בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

יוצא לאור

תתפקס
תתחדד
תחתוך את עצמך כדי להתעורר
אל תאחר
אל תפספס
תמהר
תתלבש, צא לעולם
כמו פקיד שפותח אשנב קטן
לפני 12 שנים. 14 בפברואר 2012 בשעה 9:43

את שמעון הסרסור שלי הכרתי יום אחד לגמרי במקרה (או שלא) שיצאתי מהעבודה והייתי רוצה לספר לכם איך הכול התחיל.
מול המשרד שבו עבדתי אל מול מבנה מגורים ארוך הייתה זרוקה באופן קבע ערמת בגדים. ואני תמיד חשבתי לעצמי בעודי עובר במקום מי זורק שם בגדים פעם אחר פעם גם אחרי שעובדי העירייה היו מפנים את הערימה.
אחר צהרים אחד התקרבתי לערימה ובחנתי אותה מקרוב, היו שם חולצות, מכנסיים, וכל מיני פרטי לבוש ישנים.
כשהתכופפתי יום אחד מתוך סקרנות וחיטטתי בערימה גיליתי דברים שהסעירו את נפשי, בין הבגדים הישנים גיליתי מלתחה שנראתה כאילו שייכת לזונה שנפטרה מבגדי הזנות שלה. דבר ראשון קלטו עייני חוטיני אדום קטן ומבריק עשוי תחרה וסאטן מבצבץ כמו יהלום בין הסמרטוטים. הסתכלתי ימינה ושמאלה לראות שאף אחד לא עוקב אחר מעשיי והרמתי לבחון אותו בהתרגשות, מנסה לדמיין מי לבשה אותו לפני שנזרק. כאילו בדרך אגב המשכתי לחטט וחשפתי חצאית קצרצרה ומנומרת, שמלת מיני שחורה וחושפנית ושלל תחתוני נשים סקסיים מכל הסוגים.
התגלית המרעישה הדליקה אותי והזין שלי החל להזדקר באמצע הרחוב, פרטי הלבוש הסקסיים והנשיים זרוקים כך סתם ברחוב בערימה של סמרטוטים גרמו ללב שלי לפעום בהתרגשות ולגופי לרעוד בחרמנות בלתי נשלטת.
תשוקה בלתי נשלטת לעטוף את גופי בבד הנצמד והמלטף גרמה לי להסתכל ימינה ושמאלה בחטף ולהכניס את הבגדים לתיקי.
המשכתי ללכת לביתי כשהבגדים הסקסיים בחיקי מנסה להסתיר את הזקפה שהתעוררה לי בתחתונים.
כל הדרך הביתה דמיינתי את עצמי עטוף בבגדי תחרה ולייקרה ששולחים גלים של ריגושים מבין רגליי אל כל גופי. כשהגעתי הביתה נעלתי מאחורי את הדלת ומייד רצתי אל חדר השינה ופרסתי את הבגדים על מיטתי, מתוך דחיפות בלתי נשלטת התפשטתי לגמרי, מקלף מעלי את בגדי העבודה. התחלתי מלטף את הבגדים החלקים מדמיין בעיניי רוחי את האישה שלבשה אותם. היא צריכה להיות סקסית בטירוף -חשבתי לעצמי. אישה שלובשת בגדים כאלה, חוטיני בשלל צבעים וגזרות, תחתוני משי שעוטפים את הטוסיק נצמדים אליו ובכל תנועה שעושים אפשר להרגיש את הבד נצמד לאגן ולמפשעה. בדמיוני המשתולל הזיתי ופנטזתי על אישה בוגרת ומנוסה, אישה חזקה שלובשת בגדים סקסיים מתוך מודעות לראשי הגברים שהיא מסובבת בעברה ברחוב. רציתי גם להרגיש כך, סקסי וחזק שגורם למי שרואה אותי להחסיר פעימה. אני בחור גבוה ורזה אבל חזק שגורם לבחורות להסתכל עלי בעניין אבל בגלל ביישנותי לא שכבתי עם הרבה בחורות וגם עם גברים שכבתי רק פעם פעמיים עד שהבנתי שזה לא מה שאני מחפש.
מתוך מחשבה על אישה חזקה וסקסית לבשתי את החוטיני האדום, זה הראשון שמשך את תשומת ליבי בערימת הבגדים.
הוא בקושי כיסה את איברי המתפקע ותחושת הבד הדקיק שנצמד לי לחריץ הטוסיק גרם לזין שלי להזדקר עוד יותר וכמעט גמרתי מההתרגשות בלי לגעת בעצמי בכלל. נעמדתי מול המראה וליטפתי את גופי בוחן את עצמי מלפנים ומאחור. לבשתי את שמלת המיני השחורה שלהפתעתי נצמדה לגופי בצורה מושלמת והרגשתי האישה הסקסית בעולם.
לא התאפקתי יותר ובאוננות נמרצת תוך שגופי מטלטל קדימה ואחורה ללא שליטה גמרתי כמו שלא גמרתי בחיים.
חצי מעולף התפשטתי ונכנסתי למקלחת. אחרי זמן ארוך תחת זרם המים כשגופי עדיין רועד ורוטט זחלתי למיטה לבשתי את החוטיני האדום וכך נרדמתי.

שרף אורנים​(אחר) - מחרמן כלכך. הייתי שמח למצוא ערימת בגדים כזאת
לפני 4 שנים
מענטז​(אחר) - אני לא יכול שלא להבחין בערימות האלו מפוזרות מסביב
הן קוראות לי
😊
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י