שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הכל עובר

אחד ועוד אחת
לפני 8 שנים. 13 באוקטובר 2015 בשעה 6:17
אי-אז בחשכת העבר -  כשעשיתי בזמנו קורס קציני חי"ר בבה"ד 1 -  התעוררתי מאוחר אחרי שבת אחת בבית ואחרתי את ההסעה לבסיס ולכן נסעתי אליו עם הפיאט אונו שהיה לי אז - רכב מגה מעפן לכול הדיעות - וכל כך מיהרתי שטסתי על הכביש במהירות פסיכית ממש, והתפנצ'ר לי גלגל באחת הירידות התלולות על המצוקים בדרך למצפה רמון, והתנגשתי חזיתית במכונית של הרס"ר של בה"ד 1 שהיה בדרכו חזרה הביתה מהבסיס, ונסע לו מולי בשובה-ובנחת על שישים קמ"ש מקסימום.
הוא ואישתו היו באוטו, והוא יצא מהמכונית מבוהל כולו, נוטף זיעה מרוב פחד ממש כמו כונף מהחלל החיצון - וזה באמת היה מפחיד, אני מודה! וואחד תהום הייתה לשמאלנו, ובנס לא נפלנו אליה -   והוא התחיל לצרוח לעברי בפאניקה "אתה לא נורמלי וכמה מהר נסעת תגיד לי ואתה לא נורמלי וכמה מהר נסעת..." - ואני  - שבאמת נסעתי חופשי איזה 140 קמ"ש - ושידעתי שמתישהו גם תבוא משטרה  - כי הוא גם שיחק אותה כאילו כאב לו הצוואר או משהו, הנקניק האטומי הזה - אני ניסיתי לשכנע אותו שנסעתי אולי 90 קמ"ש גג - ושזה רק היה נדמה לו שטסתי כל כך מהר, כי נסענו אחד מול השני, ושאי-אפשר להעריך את המהירות של הרכב מולך ככה, מין קטע כזה של "תורת היחסות" כזה-כאילו, אתם מבינים? ושזה נורא מבלבל וכדומה. וחיכינו שם בטיזי'לנאבי אולי שעתיים כמו כלום עד שהגיעה המשטרה, ואני כבר הייתי בטוח שהצלחתי להרגיע את הבחורצ'יק, אבל איך שהגיעה המשטרה הוא רץ אליהם כנשוך נחש  - כאילו לא דיברנו על כול זה בינינו כבר קודם מליון פעמים !  - והתחיל להצטווח " אתם לא מאמינים כמה מהר הוא נסע ואתם לא מאמינים כמה מהר הוא נסע ואתם לא מאמינים כמה מהר הוא נסע !"
למזלי הרב אישתו  - שהייתה בכללי קצת יותר שפויה ממנו - ענייני הורמונים, אני מניח - הרגיעה את להבות הטירוף הכללי והרגיעה גם אותו, והם נתנו לי לעוף משם בלי יותר מדי עניינים.
אבל מה שמצחיק בכול הסיפור הזה הוא שהבדיחה הקבועה שהייתה אהובה על הרס"ר הזה - בדיחה לא רעה כשלעצמה  - הייתה הולכת ככה.
הוא היה שואל אותך, " פור גוד אתה יודע מה זאת אינטואיציה נשית ?"
ואתה היית שואל בעייפות החומר, "נו מה ? "
והוא היה משיב בחיוך מנצח: " זו היכולת שהתפתחה אצל הנשים אחרי אלפי שנים של אי-חשיבה..."
 
https://www.youtube.com/watch?v=0KJ60uJZ3-Q
בוקר טוב בוקר אור יום חדש

 

פרהסיה - זה טואוב.
נזכרתי ב- מ.22, בעיקר במייג'ור מייג'ור האומלל
ובמילו
לפני 8 שנים
FOR GOOD - מייג'ור מייג'ור (: אכן, אלו הספרים שהיינו קוראים אז בין בעסה אחת לאחרת.

וגם - ובל נשכח זאת ! - וכמו בצלצול-הפון שלך - הייתי אז...
קורא איים בזרם מאת ארנסט המינגווי
תרגם את זה יפה אהרון אמיר
(:
לפני 8 שנים
פרהסיה - גם את פו הדוב תרגם יפה (הבית בקרן פו):
"יותר משאני רועד אוזני רוחפות", "ואם כן, מה הטעם לכופף דרדר משובח בתכלית?" וכו'
לפני 8 שנים
FOR GOOD - אמת ויציב! ותרגם יפה
והוא גם היה הראשון שתרגם קובץ מסיפוריו של הנרי מילר לעברית צחה. ועבודת תרגום היא עבודה קדושה ששכר מועט בצידה.
ואשר על כן תהא נשמתו צרורה עדן בצרור זונות הזהב והפלטינום לנצח ישראל לא ישקר!
לפני 8 שנים
Madame Rose​(שולטת) - היכולת שהתפתחה אחרי שנים של *אובר* חשיבה
לפני 8 שנים
FOR GOOD - (: אהבתי רוז. זה גם נכון!
לפני 8 שנים
למדתי מחברה שלי - היש קרמא מחורבנת יותר מאשר גם לאחר לבסיס וגם להתנגש באוטו של הרס"ר? נראה לי שילמת את חובך ליקום לשנים רבות באירוע ההוא......
לפני 8 שנים
FOR GOOD - בדיוק בהחלט ומאה אחוז נכון, למדתי !
ואל תטי אוזן קשבת למגיבה אחרייך. היא חמאסניקית ממוצעת שחושבת שזו אינתיפאדת רחוב פה ודורשת יד קשה ואהבה קשוחה וצריך להעלות אותה על חגורת צניעות - ויפה שעה אחת קודם - ולקחת לה את המפתחות מייד ולאלתר.
מפני שכנודע לפי שולחן ערוך וארור, שכתב רבנו בצער רב וביגון לא קודר, שהוא קיצור ההלכות לבית ישראל, בחורות אינן ניתנות אף פעם לשליטה באמת, כול עוד נותנים להן יד נעלמה ויד חופשית לשחק לעצמן בכוס וכול עוד הן שולטות באורגזמות שלהן, והבחורה הזו מאוננת כרגע - רק שתהיי בעניינים - משהו כמו 17 פעמים ביום. ועוד ביום קצר. אז מה לא ברור ?
(:
לפני 8 שנים
Hussy - אפילו אני שקשקתי מטאיטו.

לפני 8 שנים
FOR GOOD - ליטל (: את הרי נדלקת מינית מרס"רים על מי את עובדת ? ובטח גם על טאיטו הבאת ביד איכשהו וחפרת שעות עם ידך השעירה כאילו היא קרדום לחפור בה בתוך אדמת הבור של המנוש האלוהי שלך אבל כמו תמיד לא הצלחת לגמור רק בגלל כול מיני עכבות פסיכולוגיות אנכרוניסטיות שלא נס ליחן ולא יבשו מיצי הכוס שלהן, אז למה שלא תספרי לי בכנות איך עבר עלייך היום הארוך הזה- והמחורבן עדיין ? - ומה נשמע פשושית ומה שלומך בסך הכול ואיך חלומות-הלילה שלך לאחרונה, אני מתכוון כמובן לאותם החלומות המופיעים אצלך בדיפ-REM-סליפ בארבע-חמש לפנות בוקר ? נכון שהם כבר פחות מסויטים ? והאם לדעתך חוכמה היא תכונה מולדת או נרכשת ?
(:
לפני 8 שנים
Hussy - א. טאיטו לא מדליק אותי בשום צורה או דרך.
ב. ידיי לא שעירות.
ג. אף פעם לא נתקלתי בבעיה לגמור, אדרבה.
ד. מחורבן כתמיד. המצב הביטחוני לא מאפשר אחרת.
ה. בגדול אני בסדר גמור.
ו. כמובן שהחוכמה מולדת, המיומנות היא זאת שנרכשת (ולעיתים יכולה להאפיל על חוסר האינטליגנציה ולחפות עליה).
לפני 8 שנים
FOR GOOD - אוהבים אותך פה, ליטל (:
לפני 8 שנים
Hussy - ד"ש לחיים.
(;
לפני 8 שנים
FOR GOOD - אבל האם לדעתך את יותר חכמה היום ממה שהיית לפני שנתיים נניח- ולא רק עצובה יותר, ובגלל המצב הביטחוני כמובן, שלא מאפשר אחרת ? (: כי לי באופן אישי חשוב שאת - כמו כול אישה יפה ומיוחדת שידיה אינן שעירות - תלמדי מניסיון חייה ( ולא כולן עושות את זה למרבה הצער, את יודעת - ושתלכי ותחכימי, תחכימי ותלכי, ורק השמיים הם הגבול בשבילך- ושתגדלי להיות הפילוסופית היהודיה הגדולה בכול הדורות - כי הפילוסוף הוא מי שאוהב את החוכמה, ולא את הטיפשות - ולכן הוא תר ומחפש אחריה כול חייו- ואין האישה מחפשת לעולם את מה שכבר נמצא ברשותה, אלא היא מחפשת את מה שהיא חסרה. וכך גם הגבר. ודי לחכימא. ועכשיו פיפי ולישון (:
לפני 8 שנים
FOR GOOD - אמסור בשמחה (: הוא ממש עכשיו - בזה הרגע ממש - שלח לי למייל קטע יוטיוב די קוקולוקו עם המחשבות המטורללות של איזה פיזקאי תאורטי על אלוהים. ואם היה לי את המייל שלך הייתי מעביר לך את הקטע. ישירות מפי האתון, כלומר מחיים, וגם מה עניתי לו על זה. אבל עכשיו, פיפי ולישון (:
לפני 8 שנים
FOR GOOD - ונסגור את הלילה בבדיחה שהוא סיפר לי אתמול - בדיחה שדני קרמן הצייר סיפר לו לאחר הבושות שנבחרת ישראל בכדורגל עשתה לנו מול קפריסין - והיא הולכת ככה.
נקבע משחק בין נבחרת ישראל לנבחרת ארגנטינה.
מסי אומר לחבר'ה שלו: " אין צורך שתעלו יחד איתי למגרש, אני אעלה לבד. לכו אתם למסעדת אל גאוצ'ו, תזמינו לכם אוכל טוב, ותצפו במשחק בטלביזיה." שאר השחקנים בנבחרת ארגנטינה מביעים דאגה, אבל מסי מרגיע אותם: " יהיה בסדר. אני אסתדר".
הם מתיישיבים במסעדת אל גאוצ'ו, מזמינים אוכל וצופים במשחק בטלביזיה.
דקה 10 - 1:0 לארגנטינה.
דקה 20 - 2:0 לארגנטינה.
אח"כ יש פתאום תקלה בשידור, וכשהשידור מתחדש לאחר שעתיים הם מגלים שהמשחק הסתיים בתוצאה 2:0.
כשמסי מגיע לבסוף למסעדה הם שואלים אותו "מה קרה , למה לא הצלחת להבקיע יותר שערים ?"
הוא עונה להם: " בדקה ה-30 קיבלתי אדום."
(:
ואם לא הבנת, סימן שאינך בקיאה בחוקי משחק הכדורגל. ותחשבי על עונש ראוי.

ועכשיו בתמורה, אני רוצה שתספרי לי לפני השינה איזה סיפור שבטוח יש לך על הסקס הלוהט שהיה לך עם שאול מופז (:
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י