צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לומדת לדבר אחרת

לפני 8 שנים. 14 במרץ 2016 בשעה 0:41

אנחנו מוציאים דברים אחד מהשנייה. דברים חדשים לנו. דברים מפחידים. הם לא באמת מפחידים הדברים האלה. הם מפחידים לנו. כי "זה לא אנחנו". הם גם מרגשים הדברים האלה. לפחות אותי, יש משהו קוסם בעיניי בראשוניות הזו. היא גורמת לי להרגיש כאילו אני רוצה לטרוף את העולם. ואותו. 

והוא, הוא מתערער. ומערער אותי איתו. הוא גם מעצבן אותי. קצת. אולי קצת הרבה אפילו. אבל אני לא יכולה ממש להראות לו את זה. כי הוא מפחד. ואני מפחדת לאבד אותו. הוא מפחד מהדברים שאני מוציאה ממנו, הוא לא רגיל לרצות את הדברים האלה. אז מה זה אומר שפתאום הוא רוצה. אולי זאת בכלל לא אני שמוציאה את זה ממנו. אולי הוא עכשיו יתחיל לרצות את זה מכל אחת. וזה לא לעניין הרי. לא זה מה שמעצבן אותי, שהוא חושב שכל אחת יכולה אולי לגרום לו להרגיש כך, אלא שבעיניו הדברים שהוא מוציא ממני הם לא מפחידים בדיוק באותה מידה, כי הוא רגיל שנשים מרגישות ככה איתו. 

אז זהו, שאני לא.

 

http://www.youtube.com/watch?v=DA6Ar67-mPA

Winterfeldt​(מתחלף){סגולה} - אני מבין אותך. זה קרה לי עם הדומית שלי ממש בהתחלה. צעדים ראשונים גרמו לי להבין שכל מה שחשבתי שאני יודע, אני לא. וזה באמת טרף המון קלפים אצלי. אבל. מה שיש בניכם זה משהו שהתפתח לדרגת אינטימיות מסוימת אני מניח. אולי מה שיש ביניכם זה מה שמאפשר לשניכם להיפתח אחד לשני ככה? ואולי זה לא יעבוד עם בני זוג שונים.
לפני 8 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - תודה על השיתוף.
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י