סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הצעות לשם תתקבלנה בברכה

"תכתבי" הוא אמר לי.
"לשם מה?" שאלתי
"זה יעזור לך" הוא הבטיח.

תום ימי התום 14.12.2011
מה שהיה כבר לא יהיה 13.02.2014
לפני 10 שנים. 20 בינואר 2014 בשעה 23:47

מכירים את הפרסומת העצמית הנוכחית של יס ל - Multi-Room? הדרך להקליט בסלון ולצפות אחר כך בחדר השינה?

למנוי הוט אספר שרואים שם קרב בסגנון (אסתכן ואומר) ימי ביניימי/ אבירים (איך ווייס נישט) שוצף וגועש, צעקות, חניתות מתנגשות ברומחים, גרזנים מפלחים לוחמים, מגינים מורמים אל על, שדה הקרב לוהט   ואז מעל הכל עולה הצעקה - STOOOOP, כשדממה משתררת בשדה וכל העינים נישאות לעלמה ברה, היא ממשיכה בשקט אסרטיבי, אומרת:  WE MUST MOVE. כולם מצייתים לפקודה, כל אחד נע כשהוא נותר קפוא בתנוחה בה נמצא ברגע הצעקה - כך הם משנים מקום יחד כמקשה אחת כמה מטרים. ואז שואל אחד בשקט בשקט את רעהו, לאן הם זזים והתשובה, גם היא בשקט : TO THE BEDROOM  ומייד מתחדשת הלחימה במלוא עוזה.

***

רק שנינו בבית אותה עת. אני יושבת על כסא במרחק מטרים ספורים מדלת הבית. הוא חולף לידי ואני שולחת יד לעברו, עוצרת אותו באיזור חלציו.   הוא  נעתר, מפנה גוו לעברי ואני מרימה חולצתו ומתחילה ללטף, לרחף בנשיקות קטנוות על בטנו, מסביב לטבור, מעפילה  עם אצבעות ידי לעבר חזהו, פטמותיו, מתעכבת על שפתיו.

יד אחת חוזרת לרפרף סמוך יותר למבושיו. מעל הבגדים. משברור לי שידי הקפואה תתקבל בשמחה, אני מנמיכה את גובה גומי הטרנינג ומקדמת בשמחה את הכיפה המציצה אלי, תוהה בעינה האחת, אם אכן הוזמנה לחגיגה. לשוני הקרבה אליה מבטיחה לה ולו שכן ומצליחה לשכנע  אותו ביתר שאת, משהיא חגה סביבו, אוגפת אותו באחת ומחדירה אותו, בלא שנרשמת התנגדות, ישירות לתוך פי. עונג של ממש. גופו צמוד אלי, כשהוא בעמידה. ידיו בוחשות בשערי, נשלחות מידי פעם למצוא את הדרך תחת החולצה לכיוון הפטמה. נוח למצוץ כך. אני ממוקדת במי שמולי, מסירה משקפי, עוצמת עיניים, נהנת מהמרקם המחליק בפי, מההפתעה המתחדשת בכל פעם איך איבר נוקשה ותובעני כל כך יכול להיות מורגש בה בעת כה רך. יונקת, מטיילת , משחקת, מתעגלת, מתרוצצת, מוצצת, מקפצת למחוזות אחרים.

מגרש משחקים לפני ורק אי-שם מעלי אני שומעת נשימה מתקצרת, התנשפויות. לפתע הוא מנסה להדחק פנימה, אך כשאני נחנקת, מתחילה להשתנק הוא נסוג לאחור ואני חופנת את פלחי ישבנו מאחור, לבל ירחיק לכת בבריחתו.

אט אט המפגש בין פה חם , שפתיים אוהבות, לשון מרקדת ואיבר שבוי, מעלה את מפלס הרתיחה מעלי. אני מתחילה לשמוע את הקיטור יוצא והדציבלים שם מעל מתחילים לעלות ולעלות.

***

קרקוש מפתח בדלת.

STOOOOP! צועקת האישה בטלוויזיה הפתוחה.

מה הצעקות האלו? שואל הבן הנכנס.

טלוויזיה, אני ממלמלת, ראשי על מתנו, זרועי חובקת מאחור, מסייעת להעלות בזריזות את הגומי למקומו. ידו משלימה את המשימה מלפנים.

!YES

...

!We had to obey her .We had to move to the bedroom before

 

מותרת לאחד - נהדר.
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י