש שלושה עבודות דוקטורט שחורות על זה עזוב... לא אני לא מוכן שיעקבו סתם סירות דייג, משרד החוץ יושב לי על העורק, שחררו אותו עם אזהרה הפעם... עדכן אותי לגבי מה שקורה כרגע שם... לא מעניין אותי מה שהמפקד של הצוללת אומר, הפיקוד רוצה את המידע אתמול... טוב תעשה מה שהוא ממליץ, אני אקנה זמן, רוה"מ יחכה..."

 

אם נכנסתם למועקה, מתח וחרדה מהטקסט שלעיל - נא להירגע, לא אני ולא אתם ככל הניראה בעלי המבנה המנטלי והיכולת השכלית של ראש מספן מודיעין ים ממוצע :)

 

 

Honeyfinger​(אחרת) - אתה צריך בלוג באיזה אתר גדול כזה...
לפני 8 שנים
טרוריסט חמוש באננס - תודה על המחמאה

אם היה קצת תקציב הייתי פותח את הפה וערוץ ביוטיוב, מפעיל אותו מחו״ל מאלף ואחד סיבות ונהיה הבן אדם הכי שנוא והכי ניצפה על ידי ישראלים ברחבי העולם.
לפני 8 שנים
Honeyfinger​(אחרת) - קטן עליך... יאללא תבצע
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י