בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 16 שנים. יום שני, 2 באוגוסט 2010 בשעה 20:01

בשעה טובה, עברנו כתובת.
הארגזים נפרקו, איכשהו נראה שהכל במקום,
מתיישב לשתות משהו קר במרפסת, בבניין שממול בחורה נאה מהלכת בתחתונים.

לא מומלץ לעבור בשיא החום.

[/url]

[url]

לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י