שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחשבות

מנסה לומר כאן את הדברים שאני לא מצליח לומר שם
לפני 4 חודשים. 21 במאי 2024 בשעה 7:07

אמא מבינה אותי למרות שאין לי תמיד מילים... אמא מבינה אותי דרך הגוף שלי, אמא מבינה אותי דרך הבכי שלי... היא פשוט מבינה אותי כי אני חלק ממנה. 

לי ולאמא יש סוד - אני הילד המועדף שלה! אני הילד הכי מיוחד שלה! 

עכשיו שאבא עזב את הבית, אמא כולה שלי ואני כולי של אמא. אמא רוצה שאני אשן לידה במיטה שלה היא אומרת שאני כבר גדול והיא לא צריכה אף אחד חוץ ממני. אמא אוהבת אותי מאוד! היא מנשקת אותי ומחבקת אותי והיא כל הזמן אוהבת לגעת בי. 

אני הכי אוהב כשהיא מורידה את הגופיה שלה ומרשה לי להניח את הראש על הירכיים שלה ולמצוץ את הפיטמה החומה והנעימה... זה מרגיע אותי! זה מרגיע אותי כשאני יונק והיא מסתכלת לי בעיניים ומלטפת לי את השערות בעדינות - זה גורם לי להרגיש הכי בטוח והכי חזק והכי אהוב שיש בעולם. 

כשאני ליד אמא צומחת לי בליטה גדולה במכנסיים, ואמא כל הזמן מסתכלת עליה. אני יודע שהיא מאוד רוצה אותי כי היא אוהבת להוריד לי את המכנסיים ולשחק לי באיבר. זה נעים לי! זה נעים לי כשהיא מסתכלת עליו ומלטפת אותו באהבה. זה נעים לי, כי ככה אני יודע שהיא אוהבת אותי ושאני הכי שלה בעולם. 

אמא אמרה לי שהיא יכולה לשחק עם האיבר שלי במשך שעות ושהיא תעשה בו מה שהיא רוצה כי הוא שייך לה. 

לילה אחד אמא הוציאה מקל מתכת ארוך ודק ואמרה שהיא רוצה להכניס אותו לאיבר שלי כדי לעשות לי נעים. זה קצת הפחיד אותי אבל גם ריגש אותי כי נזכרתי שאמא אמרה שאבא היה מכניס את האיבר שלו למקום שאמא עושה ממנו פיפי (אמא סיפרה לי את זה כי היא אמרה שהיא רוצה להכניס את האיבר שלי שמה). עכשיו אמא רוצה להכניס משהו אל המקום שממנו אני עושה פיפי, וזה מרגש כי אני כל כך רוצה להיות כמו אמא!!! 

אז אמא השכיבה אותי על המיטה והורידה לי את המכנסיים והפשילה לי את התחתונים,  וכמו תמיד כשאמא עושה את זה, האיבר שלי נהיה נורא נורא גדול ונורא נורא קשה, ואז אמא לקחה משחה ומרחה לי על האיבר ועל המקל מתכת שלה ולאט לאט היא התחילה להכניס אותו אל תוך האיבר שלי. 

זה ממש הפחיד אותי וזה טיפה כאב אז עצמתי את העיניים והתחלתי לבכות אבל אמא לא הפסיקה והמשיכה להתעסק באיבר שלי. היא אמרה שהיא מאוד אוהבת לראות איך הנקב שלי מתרחב ומקבל אותה. זה באמת התחיל להיות לי נעים אבל הדמעות המשיכו לזלוג... ואז אמא אמרה לי להסתכל על האיבר שלי, אבל אני רק עצמתי את העיניים חזק חזק והרגשתי קטן קטן.

ושייך!

שרף אורנים​(אחר) - אני ממש מאושר בשבילכם
לפני 4 חודשים
sun cheek{Lucy} - אני נמס, זה מרגש לקרוא אותך 🌸.
לפני 4 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י