אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לומדת לדבר אחרת

לפני 7 שנים. 13 ביוני 2016 בשעה 15:54

בהחלט הרווחת את הפרס שלך כלבלב, אמרה א׳ והושיטה יד מטופחת בעלת ציפורניים ארוכות משוכות בלק אדום בוהק אשר תאם את מגפיה הארוכות ואחזה את הזין הזקור של הכלבלב שלי.

יפה, הוא ממשיך לעמוד כל הזמן הזה פנתה אליי, לא הגזמת בתיאוריך, ניגשתי אליו והסתכלתי בו  מלמעלה, הוא נראה כל כך יפה שם על הרצפה, כורע על ארבע, מסתכל עליי בעיניים האוהבות שלו כשהזין שלו אחוז ביד נשית ויפה. התכופפתי אליו ונישקתי ברכות את שפתיו וליטפתי את ראשו, אם תמשיך להסב לי כזו גאווה אתה תהנה מאוד מהמשך הערב הזה לחשתי לו, כן מלכתי, אעשה הכל בשבילך, את יודעת, לחש חזרה.

א׳ משכה אותו חזרה אליה, בוא כלבלב, רצית זמן איכות עם המגפיים שלי אם אני לא טועה, עיניו נדלקו כמצופה, אין הרבה דברים שהכלבלב שלי אוהב יותר מאשר להרגיש את העור החלק של המגפיים כאשר הוא משתפשף עליהם, אם הייתי נותנת לו הוא היה מבלה את רוב היום משתפשף לי על הרגליים...משכתי את תחתוניו הצמודות למטה כשא׳ עדיין אוחזת בו בחוזקה, בוא כלבלב היא אמרה לו, תראה לי עד כמה אתה עמיד, אתה יכול להשתפשף על מגפיי עד שתגמור, אבל אתה חייב להגמיר אותי שוב וכדאי מאוד שתעשה עבודה טובה כמו בפעם הראשונה.

הכלבלב שלי הנהן באושר, כן הגבירה א׳, אני מוכן לאתגר וצלל שוב אל בין רגליה של א׳, לשון הקסם שלו חודרת עמוק לתוכה, טועמת את מיציה, מרטיטה אותה שוב. עד מהרה החלה א׳ להתפתל שוב על הספה, עוד, פקדה עליו, יותר חזק כלבלב, והוא, שבינתיים החל להשתפשף לאט לאט על מגפיה, מעביר את הזין שלו על כל המגף שלה, החל ללקק יותר במרץ, נושך קלות את הדגדגן שלה, מוצץ אותו עמוק, גורם לא׳ לזעוק בקול ולהתחיל שוב להשתפשף בחוזקה על פניו, גניחות ונשימות רמות מילאו את חלל החדר, ראיתי שא׳ מתקרבת לשיא שלה שוב ולא רציתי לעשות לכלבלב שלי חיים קלים מידי ולכן התקרבתי אליו בשקט מאחור, ליקקתי את אצבעותיי והחדרתי אחת מהן לחור הקטן שלו בהפתעה. הוא פלט זעקה ונמתח כולו, שכח מא׳ ועצר אפילו מהשתפשיותיו הנמרצות על מגפיה, גבירתי זה לא פייר,התלונן, את יודעת מה זה עושה לי, אני לא יכול להתרכז כשאת בתוכי. מה לעשות כלבלב, תצטרך להתעלות על עצמך חייכתי אליו, והמשכתי לשחק עם האצבע בישבנו המתוק, מרגישה אותו מצטמרר מעונג, אם אתה מעז לגמור לפני הגבירה א׳ הפרס יהפוך לעונש כלבלב סיננתי לעברו, כשאני מגבירה את קצב התנועה של אצבעי, דוחפת אותה עד הסוף לבפנים, גורמת לו לגנוח בקול, הוא בתורו החדיר אצבע לתוך הכוס הנוטף של א׳ ואז עוד אחת והחל לזיין אותה חזק תוך כדי ליקוק ירכיה החלקות.

בבקשה גבירתי, תפסיקי לזיין אותי, אני לא יכול, אני עומד להתפוצץ ואני אפילו לא משתפשף התחנן הכלבלב המתוק שלי ואני בתגובה רק הגברתי את הקצב והלחץ עליו, מעבירה את ציפורניי הארוכות על גבו, שורטת אותו תוך כדי, הרגשתי איך השרירים שלו מכווצים, איך הוא מתאפק ומתאמץ לא לגמור. למזלו הרב, א׳ בחרה באותו רגע להתפרק עליו שוב, וגמרה עוד יותר חזק מבפעם הראשונה, הכלבלב שלי לא היסס פעמיים, חיבק את מגפיה בחוזקה, והחל משתפשף עליהם בקצב מטורף, יותר מהר מאשר האצבע שלי הצליחה לזיין אותו, כאשר הוא גונח וצועק את העונג שלו החוצה.

תוך שניות בודדות הוא החל להתחנן שנרשה לו לגמור, כבר לא יודע ממי לבקש, מרוב הטירוף שאחז בו, פעם פונה אליי, פעם אליה, החלפנו מבטים בינינו והחלטנו לרחם עליו, במיוחדשידענו שזה לא הסוף.

סימנתי לא׳ שתדבר, והיא פנתה אליו, משכה חזק בשערותיו, הצמידה אותו חזק אליה וירתה תגמור כלבלב, ומהר. 

הוא לא חיכה הרבה וגמר חזק ובצעקות רמות על כל מגפיה של א׳.

Aציבעוני​(אחר) - איין נימוס אלמנטרי
לפני 7 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - :))
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י