לפני 16 שנים. יום שני, 2 באוגוסט 2010 בשעה 20:01
בשעה טובה, עברנו כתובת.
הארגזים נפרקו, איכשהו נראה שהכל במקום,
מתיישב לשתות משהו קר במרפסת, בבניין שממול בחורה נאה מהלכת בתחתונים.
לא מומלץ לעבור בשיא החום.
[/url]

