אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

"אין עוד מלבדו"...:)

לפני 11 שנים. 31 ביולי 2012 בשעה 13:00

[מהו בלוג?.. שאלה מאוד מהותית, קרדינאלית של ממש..:) ת'אמת? אין לי שמץ..
כשאני קוראת משהו שמזיז לי רגש כל שהוא.. אם אני מחייכת, או סתם צביטה בלב..או מתגרה, אתן לייק , כדי שידע אותו אדם שכתב (גם אשה:)) שהיה לי כייף, טוב, מצחיק, עצוב לקרוא.. קל וחומר אם אני מגיבה..
למה אני כותבת את זה ? (אתכם הסליחה) כי נקעה נפשי ממבקרים ספרותיים (שבאופן מצחיק , רושמים פוסט ביקורתי ) שחושבים שמישהו מבקש מהם רשות או ביקורת בונה לכתוב משהו (אין בעיה עם ביקורת) .. it's a free country baby :):) לא רוצים לקרוא , איקס קטן והלאה..:) זה לא שבגלל שאתם תכתבו ביקורת בונה או לא , מישהו באמת יפסיק לכתוב:)
הפלטפורמה הזו נועדה להקלדה .. איש איש כטוב בעינו כל עוד אין פגיעה:)

הבלוג שלי .. הוא סוג של יומן אישי פתוח לעיני כל , כן, יומן כזה שהיינו כותבים פעם, טרום עידן הרשתות החברתיות והאינטרנט בכלל. אז אני כותבת מה שבא לי ולא הרבה.. אין בו הרבה מלל , יש בו הרבה מוסיקה
כי מוסיקה מבטאת אצלי הכל. כל שיר שהעלתי לי בבלוג, לי העליתיהו:) ואם מישהו אהב על הדרך סבבה בכייף:) השירים מבטאים אצלי תחושות, ריחות, זמנים, כאבים ,אהבות, דמעות .. כל מה שאפשר.
אנשים שלא אוהבים מוסיקה, כל סוג של מוסיקה ישעממו אותי , כזו אני .. כל סוג ,מזרחי, לטיני, ארץ ישראלי, דיסקו , פופ , טכנו ..( רק לא בלוז למינו ליאונרד כהן וסיימון אנד גארפונקל:) ככה, הם מלנכוליים מדי לטעמי) שירים חסידיים..
הלויים זמרו בבית המקדש כי אי אפשר לנשמה בלי מוסיקה ..
וכשאני לא יכולה מטעמים מסויימים לשמוע מוסיקה אני כמו לביאה בכלא...

מי שמכיר אותי יודע שישנו חרק אחד שאני אוהבת.. "חיפושית פרת משה רבינו".. זה בא יחד עם נוף של מושב בשפלה, רעש מחריד של מטוסי קרב שמפלחים את השמים, אב שנמצא כל פעם בגבול אחר ..ואחי ואני משתוללים בגיגית של מים ואחר כך מקבלים שלפוחיות בגלל השמש שצרבה אותנו.. אז היו מורחים "גיל" להרגיע את הצריבה".. ואני אמשיך לטעון פעם היתה כאן מוסיקה מעולה עם מילים טובות.. השיר הזה הוא גאוני בעיני וכמובן שישנה סיבה שהוא מועלה 😄


http://www.youtube.com/watch?v=KmiduiRMq2c

איש תשוקתך​(שולט) - אוהב את הבלוג שלך
לפני 11 שנים
Red E - חן חן :)
לפני 11 שנים
kore - את קולטת את הפוני של גידי גוב, בקליפ הזה?
זה מזכיר לי נשכחות. גם לי היה פוני, כילדה. :)
לפני 11 שנים
Red E - סורי, לא הייתי פה אתמול...
אני רוצה הוכחה:) לפוני ...:)
סתם סתם , מאמינה לך נו:)
}{
לפני 11 שנים
Truth Seeker - מילים בהחלט במקום.

בלוג, בניגוד לפורום, הוא לא נחלת הכלל. הבלוג הוא פינה קטנה שלך שבה את יכולה לכתוב מה שבא לך. אחרים יכולים לקרוא ולהגיב, אבל הוא עדיין שלך.

חבל לשמוע שעדר המקטרגים הכרוניים חדר גם לטריטוריה הזאת, ובאמת אין סיבה להקשיב להם.

מה גם שהבלוג שלך רחוק מלהיות ריק ורדוד, גם אם יש בו הרבה מוסיקה. אולי הם פשוט עוורי-צבעים ולא מצליחים להבדיל בין לבן ואדום? :)
לפני 11 שנים
Red E - תודה לך.. לא הייתי כאן קצת ופספסתי את תגובתך:)
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י