שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הכל עובר

אחד ועוד אחת
לפני 7 שנים. 14 בינואר 2017 בשעה 11:26
בשנה השניה ללימודיי, מיואש כבר מסוג הידע שניתן לרכוש באוניברסיטה, וכבר מודע לגמרי לעובדה שכולנו הולכים למות, החלטתי להקדיש את חיי לניסוי "מדהים". החלטתי שאני אתחיל לחיות חיים אקספרימנטאליים לגמרי, שאני אנצל כל אפשרות חוויתית, ללא סייגים, כך ששום דבר אנושי לא יהיה זר לי, ולא תהיה שום חוויה אנושית, גבוהה או נמוכה, שלא תהיה ידועה לי.
החלטה זו התבררה לי לילה אחד אחרי איזו מסיבה. ידעתי כי אין עבורי כל אפשרות אחרת חוץ מאשר התנסות ממצה. חשבתי "אם אלוהים קיים, הוא לא יחדל להתקיים על ידי כל פעולה שלי, אבל אם אני מקדיש את עצמי לכל התנסות אפשרית, הוא כבר ימצא דרך כלשהי, בחלק כזה או אחר של חוויותיי, או של הפתיחות שלי עצמה, כדי לגלות את עצמו אלי." לאחר מכן, התמסרתי לחלוטין לכל סוג אפשרי של חוויה.
שום התנסות לא היוותה מחסום בשבילי. לא היו טאבויים, לא היתה קיצוניות שנמנעתי ממנה. לא היה שום עומק של טירוף ולא הגבלה של סבל שהפילוסופיה שלי יכלה למנוע ממני, כי אם כן, הייתי עלול לפספס את הלקח של המציאות. לכן המשכתי לחיות אפילו מעבר לפחדים שלי. וההנאות שלי גם הן הפכו קיצוניות יותר, מסקס ונילי לסאדו-מזוכיסטי, מסמים קלים לקשים וכולי, כך שהפכתי להיות מכונה קבועה של אקסטזה. לא יכולתי לסבול שום בינוניות, שום ניסיון בינוני. הייתי לא מרוצה לא מאתאיזם ולא מאמונה-דתית. שניהם נראו לי רעיונות בלבד, תגובות אפשריות לעובדה בסיסית הרבה יותר, אם גם לא-מודעת. חיפשתי מציאות, הפכתי להיות מציאות.
קראתי ולמדתי כל סוג של ספרות. זה יהיה בלתי אפשרי בשבילי למנות את כל הספרים וההשפעות שחבקתי בשנים ההן. התחלתי לכתוב במחברות את ההרהורים שלי. הערות פילוסופיות ראשוניות, שהתפתחו מתוך סוג של תלונה נואשת וילדותית, הפכו לכלים מדויקים יותר של מחשבה ורגש. התחלתי גם לכתוב שירה, וניסיתי להרות יצירה בדיונית שתבטא את הדילמה הזאת שלי ותוביל לפתרון כלשהו, ​​לאיזו פתיחות, שתוביל לאיזושהי שמחה ראשונית.
הפכתי, בקיצור, למין בחור צעיר מטורף ומוגזם, שהדחפים שלו אינם מותרים בתרבות הבינונית שלנו, דחפים שיכלו לבוא על סיפוקם רק בהרחבות סודיות של התודעה שלו, או בחברת זונות הוללים וחריגים(:
 
 
בוקר טוב בוקר אור, יום שבת.
 
 
 
בלום​(נשלטת) - ממש אהבתי את מה שכתבת.
לפני 7 שנים
FOR GOOD - תודה בלום. וברוכה הבאה לבלוג, בואי לבקר שוב(:
לפני 7 שנים
בלום​(נשלטת) - אבוא.
לפני 7 שנים
מיקה האחת - פשוש, אני חושבת שזה אחד הפוסטים היותר עוצמתיים שכתבת.

חבקת כאן ייאוש מצד אחד, ותקווה לצלוח משוכות גבוהות יותר, מצד שני.

אני מתרשמת שחיפשת את האקסטרים בכל תחום. מעניין אותי לדעת, מה קרה כשהגעת ל-דד-אנד, כי הוא תמיד קיים. מגיע רגע שכמעט כלום לא מרגש יותר, והאדרנלין כבר לא רותח בוורידים.
לפני 7 שנים
FOR GOOD - על "שנות השלושים המאוחרות", לאב, נדבר באיזו שבת אחרת(:
לפני 7 שנים
כפוף - כה אמר ה'
הקראתי את הפוסט שלך לאלוהים והוא אמר שהוא בכלל לא שם לב לניתורים שלך שם למטה וששום דבר לא יעזור לך, אתה לעולם תישאר סתם נמלה קטנה וחסרת חשיבות ומוטב לך למלא את ייעודך הסתמי כמו יתר הנמלים ולשאת את הגרגר שלך בשתיקה ושהוא לא מתכוון להתגלות לאף אחד חוץ מאשר לכמה משוגעים ושאפסיק להטריד אותו עם פוסטים מהסוג הזה כי כל הנמלים הללו והתירוצים שלהן לא מעניינות אותו ב-כ-ל-ל ושיפסיקו לקטר ויגידו תודה שהן בכלל חיות.

https://www.youtube.com/watch?v=tH2w6Oxx0kQ
לפני 7 שנים
FOR GOOD - כ' כפרה, בדבר אחד תהיה בטוח. האלוהות - שיש לה צד נשי וצד גברי (אפילו שבתרבות שלנו הצד הגברי שלה מודגש יותר) - ואשר קרויה בפי האר"י הקדוש מצפת בשם "אור אינסוף" - אינה מלכת-סאדו(וגם לא מלך-סאדו). חוצמיזה, וכמובן, כולנו באמת "אבק ברוח" (:
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י