בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

יוצא לאור

תתפקס
תתחדד
תחתוך את עצמך כדי להתעורר
אל תאחר
אל תפספס
תמהר
תתלבש, צא לעולם
כמו פקיד שפותח אשנב קטן
לפני שנה. 24 ביולי 2022 בשעה 5:56

בשבוע שעבר נפלתי לפורנו

נפלתי? כן, אחרי כמעט שנה שהוצאתי את זה מהסיסטם שלי (שאלו אותי כיצד) מצאתי את עצמי בוהה במסך, גולל, מחפש שם משהו שיניח את דעתי.

זה היה שונה מהמוכר, לא אוננתי בכלל, לא חיפשתי להתפרק

הסתקרנתי וחיפשתי את הסרטונים שאוכל להגיד- כןןן בדיוק כזה אני מבקש לעצמי. ומה ביקשתי לי? התמסרות מלאה. על הברכיים, מבט בעיניים, גרון, זיונים אגרסיביים, דילדואים עצומים, גברים, נשים, חבלים.

אתם מכירים

לא, אבל באמת מה חיפשתי לי? הבנתי את זה בעקבות הערה של אישתי. החזקת מרחב בסופש שעבר ל6 אנשים, עטפת אותם, נתת להם להיות מי שהם במלוא עוצמתם היא אמרה לי, לא פלא שעכשיו אתה מבקש לעצמך מי שיחזיק אותך וייתן לך להתפרק. 

ואז זה חילחל אליי (כמעט כתבתי חדר אותי אבל זה היה שולח אותי לנענע אגן) בעוד רבדים, מה שאני מחפש שם בפורנו, ובכלל במיניות, את האפשרות להרפות, רק להתענג ולשכוח מהעולם ושמישהו אחר ייקח אחריות על הדבר הזה שהוא אני וייתן לי מנוחה ושלווה ואפשרות להרפות מכל ההחזקה.

והיא, כלכך חכמה שרואה את כל מה שאני לא מסוגל לראות אמרה לי- בפעם הבאה שאתה מעביר טקס תקבע לך כבר מראש טיפול גוף יומיים אחרי ועדיף במים, אתה מכיר את הדרך שלך לקבל את תחושת ההרפיה אל העולם אבל היא לא באמת משרתת אותך, פתח ת'ראש, תנסה דרכים חדשות.

אז תודה לפורנו שמזכיר לי את עצמי ואת מה שאני מבקש לי

ותודה לך, שאמנם רגע אחרי שהיינו כלכך קרובים נבהלת והתפלצת מהדברים שהכנסתי לתודעתי אבל גם ידעת לנשום לזה ולתת לי את הזווית


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י