לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

יוצא לאור

תתפקס
תתחדד
תחתוך את עצמך כדי להתעורר
אל תאחר
אל תפספס
תמהר
תתלבש, צא לעולם
כמו פקיד שפותח אשנב קטן
לפני 12 שנים. 14 בפברואר 2012 בשעה 9:44

בבוקר התעוררתי אחרי לילה שטוף חלומות ארוטיים שבהם התהלכתי לבוש בבגדי נשים סקסיים והתחושה שאני האישה הכי סקסית בעולם שמסובבת את ראשי כל הגברים שבאים אחד אחרי השני ומנסים להתחיל איתי.
בחלומותיי, הייתי לבוש בחוטיני שחור קטנטן בריות שמהדקות גרביונים מלטפים לרגליי ושמלה קטנה והדוקה עוטפת את גופי. חלמתי ששערי הופך לשיער ארוך שחור בוהק וגולש על כתפיי, בכל פעם שהסטתי אותו מפניי בתנועה כאילו לא מודעת מכנסי הגברים שסביבי החלו לטפוח. כולם באו וניסו להתחיל איתי אך אני רק פלירטטי איתם, חרמנתי אותם ובתנועות עדינות כאילו מקריות נשענתי עליהם מצחקקת ליטפתי את מכנסיהם וגרמתי להם לזקפה שלא יכלו להסתיר.

כך עבר עלי כל השבוע, בעודי בעבודה רק חלמתי לחזור הביתה להתלבש בבגדים הסקסיים שלי להסתובב מול המראה, להתחרמן מהלבנים והשמלמלות שמלטפות את גופי גורמים לי להרגיש סקסית ולאונן בתאווה חסרת רסן.
ובלילה, חלומות ארוטיים שבהם אני הופך לאישה סקסית נועזת יותר ויותר ובעלת בטחון עצמי בעננים.
בחלומותיי הזדיינתי עם גברים ונשים שאספתי במסיבות, על הבר וסתם כך ברחוב כשעבר מולי גבר שווה ואני בליטוף של מפשעתו הזמנתי אותו לעלות אלי ועלי.
בכל יום בדרך חזרה מהעבודה הייתי עוצר ליד הערימה בודק שאף אחד לא מסתכל ומחטט בקדחתנות מקווה למצוא שהאישה המסתורית השאירה עוד לבנים ובגדי נשים בשבילי, אך לאכזבתי לא מצאתי שום דבר חדש.
כך עבר עלי שבוע מסעיר מרגש ומתיש שביום הייתי גבר רגיל שהולך לעבודה במין שגרה משעממת, ובערב בביתי הייתי לבוש את בגדי המגרים ומסתובב כך בביתי מחורמן ומאונן ללא הרף. ובלילה הפכתי לנערת החלומות שכל גבר היה מת לזיין.
יום אחד חיכתה לי בערימת הבגדים הפתעה. כבר חשבתי שהבגדים שמצאתי היו מקרה חד פעמי שלא יחזור ובהיסח הדעת חיטטתי בין הבגדים בלי ציפייה למצוא פריטים חדשים שיעשירו את המלתחה החדשה שלי או סימן לזהות האישה שהותירה אותם שם. גם כבר לא בדקתי היטב אם מישהו בוחן את מעשי והם הפכו להרגל לא מודע. כשיצאתי באותו היום מהעבודה ראשי כבר היה בבית, דמיינתי לעצמי אלו בגדים אלבש הערב, עברתי ליד הערימה והבהק של בד מבריק צד את עיני. נשמתי נעתקה. ניגשתי ללא היסוס לערימה כרעתי על ברכיי ושלפתי בגד גוף מדהים ביופיו, הוא היה עשוי בד לייקרה גמיש ומבריק עם תחרה בשוליו, מיששתי אותו ידיי מתענג על מגע הבד הפכתי אותו בולע במבטי את האוצר שנפל לידיי וראיתי שבחלקו התחתון יש חריץ כך שמי שלבשה אותו לא הייתה צריכה אפילו לפשוט אותו כדי להזדיין ולקבל זין חזק וטוב. הלב שלי פעם בפראות הנחתי את הבגד בחיקי והמשכתי לחפש בערימה, לא מודע לסובב אותי.
היו שם עוד בריות, לבני תחרה וחצאית עור שחורה והדוקה שהטריפה אותי, בגדי זנות אמיתיים ואני רק דמיינתי את הזונה שאהיה הלילה.
לפתע אחזה בי תחושה שיש מישהו שצופה בי, אחוז אימה הסתובבתי לאחור וראיתי גבר כבן ארבעים צנום וקירח עומד בפתח אחד הבתים נשען על הקיר מעשן סיגריה צופה בי וחיוך עקום על פניו.
בבת אחת החוורתי, הנה אני כורע על ברכיי אוחז באוצרותיי שטוף זימה והוא עומד ובוחן אותי.
מבטנו הצטלבו הוא הסתכל עלי במבט חודר ועמוק יודע את הסערה שבתוכי, קפאתי במקומי בהלם מוחלט חיוור ומבוהל הוא לקח שכטה מהסיגריה וסימן לי בתנועת יד קלה לגשת אליו.
מרוב הלם קמתי וניגשתי אליו לא מסוגל להעתיק את עיניי ממבטו החודר. התקרבתי ועמדתי מולו, ללא מילה הוא סקר את גופי מכף רגל ועד ראש וחייך חיוך קטן ורע, שמתי לב פתאום שאני עדיין אוחז ומצמיד לגופי את הבגדים שמצאתי והבושה אכלה אותי מבפנים הסמקתי והשפלתי את מבטי. הוא לקח עוד שכטה מהסיגריה השליך אותה לרחוב הסתובב ונכנס לחדר המדרגות. ואני, מרגיש שנתפסתי על חם במעשה מביש ללא מילה בהלם מוחלט הולך בעקבותיו.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י