סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Black Iris III

לפני 5 שנים. 3 באוגוסט 2018 בשעה 19:34

1. השתלשלות העניינים:

ביום 31.7.18 החלטת שאדווח על כניסה ויציאה לאתר הכלוב www.thecage.com (להלן: "הכלוב"). כפי שזכור לך (או שלא) זוהי לא פעם ראשונה שאנו מנסים מנגנון זה, כאשר הפעם הקודמת נזנחה בעקבות חוסר היכולת שלי להתמיד עם ההוראה. משהפרקטיקה נשכחה, הייתי תחת הרושם כי זה לא יחזור על עצמו, ואוכל להמשיך להיכנס ולצאת מהכלוב כאוות נפשי לאורך כל עתיד מערכת יחסינו, ומשלא כך הדבר הצגת בפני מצג שווא של חופש.

ביום 2.8.18 בשעות הבוקר ציינתי כי אני מתיישבת ללמוד למבחן, ולאחר חצי שעה דיווחתי שאני נכנסת לכלוב. כאשר ביקשת לברר למה, שהרי אם אני לומדת למבחן אזי אין אני אמורה לשהות באתרי סקס, ציינתי כי אני מתוסכלת מכמות החומר, ושאני צריכה לברוח קצת. לכן, אסרת עלי להיכנס לאתר על מנת שאמשיך ללמוד.
מאוחר יותר במהלך היום, בזמן מתאים להפסקה, ביקשתי ממך רשות להיכנס לכלוב, תוך ניסיון להבנה למשך כמה זמן האיסור תקף, ואסרת עלי.
כשעה וחצי לאחר מכן - ביקשתי שוב, והפעם הותרת לי להיכנס ל20 דקות בלבד. בשיחת וואטסאפ שעקבה את מתן הרשות, שאלתי בהודעה משועשעת האם בקשת הרשות להיכנס לכלוב היא דבר קבוע ואישרת זאת, ומאז אני מבקשת רשות להיכנס לכלוב, ולא נכנסת ללא קבלת רשות.


2. טענות המערערת

2.1 ההחלטה נוגדת את עקרונות החופש של מערכת היחסים שלנו - חלק מאבני היסוד של הקשר שלנו היא ש"הקשר פתוח", ואני רשאית, גם אם רק על הנייר, לחפש בני זוג - ארעיים או קבועים, ככל שאחשוק. מניעה או הגבלה בגישה לכלוב נוגדת את עקרון החופש, והגבלה למתן דרור לפן הבדסמ"י שבי, שעל פי עקרונות הקשר שלנו - לא חייב לעבור רק דרכך.

2.2 חוסר הבנה מצדך למשמעות גלישה בכלוב עבורי - צופה מהצד עשוי לתהות עם הגבלת הכלוב היא מגבלה נוספת על האפשרויות שלי למציאת בן זוג. אבל, הכלוב לא משמש אותי לצרכים אלו. המנוי "הרגיל" (שאינו "זהב") וציון הניק שלך בפרופיל הקטינו משמעותית את מספר הפונים, והכלוב אינו מהווה פלטפורמה להיכרות עבורי. מנגד, הוא כן מהווה מפלט ממחשבות היום יום. למפלט זה יש חשיבות גדולה בהרגלים היום יומיים שלי, ומניעתו מסבה לי אי-נחת.

2.3 המשמעת והביצוע של ההחלטה היתה ללא רבב מצדי - כפי שפעלנו לא מעט במערכת היחסים שלנו, בכל פעם שהחלטת משהו, "קודם מבצעת, אחר כך מקטרת". ולכן, כל דבר שתבקש אני מבצעת, גם אם איני מרגישה בנוח עם ההוראה. משכך, אני מאמינה כי יש לבוא לקראתי ולהקל על ההחלטה שנתקבלה.


3. הצעת פשרה

מאחר והחלטתך תשאר על כנה, על אחת כמה וכמה לאחר מכתב חצוף זה, לקחתי לעצמי את החופש ולנסות להציע שתי הצעות פשרה, שיקלו עלי בגזר דין זה.

3.1 אישור אוטומטי לכניסה למספר מוגבל של פעמים ביום - כלומר, לאשר לי להיכנס לכלוב X פעמים ביום, כאשר לכל פעם נוספת יידרש אישור.

3.2 אישור אוטומטי לאחר פרק זמן מסוים - במידה ואינך זמין ברגע מסוים שבו אני רוצה להיכנס לכלוב, ואינך עונה תוך X דקות, אני יכולה להיכנס לאתר לזמן מוגבל.

 

 

 

 

החלטה:

קראתי את טענות המערערת. הבקשה נדחית. נימוקים להחלטה יימסרו בנפרד.

 

 

 

(השהייה באתר ופרסום הפוסט נעשו ברשותו של השולט)

Shuli - תזרקי אותו. ומהר.
לפני 5 שנים
Renaissance Girl​(נשלטת) - פפפ. כדי שתקחי לי אותו?
לפני 5 שנים
Shuli - חחח הוא אובססיבי בצורה רעה
מי יקח אותו חחח
לפני 5 שנים
Renaissance Girl​(נשלטת) - את *באמת* מאמינה שהיית עולה על זה על סמך פוסט הומוריסטי אחד?
אפילו אם את קוראת קבועה שלי ושלו, אין לך שום דרך לדעת.
למה לפזר רעל בצורה כזו?
לפני 5 שנים
בוורלי - לא מבינה איך בקשר שבו אתם לא מחוייבים אחד לשניה את נותנת לו כל כך הרבה כוח עלייך. Just saying.
לפני 5 שנים
Renaissance Girl​(נשלטת) - רגע, פרסמתי את זה בכלוב, נכון?
האתר הזה שנשלטות נותמות כוח מוגזם לשולט שלהן, ויש אינסוף סוגים של מערכות יחסים?
לפני 5 שנים
Skyfall​(שולט) - הבנת צרכים היא הבסיס לכל קשר (להלן סעיף 2.2)...אני לא רואה קשר מתפתח נכון ללא זה...
לפני 5 שנים
Renaissance Girl​(נשלטת) - גם עם הבנת צרכים, עדיין אפשר לעשות דברים שהם לא לטעמי.
לפני 5 שנים
Tomereko - אותי שכנעת ואני אפילו לא יודע במה... :)
לפני 5 שנים
Renaissance Girl​(נשלטת) - אז תשכנע אותו!
לפני 5 שנים
Tomereko - מבטיח לנסות, אבל הוא צודק!

You can be my lawyer?:)
לפני 5 שנים
hrgiger - אותי הוא שכנע (:
לפני 5 שנים
Renaissance Girl​(נשלטת) - גם אותי
לפני 5 שנים
MyLexicon - 😂😂😂
זה אפילו יותר מהדלי.
לפני 5 שנים
Renaissance Girl​(נשלטת) - לא הבנתי 🙈
לפני 5 שנים
MyLexicon - הוו אני בטוח שכן. ואם לא... לפרסם לינק?
לפני 5 שנים
Renaissance Girl​(נשלטת) - חחח תפרסם, מקסימום נמחק 😋
לפני 5 שנים
דוד הבלוק -
בטור עורכת דין לישעבר
רציתי לכתוב תגובה מנוקמקת
אבל היחלטתי שאני לא יכולה אקב סוביודיציה
לפני 5 שנים
נערה​(מתחלפת) - אני חושבת שלב פועם צודקת ונכנסתי לפרופיל שלו בגלל הויכוח הזה וראיתי שהוא נשוי וזה לגמרי אומר לי שהיא צודקת כי יש קצת בחורות צעירות שמוכנות להיות עם נשואים ואפילו פוליגמיות כי נשואים רוב הזמן הפנוי לא זמינים וחלק מהם מרמה ומשקר בהרבה דברים כמו יחסים פתוחים האחד שאמר לי את זה וזה עמד במבחן המציאות זה היה מישהו שידברתי עם אשתו
ויש עוד מיליון סיבות בחורות כאלו הם סקס זמין בשביל נשואים וברור שהאינטרס שלהם הוא שהבחורות לא ימצאו מישהו שיכול לתת יותר זמן ותשומת לב אז הם מנצלים את המצב ועושים מלא מניפולציות בשביל שהבחורה לא תוכל להכיר אחרים ובאותו זמן הם אומרים שאנחנו בעד שתכירי ויש פתיות שנופלות לזה.
בכל מקרה אני חושבת שלב פועם אמרה לך את האמת וזה לא רעל. גם אם זה לא נעים.
לפני 5 שנים
Renaissance Girl​(נשלטת) - אני מעריכה את ההתחשבות ואת הדאגה. אבל מקבלת מספיק הטפות שנובעות מסטיגמות בחיים הוניליים, ומעציב אותי שזה קורה גם כאן.
ההערה שלה, בלי הסבר, אלא רק לזרוק הערה רעה ופוגעת וללכת - זה רעל. גם אם הכוונה טובה, יש מיליון דרכים יותר יפות להציע לבן אדם זר לחלוטין לשנות את חייו. זו לא אחת מהן.
בנוסף לכך, את והיא לא צודקות. פשוט ככה.
את טועה בכל כך הרבה חלקים בתגובה שלך, בגלל כל כך הרבה הנחות שבאת איתן לפני, וחבל.
את חושבת שלא חשבתי על כל פסיק בתגובה שלך - וזה רק מעיד כמה שאת לא מכירה אותי, אפילו לא קצת, אפילו לא מעט. וזה עדות לזה שאין לך מקום לבקר את החיים שלי, *על סמך פוסט הומוריסטי אחד ושני פרופילים בפאקינג כלוב*

אם אין לך משהו טוב להגיד - אז לא צריך להגיד.
לפני 5 שנים
נערה​(מתחלפת) - אני לא הדוברת שלה אבל זה מה שאני מבינה מתוך מה שהיא כתבה.
אני לא מניחה שום דבר לגבי מערכת היחסים שלך ואני באמת לא מכירה אותך בכלל והכי חשוב שלא מתחתי עלייך ביקורת אם תקראי תראי שמה שכתבתי זה שבכלל גברים נשואים זה לא משהו שבחורות מחפשות כי הם לא זמינים בדרך כלל כתבתי וזה מהניסיון שלי שחלק מהם משקרים לגבי זה שהם ביחסים פתוחים והאשה מסכימה וכתבתי שכשהם מוצאים מישהי הם מעדיפים שהיא לא תמצא פרטנר אחר והם הרבה פעמים עושים כזה משחק כפול ומציגים כאילו שהם כן בשביל שהבחורה תחשוב שהם דואגים לה ובינינו אם הם באמת היו דואגים לה הם באמת היו רוצים מישהו שיכול להיות שם בשביל כשהיא צריכה.
למה בחורות שם אני לא יודעת יש כאלו שסובלות מדימוי עצמי נמוך, אף גדול, טוסיק ענק, חזה נפול, שטוחות, חזה קטן, שמנות, שמנות לשעבר, לא יודעת ויש כאלו בנות שזה מה שהן רוצות מסיבות אחרות באמת שאין לי מושג.
אולי הנשוי שלך תמיד שם בשבילך 24/7 אם את צריכה הוא מתייצב ואולי הוא באמת נדיב ובאמת דואג לך והוא באמת רוצה שתמציא קשר שיתן לך יותר ממה שהוא יכול לתת, בעצם כמו שמגיע לכל אחד ואחת, לא דיברתי עליו אישית שום דבר.
אבל הדברים שכתבתי בכלליות נכונים וזה לא קשור לפוסט הומוריסטי רק לזה שאת בקשר עם גבר נשוי שנראה שהוא מעדיף שלא תהיי באתר ושלא תכירי גברים אחרים ואת אומרת שהקשר שלכם בנוי על זה שאת יכולה למצוא גברים אחרים.
וזה לא באמת אכפת לי אבל זה מה שאני הבנתי גם מלב פועם ואולי את לא הבנת את זה כי את עוצמת את העיניים ואת לא רוצה להבין. לי זה היה ברור לגמרי שזאת הכוונה שלה.
לפני 5 שנים
hrgiger - קצת מתערבת, למרות שזה לא הפוסט שלי.
זה ש"יש כאלה" שעושים משהו לא נותן לאף אחת את הזכות לטעון שהמשהו הזה קשור לכותבת הפוסט, זה קודם כל.
ויש הבדל עצום בין להאיר את עיני הקוראים לגבי תופעה מסוימת (אם היא בכלל תופעה) לבין להעביר ביקורת נקודתית על גבר ואישה שאתן לא מכירות.

ובמנותק מהדיון הזה, אבל בהתייחסות לקטע הבא "למה בחורות שם אני לא יודעת יש כאלו שסובלות מדימוי עצמי נמוך, אף גדול, טוסיק ענק, חזה נפול, שטוחות, חזה קטן, שמנות, שמנות לשעבר, לא יודעת ויש כאלו בנות שזה מה שהן רוצות מסיבות אחרות באמת שאין לי מושג.".
כדי לסבול מדימוי עצמי נמוך ממש לא צריך רשימת "עוולות" אסתטיות, מכירה כמה שנראות ונראים טוב במיוחד ועם דימוי עצמי הרצפה.
וגם ההיפך, כמה שמנות עם תחת גדול (שלום, נעים להכיר) עם דימוי עצמי ממש בסדר.

לפני 5 שנים
Renaissance Girl​(נשלטת) - ותודה גייגר.. כל התגובה שלך מאוד מדויקת בהקשר של מה שאני חושבת :)
לפני 5 שנים
Renaissance Girl​(נשלטת) - אני לא מתכוונת לייחס כוונות נסתרות למי שלא יכולה לנסח את עצמה ביותר משלוש מילים. "תעזבי אותו. ומהר" זו לא ביקורת. זו עקיצה, זה לא נעים לשמוע וזה לא יפה להגיד. אני לא יודעת איך את מצליחה להבין משמעות מכתב הסתרים הזה, ואני לא מתכוונת לייחס לה יותר חשיבות מההשקעה המקורית שלה בתגובה הזו.

אם את באמת, אבל באמת רוצה לעזור - היית שואלת אותי שאלות. "האם את רוצה יותר?", "האם את בטוחה שאשתו יודעת?", "האם את מרגישה מסופקת?", "כמה הוא מקשה עלייך לצאת עם אחרים?". אבל לא שאלת. כי את לא מכירה אותי ובכל זאת החלטת שאת יודעת הכל על הקשר שלנו.

בכל מקרה, אם זו נקודה שחשובה לך, אז הדיון חשוב ומבורך - לא על הפוסט שלי ולא בהקשר של החיים האישיים והטובים מאוד שלי. מוזמנת לפרסם פוסט משלך או בפורום כדי להצביע על התופעה המבעיתה. אני בסדר, את מוזמנת להניח לי.
לפני 5 שנים
נערה​(מתחלפת) - גייגר אני לא חושבת שהעברתי ביקורת והבאת את מה שכתבתי אבל התעלמת ממה שכתבתי בסוף שיש בנות שרוצות את זה מסיבות אחרות שאין לי מושג.
אני לא כתבתי שכל מי שבקשר כזה היא בגלל שהיא שמנה או שמנה לשעבר או שיש לה חזה נפול או אף גדול. רק שיש כאלו ויש כאלו.
את בתוך הסיפור בטח שאת לא יכולה לייחס כוונות נסתרות.
אני לא בתוך הסיפור וכשאני רואה דבר כזה וכל מה שאני יודעת זה שיש גבר נשוי שיש לו מישהי שהוא מזיין והוא אומר לה לא להכנס לאתר והיא כותבת שהיחסים ביניהם הם כאלו שלפי מה שהיא כותבת אמורים להיות שיש לה חופש למצוא גברים אחרים. לי משהו מסריח ואני חושבת שהיא לא שם זין על הצרכים שלה, ברור לי שהוא לא רוצה שהיא תמצא מישהו אחר ואני מתערבת שהיא לא מוצאת ואולי הסיבה שיש לה תחת שמן או אף ארוך או חזה נפול או השד יודע מה. אבל אני בטוחה שגם הוא מסבן אותה ודואג שהיא לא תמצא והוא שמח שהיא לא מוצאת.
זה לא מעניין אותי אם אשתו יודעת או לא יודעת מה זה אכפת לי אני אמרתי שזה כך בדרך כלל ואני חושבת שגם כתבתי שיכול להיות שהוא יוצא מן הכלל ושהוא באמת רוצה שתמצאי כי לדברייך זה הקשר ביניכם ואשתו יודעת והוא תמיד שם בשבילך כשאת צריכה וזה בדיוק מה שאת צריכה והכל בסדר.
בקיצור זה לא ממש אכפת לי העובדות שכתבתי מתייחסות למה שקורה בדרך כלל במקרים האלו אני מבינה שאת יוצאת מהכלל ושהחיים שלך ממש טובים ואני מאחלת לך מכל הלב שלי שהם ימשיכו להיות טובים ושהקשר הזה יחזיק אותך לנצח ושתמשיכי לקבל ממנו מה שאת צריכה.

לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י