לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

יוצא לאור

תתפקס
תתחדד
תחתוך את עצמך כדי להתעורר
אל תאחר
אל תפספס
תמהר
תתלבש, צא לעולם
כמו פקיד שפותח אשנב קטן
לפני 12 שנים. 14 בפברואר 2012 בשעה 9:45

הגבר נעמד ליד דלת חצי פתוחה וסימן לי להיכנס פנימה. נכנסתי לתוך סלון רחב ידיים והוא נכנס ונעל מאחוריו את הדלת בשקט. סקרתי את הדירה אליה הוכנסתי, זו הייתה דירה גדולה ויוקרתית ובמראה נקי לפתע הבחנתי בגבר גדול שישב על ספת עור שחורה במרכז הסלון לבוש חולצה לבנה פתוחה עד הבטן וחזהו השזוף והשעיר חשוף, הוא היה קירח בסביבות גיל 40 וצמיד זהב השתלשל מפרק זרועו שנשענה על מסעד הספה, הוא נראה רגיל שאנשים עושים כרצונו ובמבט עז וחודר בחן אותי ואת החבילה שהחזקתי בידי, מושפל הורדתי את מבטי אל השטיח.
"בוא חמוד" הוא אמר בקול עבה ומחוספס "בוא שב לידי." מההלם לא יכולתי לזוז, הגבר הצנום שהכניס אותי לדירה אחז בידי והוביל אותי פנימה אל הסלון, הלכתי אחריו כמובל אל הגרדום והוא סימן לי להתיישב על השטיח כשביני לגבר היושב שלא הוריד ממני את העיניים חוצץ שולחן זכוכית נמוך. כרעתי על ברכיי למולו והגבר שהוביל אותי לקח מידיי את חבילת הבגדים הסקסיים שעד לפני רגע הזיתי איך אני לבוש אותם ומפנטז, ופיזר אותם בעדינות על השולחן שלפני.
"יוסי תכין לי קפה" הגבר אמר בלי להוריד ממני את מבטו "ולשרמוטה תביא כוס מים, נראה לי שהיא צריכה את זה!"
את המילה שרמוטה התיז מפיו כמו קללה. "אני מכין שמעון" אמר הצנום ששמו יוסי ולא הוריד מפניו את החיוך המגחך.
ניסיתי להבין מה קורה "רגע אחד" ניסיתי לשאול אבל שמעון הרים את אצבעו לשפתיו בתנועה חדה ורמז לי לשתוק.
השתתקתי והמתנתי מבולבל לחלוטין עדיין בהלם מהמפגש, כעבור כמה דקות יוסי חזר והניח כוס קפה שחור מול שמעון מולי הניח כוס מים ונעמד בפינה. שמעון לקח לגימה קולנית מהקפה נאנח בשביעות רצון ואמר לי " תשתי חמודה למה את לא שותה?" פתחתי את פי למחות על כך שהוא מתייחס אלי כאל נקבה אך לפני שהספקתי שמעון גחן קדימה הרים באצבעו חוטיני קטן מהערימה שלפני ופנה אלי "אני קלטתי אותך, נכון שלפעמים את מתנהגת כגבר אבל אני יודע על הפנטזיות שלך אני יודע על מה את חולמת בלילה, את לובשת את הבגדים שנתתי לך ובשניה אחת הזונה הסקסית והחרמנית שבך משתלטת עליך. ולא רק זה, כל היום גם בעבודה וגם שאת יושבת עם חברים רק על זה את חושבת, להשיל מעליך את הזין הקטן שלך ולהתחרמן מהמחשבה על מה שהיית יכולה לעשות אם רק היה לך קצת אומץ"
לא יכולתי להסיט את מבטי מהעיניים המהפנטות של שמעון, כל מה שאמר היה נכון התפלאתי איך תוך שניה הוא קלט את כל מה שעבר עלי בשבוע האחרון- איך בכל רגע כל מה שהשתוקקתי אליו היה לחזור הביתה לנעול מאחוריי את הדלת להתלבש לפנטז ולאונן.
שמעון חזר ונשען לאחור על הספה "יש לך הזדמנות של פעם בחיים את יכולה עכשיו לצאת ולנסות לשכוח את השבוע שהיה לך אבל אני יודע שלא תוכלי לשכוח אותו בחיים,
כל החיים שלך תישארי נעולה ותקועה, מפוחדת ומבוהלת בתוך עצמך בגלל שאת לא עושה את מה שאת באמת רוצה. השבוע האחרון שעבר עליך היה המסעיר ביותר שחווית בחיים ואת לא יכולה להתכחש לזה"
הוא עשה הפסקה בדבריו, נותן לדברים שאמר להיקלט בראשי וכעבור זמן קצר המשיך "או שאת יכולה פעם בחיים ללכת עם החלומות הכי כמוסים שלך. לממש את הפנטזיות שעליהן את חולמת בלילה, פעם אחת להפוך לאישה אמיתית ולהתלבש בשביל גבר אמיתי. להשתחרר מכל העכבות שאת שמה לעצמך לא לדאוג מה יגידו אחרים ואיך ישפטו אותך. להפוך לזונה חמה ורטובה כי בינינו זה מה שאת".
הרבה דברים התרוצצו לי בראש באותו הרגע, הרגשתי שיש לי עומס רגשי כל כך גדול שאני לא מסוגל להתרכז בכלום. נבהלתי כל כך מהמפגש עם שמעון מהדרך שבה הוא קלט בדיוק מה עובר עלי, איך שהוא חדר אל חדרי נפשי הכמוסים ביותר ללא מאמץ והבין מי אני ומה מסתתר מאחורי חזותי.
לא ידעתי מה לענות, לא הבנתי בכלל את משמעות הדברים שאמר אבל דבריו חלחלו לתוכי והרגשתי שלקום וללכת זה לא מה שאני רוצה לעשות, אם היה ברור לי מה הוא רוצה ממני בדיוק היה לי קל יותר להחליט מה אני עושה.
"אני בכנות לא מבין מה ההצעה שלך, מה זאת אומרת שתהפוך אותי לזונה? מה, תביא קליינטים שיזיינו אותי בשביל כסף??"
לשמע דברי שמעון חייך חיוך רחב רכן אלי ושם לי יד על החזה, הלב שלי פעם בעוצמה וידעתי שהוא קולט את ההתרגשות שהמעמד מעורר בי.
"מה שאני מציע לך זה לשחרר את מה שכלוא בך בפנים, זה בטבע שלך וזה מה שאת רוצה את רק פוחדת להיקלע לאובדן שליטה, נרתעת מההשלכות. אבל אל תדאגי אף אחת לא הופכת לזונה ביום אחד את אוהבת זין ורוצה להרגיש אותו אני יודע, את רוצה להיות סקסית ונחשקת ובכך אני יכול לעזור לך הנה תראי-" שמעון שלף לפתע דילדו ארוך ושמנמן, הגדול ביותר שראיתי אי פעם הוא החזיק בו קרוב לפני ואני הסטתי את מבטי מעיניו והתמגנטתי לדילדו ראיתי מקרוב את הורידים שהיו מסותתים בו ואת הכיפה העגולה בקצהו. הדילדו היה ריאליסטי ונראה זין שחור ענק ואמיתי לגמרי, לא יכולתי לבלוע את הרוק שהצטבר בפי מרוב התרגשות.
שמעון התקרב אלי עוד ולחש "תראי איך את מהופנטת מהזין היפה הזה, איך את מתחרמנת רק למראה של זין מגומי" הנהנתי בהסכמה לא מסוגל להוציא מילה מפי. "את לא צריכה לחשוש ואין לך מה לפחד יש לי פה את כל מה שאת רוצה וחושקת בו" הוא קירב אלי את הזין עד שכמעט נגע בשפתיי "בואי מותק, תני נשיקה קטנה לזין אין לך מה לפחד"
פישקתי את שפתיי רכנתי אל הזין והצמדתי אליו את פי. הלב שלי דהר ב200 קמ"ש חושיי החלו להתערפל ומגע הזין על שפתיי שלח גלי עונג לכל גופי, שמעון הניח יד על עורפי ובעדינות מפתיעה קירב את ראשי אל הזין עד שכל כיפתו הייתה בתוך פי. התחושה הייתה מהממת הרגשתי את הדילדו חודר לפי וממלא אותו. שמעון נטל את ידי והעביר לי את הזין מעודד אותי להמשיך ולהחדירו. עצמתי את עיניי אחזתי בדילדו ולאט לאט החדרתי אותו עמוק יותר לפי ולגרוני מכניס ומוציא מוצץ ויונק בהנאה גלויה, הרגשתי בטראנס וזה הדבר היחיד שעניין אותי באותו רגע- הדילדו של שמעון.
שמעון נשען לאחור חיוך של שביעות רצון התפשט על פניו מבטו נעוץ בפני כשאני ברטט ובמהירות הולכת וגוברת מתחיל לזיין את עצמי בפה.
"עכשיו שרמוטה את מבינה שאני יודע בדיוק מה את צריכה, כל כך הרבה ימים ערגת לזין ורצית להיות שרמוטה שלי, אף אחד לא מכריח אותך לעשות כלום את שרמוטה טבעית"


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י