שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

יוצא לאור

תתפקס
תתחדד
תחתוך את עצמך כדי להתעורר
אל תאחר
אל תפספס
תמהר
תתלבש, צא לעולם
כמו פקיד שפותח אשנב קטן
לפני 12 שנים. 14 בפברואר 2012 בשעה 9:45

נימת קולו השתנתה לפתע והוא ציווה עלי – "עכשיו תכנסי עם יוסי לחדר והוא יראה לך מה את צריכה לעשות."
יוסי התנתק ממקומו ליד הקיר התקרב גחן אלי ובדחיפה חזקה הכניס את הזין כולו לתוך פי. הזין שחדר עמוק לתוך גרוני גרם לי להשתנק ולהיחנק ודמעות עמדו בעיניי, אך יוסי לא הרפה ורק כעבור שניות ארוכות שיחרר את אחיזתו ושלף את הזין מגרוני. השתעלות עמוקה טלטלה את גופי, שאפתי שאיפה עמוקה וניסיתי להשיב לעצמי את נשימתי. יוסי אחז בזרועי הרים אותי הוביל אותי לחדר צדדי, וסגר אחרינו את הדלת בעוד אני ממשיך להשתנק ולהשתעל.
"תתפשטי שרמוטה" פקד עלי ותוך כדי שאני מתפשטת ניגש לארון קיר גדול ופתח אותו לרווחה.
כמעט התעלפתי. הארון היה מלא בשמלות תלויות על קולבים, ערימות של לבנים סקסיים ובגדי גוף מכל הסוגים, חצאיות, גופיות תחרה, ועל הרצפה היו מסודרות בשורות נעלי עקב מבריקות, מגפי עור ולאטקס, חלומה של כל זונה!, ובמיוחד שלי.
"היום אני אלביש אותך וההפוך אותך לשרמוטה סקסית בשביל שמעון" יוסי בחן את גופי העירום בקפידה הסתובב אל הארון ואסף בריות שחורות מתחרה וגרביוני רשת מתאימים, חצאית שחורה קצרצרה חולצת בטן קטנטנה מבד נמתח, וממגירה הוציא פאה של שיער שחור חלק וארוך.
"יאללה תלבשי את זה, תחתונים לא תצטרכי היום..." הוא אמר והושיט לי את החבילה. ללא מילים התחלתי להתלבש.
חיברתי את הגרביונים שעטפו את רגליי לבריות החצאית בקושי כיסתה לי את הטוסיק וחולצת הבטן נמתחה ונצמדה לחזי מבליטה את פטמותיי הקטנטנות. יוסי הניח עלי ראשי את הפאה וסידר אותה במקומה, הוא סובב אותי אל מראה גדולה שעמדה על קיר מהתקרה ועד לרצפה ונשמתי נעתקה. נראיתי כאילו יצאתי מאחד החלומות שלי וחלום הפך למציאות.
הזין שלי אוטומטית החל להזדקר ויוסי שקלט זאת פקד עלי "תכניסי את הזין שלך בין הרגליים וכל זמן ששמעון מטפל בך אל תוציאי אותו משם" משכתי את הזין לאחור והצמדתי אותו לירכיי שלא ישתחרר, ואז יוסי הנהן בראשו ואמר "את מוכנה, בואי איתי", פתח את הדלת והוביל אותי בחזרה אל הסלון, אל שמעון, הלכתי אחריו בעיכוס מנסה לשמור שהזין שלי לא ישתחרר ויבלוט. שמעון עמד במרכז הסלון ידיו על מותניו ולרגליו שתי שרשראות מחוברות לקולרים, אחד קטן והשני גדול יותר.
"אח, תראי את עצמך איזו כוסית את" אמר לי, "שום גבר בעולם לא יוכל לעמוד בפניך. כל כך מתאים לך שרמוטה שלי תעשי בשבילי סיבוב פה בחדר שאראה אותך." חייכתי לשמע המחמאה שנתן לי והלכתי סביב בחדר מעכסת את עכוזיי מנסה להראות סקסית, מדי פעם זרקתי לשמעון מבט מתגרה ושואל, מנסה להדליק אותו. הוא חייך אלי ורמז בידו שאמשיך, הלכתי סביב עד שעמדתי מולו "תרימי את השרשראות. אחת תכרכי סביב לצוואר שלך שתדעי למי את שייכת והשנייה תסגרי סביב בסיס הזין הקטן והחמוד שלך, עוד תביני למה זה משמש..." עשיתי מה שאמר לי והושטתי בשתי ידיי את השרשראות בחיוך מזמין. את השרשרת שחיברתי לזין מתח מאחורי רגליי, מכניס עוד את איברי בין ירכיי ואת שרשרת הצוואר שלי ליפף סביב ידו ומשך למטה גורר אותי אל הרצפה, עד שכרעתי על ברכיי בין רגליו פני ישר אל מול הזין שלו שהלך ותפח מבעד למכנסיו, אחזתי ברגליו כדי לא לאבד שיווי משקל והרגשתי את שריריו החזקים, שמעון אחז בעורפי והצמיד את פני אל מפשעתו עכשיו הרגשתי מקרוב את הזין שלו טופח ולמרות שעוד לא ראיתי אותו הרגשתי שמצפה לי זין ענקי והשתוקקתי לראות אותו ולבלוע אותו בפי. שלחתי את ידיי לפתוח את מכנסיו ולשלוף את הזין העסיסי שלו " לא חמודה בלי ידיים, שימי את הידיים שלך מאחורי הגב!" שלחתי את ידיי אל מאחורי גבי והרמתי אליו את מבטי. המבט שהוא החזיר לי כשהוא מתנשא מעלי בטוח בעצמו, רגיל שמצייתים לו רק חירמן אותי יותר, רציתי להישאר בין רגליו לנצח.
ואז הוא פתח את מכנסיו ושלף את הזין שלו מול פניי. הזין היה ענק למרות שאפילו לא היה בזקפה מלאה הכיפה שלו התנדנדה סנטימטרים מול העיניים שלי זין יפיפה, מושלם!. שמעון אחז בזין שלו ביד אחת וביד השנייה הרים את סנטרי עד שמבטנו נפגשו ושאל-
"את אוהבת את הזין שלי?"
"הזין שלך מושלם! אני אוהבת אותו אני רוצה לטעום אותו" עניתי כשאני מישירה מבט אל עיניו.
"יופי שרמוטה, אני רואה שאת לומדת מהר"
"אני רוצה שתלמד אותי, אני רוצה שתוביל אותי ותהפוך אותי לזונה קטנה וממושמעת" עניתי בעיניים בורקות
"אל תדאגי את הזונה שלי ואת עוד תלמדי לספק אותי בכל דרך שאבחר. עכשיו תפתחי את הפה החמוד שלך ותוצאי לשון"
פערתי את פי והזין הענק הונח על לשוני, ניסיתי ללקק אותו רציתי לטעום אותו אך שמעון בבת אחת החליק אותו לתוך לועי הפעור ובידו הצמיד את פי אל מפשעתו. למרות שהזין לא היה אפילו זקור הוא מילא את גרוני והתקשתי לנשום באינסטינקט ניסיתי להדוף את ראשי לאחור אך שמעון לא נתן לי והתחלתי להיחנק. הרגשתי את הזין טופח בגרוני ממלא את כולי וכמעט הקאתי. הרמתי אליו את עיניי במבט מתחנן אך הוא לא הרפה ורק כשראייתי החלה מתערפלת הוא שיחרר את ראשי ואיפשר לי לנשום מספר נשימות עמוקות תוך שאני משתעלת ומשתנקת. קלטתי שהזין שנשלף מפי גדל והפך לזין הכי גדול שראיתי בחיים.
"עכשיו את לבד, תבלעי את הזין שלי" הוא פקד עלי
אחזתי את הזין בידיי מתכוונת לעמוד באתגר עדיין משתנקת ומעורפלת אך סטירה מצלצלת הוטחה בפני.
"אמרתי בלי ידיים נכון?! מה את מטומטמת??"
הסמקתי מהכאב ומההשפלה שהרגשתי ויוסי שעמד מאחור כל אותו הזמן לפת את ידיי מאחורי גבי וסינן באוזניי-
"אל תדאגי שרמוטה את עוד תלמדי לעשות בדיוק מה שאומרים לך, עכשיו תפתחי פה גדול ותבלעי את הזין!"
העיניים דומעות הכנסתי את הזין לפי וניסיתי לבלוע את כולו, הרגשתי שאין סיכוי שאצליח והחלקתי אותו אל גרוני עמוק ככל שאני יכולה עוצרת את נשמתי כדי לא להשתנק. כשהייתי באמצע הדרך נגמר לי האוויר וניסיתי להוציא אותו כדי לא להיחנק אך שמעון שוב אחז בעורפי באחיזת ברזל ובתנועה איטית וארוכה חדר אל גרוני והחל לזיין לי את הפה.
לא הצלחתי לשוט בעצמי והקאתי ללא שליטה נחנקת מהזין והקיא וכל גופי נתקף עוויתות. יוסי החל ממטיר סטירות על פני תוך שהוא צועק "את מגעילה! תראי מה עשית! איך את רוצה להיות זונה ולא מסוגלת למצוץ זין את חולמת להיות סקסית ומושכת אבל כשזה מגיע לתכלס את פשוט מגעילה!. תלקקי ותנקי את הזין של שמעון ותבלעי את כולו!"
הרגשתי מרוקנת אומללה ומושפלת ליקקתי וניקיתי את הזין מהקיא שדבק בו נגעלת מעצמי, פתחתי את פי והחלקתי את הזין שוב לגרוני.
הפעם הרגשתי את הזין חודר לגרוני בקלות יותר כאילו ההקאה פערה אותי והצלחתי לבלוע את הזין כמעט בשלמותו
דחפתי את ראשי עוד לכיוון המפשעה של שמעון עד שבלעתי את כל הזין הענק ופני נצמדו אל שערות הערווה שמילאו את אפי בריח גברי חמוץ וחזק. שמעון שוב הניח את ידו על עורפי והחל להניע את אגנו פנימה והחוצה תוך שהוא מזיין את פי וקורע את גרוני. ניסיתי לנשום בכל שנייה שהזין יצא קצת מגרוני ולאט הצלחתי להסדיר את נשימתי.
יוסי מאחורי משך את השרשרת שחיברתי לזין שלי שהיה תחוב בין רגליי וליפף אותה מאחורי גבי סביב ידיי תוך שהוא מושך ומהדק גורם לי להיאנק ולקשת את גבי לאחור כדי להקל את הלחץ והכאב מאיברי שנמתח לאחור בעוצמה.
למרות הכאב שהציף אותי שמתי לב שבתנוחה הזו אני יכול להתמסר לזין החודר אל גרוני ולקבל אותו בקלות ויותר עמוק. החלתי לגנוח בהנאה.
פתאום תנועת הזיון בגרוני הפכה מברוטאלית למענגת, שמעון כבר לא היה צריך לאחוז בעורפי ושחרר את אחיזתו ואני התחלתי לבלוע את הזין הענק בשקיקה ותאווה תוך שאני משמיעה גניחות קולניות ונכנסתי לאכסטזה של הנאה.
כאילו ממרחק רב שמעתי את שמעון פונה אלי "שרמוטה שלי כשנכנסת לכאן היום לא האמנת שתיהני כל כך מזיון גרון עמוק וחזק ועכשיו אני שומע אותך גונחת בתאווה!. קומי זונה את מוכנה לשיעור הבא!"
לא רציתי לקום, כל מה שרציתי באותו הרגע היה להמשיך לינוק למצוץ ולבלוע את הזין עמוק לתוך גרוני. רציתי שיגמור לי עמוק בגרון ויציף אותי בזרע החם שלו אך סטירה מצלצלת הוציאה אותי מהטראנס המענג שבו הייתי והבהירה לי חד משמעית שמה ששמעון אומר אני צריכה לעשות. שלפתי את הזין מפי בחוסר חשק והתחננתי בפני שמעון שייתן לי רשות להמשיך לבלוע את הזין שלו.
הפעם היה זה יוסי שסטר לי שתי סטירות שגרמו לי לראות כוכבים והוא לחש באוזני
"מותק, את עושה מה שאומרים לך לא מה שהכוס המדבר שלך רוצה!"
הצלחתי בקושי רב להתרומם כאשר הידיים שלי קשורות מאחורי הגב ומותחות בעוצמה את הזין שלי לאחור
התכופפתי כדי להקל על הכאב ותוך כדי כך הגנבתי מבט אל המראה שעמדה על הקיר. שערי היה סתור פני נראו לי מעוותות מלאות דמעות, קיא ורוק הייתי תשושה והלסת התאבנה לי בכאב. השפלתי מבט וראיתי את חולצת הבטן שלבשתי ספוגה זיעה ושתי פטמותיי זקורות כמו כפתורים קטנים מבעד לבד הדקיק.
שמעון הסתכל בעיניו החודרות לתוך עיניי ואמרתי לו בקול צרוד "אני רוצה שתזיין אותי! אני הזונה שלך!"
שמעון חייך וליטף את לחיי "לא מותק, את עוד רחוקה מלהיות זונה שלי סך הכול עברת שיעור קטן ויש לך עוד הרבה מה ללמוד. אבל אם את רוצה זין ומבקשת אותו כל כך יפה את תקבלי אותו. אני רוצה לשמוע אותך מתחננת לקבל זין עמוק בתחת שלך, תתחנני שאפתח את התחת הבתול שלך!"
"אני רוצה שתזיין אותי, אני מתחננת שאתה זה שיחדור אלי בפעם הראשונה בחיי" אמרתי לו, "אעשה כל מה שתגיד לי, כל מה שאצטרך בשביל שתזיין אותי, תעשה בי כרצונך!"
"את מתחילה להישמע כמו שרמוטה חולת זין, את לומדת מהר ויפה" חייך אלי
הסמקתי מהמחמאה והייתי גאה בעצמי לשמע דבריו.
שמעון אחז בשרשרת שלצווארי והוביל אותי אל גב הספה תוך שהוא אומר "עכשיו ניתן ליוסי ליהנות קצת ממה שלמדת" העמיד אותי צמודה לספה וציווה עלי להתכופף קדימה. ניסיתי להתכופף אך השרשרת שקשרה לי את הזין לידיים מאחורי הגב התהדקה ושלחה גלים של כאב מהביצים שלי לכל גופי.
יוסי פרץ בצחוק "עוד מעט היא תתחיל לבכות" הוא צחק נעמד על הספה מולי ושלף את הזין שלו ממכנסיו. הזין שלו היה אפילו ארוך יותר משל שמעון אך דק יותר ונראה משתלשל מגופו כמו נחש. שמעון שעמד מאחורי שחרר את ידיי מהמתיחה וכופף אותי ישר אל מול הזין של יוסי, מטלתי את הזין בפי כאשר ידיי מאחורי גבי ובלעתי אותו בשקיקה.
אחרי ששמעון זיין את פי לקבל את יוסי היה קל ומייד הצמדתי את פניי למבושיו תוך שאני בולעת את כל הזין בגרוני.
יוסי שהיה חם וחרמן לא היסס ובתנועות מהירות החל לזיין את פי. עצמתי את עיניי מתמכרת לשבו חדר אל פי מקבלת אותו בהנאה וכניעה מלאה.
לפתע הצלפה עזה נחתה לי על הטוסיק וגרמה לי לטלטל אותו בתנועה חדה, ניסיתי להסתובב לאחור לראות מה קרה לי אך יוסי בסטירה וללא מילה הבהיר לי שעלי להמשיך לקבל את הזין שחדר לפי ולגרוני ללא הפסקה ובתנועות קצובות.
נבהלתי וחששתי שהצלפה נוספת תפתיע אותי וזו אכן לא איחרה לבוא ובהפתעה נחתה עלי משאירה מאחור כאב צורב.
הצלות נוספות המשיכו לנחות עלי אחת אחרי השנייה ללא הרף מתואמות עם הקצב שבו יוסי זיין את גרוני, כל הצלפה גורמת לי לזקור את עכוזי בכאב. ניסיתי להקל על הכאב על ידי פישוק קטן של רגליי נזהרת שלא לתת לזין שלי להשתחרר ממקומו, זה עזר קצת והקל על הכאב שהותירה אחריה כל הצלפה. עיניי דמעו מהכאב והתחלתי לאבד תחושה בטוסיק.
הקולר שחובר לזין שלי נמתח לאחור מושך אותי אחריו ואני הבנתי שמותר לי לפשק את רגליי כדי להקל על הכאב.
אנקות ואנחות נפלטו מגרוני והחלו ללוות כל הצלפה, יוסי בתגובה החל לזיין אותי מהר יותר כאילו הכאב שלי ותחושת חוסר האונים שהציפה אותי מדליקות אותו וקלטתי שהוא קרוב לגמירה בתוך גרוני, נעניתי לו ועטפתי בחוזקה את הזין שלו בשפתיי.
כך עמדתי רגליי צמודות לספה ואני מכופפת מעבר לה מקבלת בתשוקה את החדירות לגרוני והטוסיק שלי מזדקר אל על עם כל הצלפה.
"את רוצה שיעור נוסף שרמוטה?" שמעון שאל מאחורי גבי ואני הנהנתי במרץ גונחת ונאנקת בתשובה
ההצלפות פסקו ואני ניסיתי להבין מה עומד לבוא עכשיו.
לא הייתי צריכה לחכות הרבה זמן ומייד זין משומן החל מתחכך לי בחריץ הטוסיק, עולה ויורד.
הייתי מוכנה לקבל אותו, השתוקקתי ששמעון יחדור אלי, יזיין אותי בתחת, שיטביע עלי את חותמו ויהפוך אותי אחת ולתמיד לזונה הפרטית שלו. גם פחד הציף אותי, הזין שלו ענק ואני עוד בתולה מעולם לא זיינו אותי בתחת, כל ניסיוני עם גברים עד אותו היום הסתפק בשני גברים שפיתו אותי לעשות להם מין אורלי וזו הייתה חוויה ראשונית עדינה ותמימה שונה בתכלית מהחוויה שאני עוברת עכשיו.
פחדתי שאאכזב את שמעון בכך שלא אוכל לקבל אותו, שלא אצליח להחדיר אותו אל גופי. ומעל הכול הציפה אותי בתשוקה שיחדור אלי, שיציף אותי בזרע החם שלו, השתוקקתי לספק אותי ולתת לו לעשות בי כרצונו.
"את מרטיבה שרמוטה, הכוס שלך מתחנן שאחדור לתוכו נכון מותק?" שמעון אמר והוציא אותי ממחשבותיי, בתגובה הנפתי את התחת שלי לעומתו כמו חתולה מיוחמת וגנחתי גניחות עמוקות מגרוני. לפתע הבנתי שאני יכולה לסמוך על שמעון בלי חשש, הוא בעל ניסיון ויודע את עבודתו היה לי ברור שאני לא השרמוטה הראשונה שלו והכוס שלי לא הראשון שהוא פותח בפעם הראשונה. הרפתי את גופי ההתחלתי לנשום נשימות עמוקות כדי לשחרר את הכיווץ של התחת שלי. שמעון בחושיו החדים קלט אותי.
"את כבר רטובה ומוכנה. מעכשיו את הולכת להיות השרמוטה שלי וכדי שלא תתבלבלי את תקבלי אותי לתוכך. תתמכרי לזין שלי ותחפשי אותו בכל יום ובכל שעה, את תתחנני שאזיין אותך וכל המחשבות שיעסיקו אותך מהיום יהיו על זין חזק וטוב.
את תרצי שכל גבר יזיין אותך ומהיום את פותחת את הרגליים שלך בכל פעם שאגיד לך! הוצאתי ממך את השרמוטה שתמיד חלמת להיות!"
דמעות של אושר עמדו בעיניי וקיבלתי בגניחות של תשוקה כל מילה שאמר, ידעתי שכל מילה נצרבת כעת בנפשי כאמת מוחלטת ובלתי ניתנת לערעור. הכוס שלי נפתח לקראתו כמו פרח.
הזין הונח על הכוס שלי עומד זקור ודומם, משיכה בשרשרת הצמידה אותו יותר אל הכוס הפעור שלי וגלים של עונג שטפו את כולי. שמעון חדר אלי בתנועה חלקה ואחידה, פותח ופוער את הכוס שלי עוד ועוד. הרגשתי את כיפת הזין שלו חודרת לתוכי והכוס שלי החל לפעום בכאב, זה היה קצה גבול היכולת שלי להיפתח ולהימתח. דמעות של כאב התערבבו בעיניי עם דמעות האושר, הרגשתי שאני נקרעת לגזרים וזו הייתה רק ההתחלה!. שתי הצלפות חזקות שנחתו על גבי הפתיעו אותי ובעודי בהלם חדר אלי שמעון בתנועה חדה, כדי שלא אוכל לברוח הוא הצמיד אותי אליו בשרשרת. הכרתי החלה להתערפל מעצמת הכאב כל הזין שלו היה כעת בתוכי וכולי מכווצת סביבו בכאב. יוסי מולי חש זאת והצמיד אותי אל הזין שלו בעצמה ובהתפוצצות אדירה גמר לתוך גרוני יורה את הזרע שלו עמוק לתוכי.
כך עמדתי כפופה ומשופדת מלפנים ומאחור מוצפת גלים של כאב ועונג. זרע חם ירד בכמויות במורד גרוני לא מאפשר לי אלא לבלוע את כולו עד הטיפה האחרונה, זין ענק היה נעוץ בכוס שלי ואני רועדת ורוטטת.
יוסי שלף את הזין שלו מגרוני וציווה עלי לנקות היטב מטיפות הזרע והרוק שעטפו אותו. ליקקתי אותו ובלעתי את שאריות הזרע מתוך ערפול חושים ובעודי רוכנת ועושה זאת שיחרר אותי יוסי מהקולר שלצווארי ומהקולר שעטף את הזין שלי, הרים אותי במשיכה חדה בידי ניתק אותי ממקומי והוביל אותי לעבר הדלת.
לפתע קלטתי שהזין הענק שהיה נעוץ עמוק בתוכי לא היה הזין של שמעון שאליו השתוקקתי תשוקה עזה, היה זה הדילדו שאיתו החל שמעון לאלף אותי ולהכניע אותי לרצונו. ניסיתי להסתובב לשמעון, רציתי להישאר, לענג אותו רציתי לעשות זאת בכל דרך שיבחר, שרק ייתן לי את ההזדמנות לשרת אותו עוד קצת, רציתי להישאר אצלו, שלו.
אך שמעון הסתובב והפנה אלי את גבו לא מזכה אותי אפילו במבט. יוסי המטיר עלי סטירות אך אני לא הרגשתי אותן, התחננתי שייתן לי להישאר, רק עוד קצת. התמכרתי.
יוסי במשיכות ובדחיפות הוביל אותי לעבר הדלת פתח אותה ולפתע מצאתי את עצמי בחוץ והדלת נטרקה מאחורי.
עמדתי מעבר לדלת לבושה בבגדי הזנות הסתורים שלי פי נוטף זרע חם, דילדו ענק מוחדר עמוק לתוך הכוס שלי,
ואני רועדת ומבולבלת.


תחרה שחורה​(נשלט) - כל הסיפור פנטזיה חביבה שאני יכול להזדהות איתה, אם כי אמינה חלקית בלבד - אבל זו טבעה של פנטזיה..
לפני 12 שנים
MasterUm - הסיפור לא לטעמי, אבל יופי של השקעה
אני אוהב את הראש שלך ;)
לפני 12 שנים
סיסיסי - ממממ פנטזיה מהנה אהבתי את הראש שלך
לפני 11 שנים
Dam - לי זה עשה משהו, פנטזיה נעימה.
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י