ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומני נוטה

1. אל תעצבני את הגנרטור
2. אל תתחצפי אל הגנרטור
3. אל תתגרי במזל שלך

לא צלחת את מטלות 1 עד 3 - כתבי לבלוג!

כל הכינויים בבלוג זה הם אקראיים לחלוטין ואין להם שום קשר לאדם שעומד מאחורי מילותיו!
לפני 8 שנים. 19 ביוני 2015 בשעה 12:01

אנחנו אוהבים צעצועים, אני והגנרטור, הם מוסיפים לנו עניין, הם משעשעים אותנו, מגבירים את העוצמות.
name it we probably are interested in it.
אנחנו גם אוהבים ליצור לבד, רהיטים, צעצועים, אפילו תכשיטים (כן, הגנרטור הכין לי במו ידיו קולרים יפייפים שיכולים להחשב כתכשיטים של ממש).
בכל דירה שנכנסו אליה, קדחנו, בנינו, התאמנו, בד"כ אדם זר לא יבחין, או יחשוב שזה סוג של קישוט, או מתלה לאהיל, או מה לא.

 

התחלנו בקטן, לי היו כמה דברים שסחבתי איתי מיום שהתחלתי את פרק ב' של חיי, לגנרטור היו עוד מספר פריטים מועטים שהוא רכש.  יחד הגדלנו את האוסף, קנינו, בנינו, הרכבנו, השתמשנו בעיקר בדמיון הבלתי נדלה של הגנרטור וגם במחקריו הבלתי נגמרים ברחבי הרשת העולמית (תמונות, סרטים, אתרים יעודיים יותר ופחות, פורומים וכו'.).
היום הציוד שלנו מפוזר בארון הבגדים (שם תולים את מגוון השוטים, קיינים וכד'), המרפסת הקטנה של חדר השינה מלאה עד אפס מקום בארונית אחסון מפוצצת ועוד פריטים נלווים שלא נכנסים לארון. בתוך כל הדום בבית מסתתרים להם עוד כמה פריטים. 
ועדיין ולמרות, כל הזמן אנחנו מוצאים עוד דברים שבא לנו לנסות (למרות שנגמר המקום בבית וכנראה שנצטרך למצוא וילה עם מרתף שיוכל להפוך ל"חדר האדום").

 

כל זה עלה בגלל שמלבד נושא שעלה בפורום לפני זמן רב ובו נתבקשו חברי הכלוב לפרט איזה ציוד יש להם בבית (ובאמת, לשם מה ההשוואות האלה, שכל אחד יעשה מה שטוב לו ויפסיק לדחוף את אפו לעניינם של אחרים - על אף שאני מבינה את הצורך לחלוק ולשתף והסקרנות בנושא שלשמו התכנסנו כאן בכלוב), וגם משום שנתקלתי בכמה תמונות באלבומי הכלוב בהן צילמו אנשים את הציוד שלהם (אני חייבת לומר שגם אנחנו לא חפים בנושא הזה ופה ושם העלנו תמונות של כל מיני דברים).

 

לעניינו של פוסט זה, חשבתי לי, מתי די? כמה ציוד באמת צריך אדם?
יש את המשקיעים, ויש את העצלנים, יש את אלה שמנסים לצבור אבזור בזול ויש את אלה שכבר יש להם להשקיע המוני שקלים/דולרים/יורואים במוצרי איכות מותאמים אישית.

 

אבל לפעמים, לא בא לכם פשוט להתעלם מכל הבלאגן ופשוט להנות מסקס פשוט ואיכותי?!?

*מוגש כחומר למחשבה

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י