שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

יוצר החלומות

מוזמנות לעולם שלי, עולם קר אבל נעים, עולם קשוח אבל אוהב, עולם של סקסטינג, סיפורים אירוטים ועוד
הכניסה על אחריותכן בלבד.
לפני 4 שנים. 19 באפריל 2020 בשעה 21:59

זה היה טוב אמר מארק והתנשף בעודו מביט על התקרה ומרגיש את נשימות גייז'ל לידו.

את סיפורנו אנחנו מתחילים בזמננו אנו, איטליה, מרץ 2020, מגפת הקורונה שולטת במדינה ומחייבת את כולם להישאר בבתים, עשרות אנשים חולים והכלכלה עומדת במקום.

אך חיי הלילה עדיין ממשיכים, רק בסתר, גייז'ל, מעצבת בעלת שם עולה בתחום האופנה מחפשת מעט שינוי לשגרה הביתית, נמאס לה לשבת בחיבוק ידיים, היא רוצה לצאת מעט ולהנות, ערב אחד החליטה לקחת את העניין ולשלוח הודעה לחברתה שהגיבה כי יש במילאנו מסעדה אשר מכניסה רק אורחים מוזמנים מראש, מדובר במסעדה חבויה אשר פועלת עכשיו ללא ידיעת המשטרה.
גייז'ל ביקשה את המספר והתקשרה, תוך מספר שעות כבר הייתה מחוץ לדלת באזור אשר דיי היה זר לה, זאת למרות שאת כל חייה העבירה ברחבי מילאן היפה, גייזל דפקה על הדלת ולאחר כמה שניות הדלת נפתחה ואדם גבוהה בעל מראה דרום איטליה שאל מה היא רוצה.
"פורזה אינטר" השיבה, האדם זז הצידה ונתן לה להיכנס, סוגר במהרה את הדלת מאחוריה.
בפנים כבר היה ניתן להרגיש את הריחות של האוכל המשובח, המסעדה הייתה מעט חשוכה בכדי לאפשר לכל סועד לשבת בשקט, קולות של אופרה מילאו את האזור ככה שלא היה ניתן לראות או לשמוע אדם אחר, גייזל התישבה בשולחן 4 ותוך מספר רגעים ניגש עליה מלצר אשר הגיש תפריט וחזר על הצללים, גייזל הביטה ובחרה ובלחיצה אחת על פעמון ההזמנה המלצר חזר וקיבל את הזמנתה, כמה דקות לאחר מכאן כבר היה מונח על השולחן פסטה איטלקית משובחת ובקבוק יין בורדו בציר 1998, גייזל החלה אוכלת ומתענגת על הפסטה המשובחת שלא אכלה  הרבה זמן, לוגמת מהיין המשובח ושומעת את המוזיקה הטובה אשר מענגת את אוזנייה.
לפתע חזר המלצר ושאל לשלומה, גייז'ל השיבה כי היא מרוצה, המלצר חייך ואמר כי בעל המסעדה שמח לשמוע זאת וכי שתדע שהארוחה על חשבון הבית.
"על חשבון הבית?" למה? הגיבה אך המלצר כבר הספיק לחזור לצללים והשאיר את גייזל תמוהה.

"על חשבון הבית, כי אני קבעתי" אמר בחור והתיישב מולה, עינה של גייזל נפערו למראה, לפניה בחור ממוצא גרמני, עיינו ירוקות, שיערו שחור וכתפיו רחבות.
"גייזס, מרקו זה אתה?" אמרה גייזל בתדהמה, הבחור חייך וגייזל הבינה שצדקה, "מה אתה עושה פה?" שאלה, מרקו ענה כי המסעדה הזו היא אחת מהעסקים שלו בעיר, הרבה דברים עברו מאז הם התראו לפני 10 שנים אמר וגייזל ממבט של שוק עברה למבוכה. "כן, הרבה עברו... הרבה מאוד" אמרה והסמיקה מעט, מרקו נשען קצת קדימה "את עדיין בקשר איתו?" שאל וגרם לה להיות מעט יותר מובכת, גייזל סימנה לשלילה, מעולה השיב והביט ברצינות "אז תגידי, איך את מתכננת לשלם?". גייזל הביטה "על מה? כרגע אמרת שהארוחה על חשבון הבית" מרקו השיב, הארוחה כאן, הבגידה לא. גייזל שוב הביטה לצד במבוכה, "אני מצטערת מרקו, באמת שלא ידעתי שזה יקרה, לא שלטתי בעצמי". מרקו לקחה את ידה, אני חושב שאני יודע טוב מאוד איך תשלמי והקיים אותה, גייזל מעט חששה אך הלכה אחריו למטבח "לאיפה אתה לוקח אותי?" שאלה בחשש כאשר הם נכנסו למעמקי המטבח עוברים בדרך שפים מפורסמים ועולים במדרגות לחלקו האחורי של המטבח, מרקו פתח את הדלת למטבחון וגייזל יכלה להבין מדוע המוזיקה כל כך חזקה – לפנייה הופיע כל המסעדה כאשר היא יכולה לראות את כל השולחנות החשוכים ואיתם את כמות הסקס שהייתה שם, זוגות מזדיינים על שולחנות, מלצריות מוצצות ללקוחות בזמן שהם סועדים, גברים מאוננים בזמן שהם מביטים באישה שלהם מזדיינת עם שני מלצרים במקביל וכל זה בזמן ששולחנות אחרים אוכלים כרגיל ולא שמים לב לשום דבר. "מזה? מה הולך פה?" גייזל אמרה בשוק, מרקו השיב "עזבי, מזה חשוב? העיקר שהם נהנים ועכשיו גם אני רוצה" מרקו התחיל לנשק את גייזל מאחור "מרקו מה אתה עושה?!" אמרה אך זה כבר היה מאוחר מידי, שפתיו של מרקו נישקו אותה בחוזקה ואפילו נשכו מעט. גייזל החלה רועדת "יחתיכת מאניק, אתה תמיד ידעתה לקבל ממני מה שרצית" אמרה והחלה גונחת מעט לאור הנשיקות והנשיכות, מרקו הכניס את ידו לשמלה של גייזל ומרגיש את השדיים שלה, "כמו שחשבתי, את עשית את הניתוח שתמיד רצית" אמר בעודו מרגיש שדיים עומדים ומושלמים, כן... הרבה קרה ב10 שנים שלא התראנו, עכשיו נשק אותי ימפגר צרחה עליו והסתובבה והחלה מנשקת אותו בחוזקה בעודה קופצת עליו, מרקו החל להחזיקה והניח אותה על השיש מנשק אותה בחוזקה ומוריד ממנה את השמלה במהירות, חושף את השדיים שלה ומתחיל לנשק אותם חזק, נושך אפ הפטמות, מוצץ אותם בתאווה, כל זאת בזמן שגייזל מחזיקה את ראשו שלא יפסיק, מרקו חזק לנשק ולנשוך את צווארה בעודו מוריד מכנסים במהירות, נשאר עם תחתונים וחולצה.
גייזל ירדה על הברכיים והחלה להוריד את התחתונים שלו חושפת זין ענקי "משהו כאן גידל מפלצת אני רואה" אמרה גייזל וחייכה לאור האיבר 25 ס"מ אשר התגלה מולאה במלאו הידרו, אני רואה שמשהו כאן נהיה ילד גדול ציחקקה והחלה מלקקת את האיבר, מלקקת אותו כמו ארטיק, ארטיק אדום וחם, מלקקת אותו במהירות ומחזיקה באשכים כאילו היו כלי עזר לתפיסה, מרקו גנח וגייזל נדלקה, מלקקת יותר מהר ואז במכה מתחילה למצוץ, מוצצת טוב וחזק, לא נותנת לס"מ לחמוק מהפה שלה, כן גייזל תמצצי יכלבה אמר מרקו וגרם לגייזל להגביר מהירות, מוצצת יותר ויותר בחוזקה בעודה סוגרת את ידה חזק יותר על האשכים את מרקו, הוווו פאק הוא אמר והחל להחזיק את ראשה של גייזל, מרקו התחיל לזיין את פייה, מחדיר ויוצא, מחדיר ויוצא, תוקע את איברו עד הסוף וגורם לה להיחנק, שולף אותו ומכניס אותו שוב. הוווו פאק אמר ושלף את האיבר.
גייזל ניגבה מהר את הרוק מפיה ודחפה אותו לריצפה, מורידה מעצמה את השמלה וחושפת את איברה המגולח לגמרי, עכשיו תורי אמרה והחלה יושבת על פניו, ממקמת את הכוס שלה על פני מרקו ומסמנת לו מה היא רוצה שהוא יעשה, מרקו בתגובה חפן את ישבנה העסיסי והחלה מלקק את הכוס הרטוב של גייזל, כן!!! היא צרחה מחזיקה את ראשו, מרקו החל מלקק מהר יותר את הדגדגן והשפתיים, מחדיר לשון לבפנים ומוציא, גייזל גנחה בטירוף והחלה בתנועות רכיבה על פניו של מרקו, מטה את ראשה אחורה ונהנת מהסיטואציה, תמצוץ לי יבן של זונה גנחה גייזל, והידקה את אחיזתה בשערו של מרקו, כאלו היה פוני קטן ומענג, עודדד גנחה וגרמה למרקו להגביר קצב, גייזל החלה מרגישה את האורגזמה הראשונה מגיעה והתחילה להגביר את הקצב ובמהירות הבזק התחלה לגנוח בטירוף ולגמור, כןןןןןןןן צרחה והחלה לשחרר את מיצי הכוס שלה על מרקו בעודו עדיין מלקק את איברה החם, גייזל החלה גונחת וגומרת בטירוף. לאט לאט אחר כך מסדירה את נשימתה.
גייזל קמה ממרקו אשר נעמד והשכיב אותה על דופן החלון הפונה למבט על הקהל כאשר ישבנה מופנה עליו, גייזל ידעה שזה מגיע והחזיקה את החלון מעט, מרגישה איך מרקו מתחיל חודר לכוס שלה, איך כל 25 הסנטימטר חודר עוד ועוד ואיך הוא מפלח אותה "אומיגדדדד" צרחה בעוד מרקו מחדיר עוד סנטימטר ועוד סנטימטר, וברגע האחרון מוריד לגייזל סטירה חזקה על הישבן הגדול והעסיסי ומסיים להחדיר את כל האיבר, גייזל נאנקה והוציאה לשון, מרקו החל מחזיק את ישבנה ודופק אותה בדוגי, בהתחלה לאט ואחר כך מגביר קצב עוד ועוד, כןןן מרק, זיין אותי!!!
מרקו החל לקלל אותה "הנה זה יחתיכת כלבה מטונפת, הנה הזיין שכל כך אהבת פעם" צרח והחל מוריד סטירות חזקות לכל אחד מפלחי הישבן של גייזל, צבעה ישבנה נהיה אדום יותר ויותר וחום גופם רק עלה, גייזל אשר הייתה עם הלשון בחוץ החלה להרגיש איך רוק נוזל מלשונה "כןןןן פאקקק" תן לי את זה!!! מרקו החיל מגביר קצב, מחזיקה את שדייה ומחדיר חזק יותר ויותר בעוד גייזל עם השדיים צמודים לזכוכית החלון, מרגישה אותם נמעכים בטירוף, מרקו החל מחזיק את שיערה בחוזקה ומושך את ראשה לאחור "את שלי יזונה" אמר והגביר קצב, גייזל הייתה בעננים, שנים שלא דפקו אותה ככה, גייזל הרגישה איך היא מאבדת את זה, חום גופה מגיע למקסימום והיא חווה טירוף חושים בעוד מרקו מזיין אותה חזק, פאקקקק צרחה והרגישה איך האורגזמה מגיעה שנית, איך גופה מתחיל לשחרר את הנוזלים הטובים ואיך מרקו מגיע למהירות שהיאלא הכירה "אתה שובר אותי יזבל!" צרחה והרגישה איך איברו של מרקו מרחיב אותה כאילו איבדה את הבתולים, איך מרקו מזיין אותה בטירוף כפי שלא ידעה, היא שמעה את מרקו צורח שהוא עומד לגמור וביקשה ממנו לגמור על התחת, מרקו החל מזיין אותה בקצב מקסימלי ובמכה אחת שלף את האיבר והחל גומר על הישבן שלה, גייזל הייתה בעננים, דופק הלב שלה היה במקסימום, מרקו שיחרר אותה וגייזל נפלה על הריצפה מתענגת על הקור, מרקו נשכב לידה מתנשף, זה היה טוב הוא אמר.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י