בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לומדת לדבר אחרת

לפני 7 שנים. 30 בספטמבר 2016 בשעה 9:08

בפורום הבנות על הבנים מתנהל לאחרונה דיון די סוער על פוסט שהעלה חייל צעיר כאזהרת הונאה. אחת התגובות שם די מצדיקה את מה שנעשה לו כי הוא צרכן שירותי מין וכל גבר שעושה זאת מגיע לו הכל. 

זה לא משנה כרגע מה דעתי לגבי זונות או מלכות בתשלום (היינו הך מבחינתי), על כך אולי בפוסט אחר מה שאותי מפתיעה זו ההתחסדות של חלק מהנשים ואף הגברים שם. 

נכון, אני לא חושבת שיש אישה כאן שלא מוצפת בהודעות שפונות אליה בבקשות או הצעות תשלום תמורת שירותים כאלה או אחרים ללא הבחנה בכלל אבל האם זה אומר שמגיע לעלובים שעושים זאת שירמו אותם או להשוות אותם לאנסים ושאר חלאות אדם? 

עצרתן לשנייה לחשוב מה גורם לגברים להתנהג בצורה כזו? נכון, יש לא מעט שהם סתם שולחים העתק הדבק ומקווים לפגוע וליפול על מי שזה כן מתאים לה, אבל כמה נשים אשמות בזה שהן הרגילו את הגברים שהם צריכים לשלם עלינו ותכלס "לקנות" אותנו?

קחו את העולם הונילי, יש לי לא מעט חברים שאומרים לי נסי, תפסיקי להתרעם שאנחנו קוראים לכן נצלניות ואינטרסנטיות, אתן יצרתן את הסטטוס קוו הקיים. כמעט כל גבר יודע שאם הוא מעניין בבחורה עליו להשקיע בה כספים ולהראות את נדיבותו או פזרנותו אחרת היא תעבור הלאה לגבר שכן יעשה זאת. יותר מזאת, יש תופעה מחליאה בעיניי של נשים שאפילו לא טורחות לצאת עם ארנק מהבית כשהן יוצאות לדייט! 

יש לי ידיד טוב שיצא שנתיים עם מישהי ובכל התקופה הזו היא לא הוציאה שקל מכיסה, לא רק עליו אלא אפילו על עצמה, פעם אחת(!) ולא באשמתו אלא באשמתה הגבר מיהר ויצא מהבית ללא ארנק לפגוש אותה ל5 דקות עפ"י בקשתה והפגישה התארכה לכמה שעות וטיול בקניון אז הבחורה "המסכנה" נאלצה להשאיר טיפ של 3 שקלים!!! פעם ראשונה בכל הקשר ועוד עשתה לו את המוות על זה ולא נרגעה עד שהוא לא פיצה אותה על "עוגמת הנפש" מאוחר יותר בערב. 

קחו אחריות נשים יקרות, כן, יש גברים שמתייחסים אלינו כאל אובייקט מיני נטו, יש גם לא מעט גברים שרואים בנו סחורה, אבל תסתכלו טוב טוב על ההתנהלות שלכן ותבינו שגם לכן יש אשמה גדולה בכך. 

טוטאלי86 - מסכים לגמרי. משום מה כאן מרגיש שיש אפליה מתקנת קיצונית. כל פעם שמישהו יכתוב שהוא נוצל יגיעו 17 נשים וגברים ויסבירו לו למה הוא בעצם החרא בסיפור.
לפני 7 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - לחלוטין. לא תמיד הנשים צודקות ובטח שאני לא צריכה להסכים איתן כי הן נשים!
לפני 7 שנים
Redemption - לדעתי אי אפשר להשוות דייט ונילי (או לא ונילי) לפגישה שבה הכסף מראש מיועד לסקס/סשן. אלו שני דברים שונים בתכלית. גם אני שילמתי על זוגתי בדייטים הראשונים אבל היום, אחרי שאנחנו כבר מספיק זמן יחד יוצא בהחלט שהיא גם מוציאה את הארנק או משלמת בעצמה על דברים בשבילה או בשבילי. אין בזה שום דבר רע. לעומת זאת - לא משנה כזה זמן ימשך קשר עם זונה או ״נותנת שירות בתשלום״ זה תמיד יהיה באותו מחיר (אלא אם כן יש מבצע).

אני גם לא חושב ש״נשים״ הרגילו אותנו. לשלם על בחורה בדייט ראשון, שני, שלישי או בכלל זה דבר שמקובל לא בגלל שלנשים אין כסף, הוא מקובל בעיקר כי זה גורם לגברים להרגיש גברים. איזה גבר לא ישלם בדייט ראשון ויצא בתחושה שהוא באמת גבר?
לפני 7 שנים
Prism - מתי היית לאחרונה בדייטים ? ;)
ו"גבר" נמדד בכסף\אם משלם על.. seriously ?
לפני 7 שנים
Redemption - תתפלא, יש כמה וכמה דייטים באמתחתי. עכשיו שים לב, לא טענתי לרגע שכסף או תשלום על... זה המדד לגבר. אמרתי שהתחושה של גבר שיצא עכשיו מדייט ראשון אחרי ששילם ״חצי-חצי״ היא לא בדיוק תחושה של ״איזה גבר אני״ - אפשר להבין מאיפה ולמה זה מגיע אבל זה כבר דיון ארוך אחר. וכמובן שזה מדובר על רוב הגברים שאני מכיר, לא על כל גבר באשר הוא.

אגב, שכחתי לכתוב בתגובה הקודמת - מי שמספיק טיפש בשביל ללכת ל״נותנת שירות״ ולשלם רק על פגישת היכרות בלי אפילו לקבל טעימה מ״המוצר״ שלא יתפלא שגונבים אותו.
לפני 7 שנים
Prism - ברור,הבנתי שאתה לא באמת מודד "גבר" ככה..עברתי את רוב הספקטרום בדייטים
מזמין,חצי-חצי,מוזמן ומנוצל . ברגיל יש ויש.
לפני 7 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - אני לא משווה בין דייט ונילי לסשן. אני גם לא חושבת שיש משהו רע בגבר שמשלם בדייט ראשון או שני, אני כן חושבת שיש משהו רע באישה שחושבת שרק הגבר צריך לשלם תמיד ולא רואה שבהתנהגות הזו היא מאפשרת להתנהג אליה כאל חפץ/רכוש ואז עוד מתלוננת על זה.
לפני 7 שנים
Redemption - בזה את צודקת כהרגלך יקירתי. }{
לפני 7 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - אני שמחה שהגעת למסקנה הזו ;-)
}{ שנה טוה יקירי
לפני 7 שנים
ArchAngel​(שולטת) - הפרופיל של גבר שצורך שירותי מין הוא אחר לגמרי מאשר מישהו מיואש מכך שבחורות לא משלמות בדייטים.
בחור שנמאס לו מכזה דבר פשוט יכול לקטוע את הדייט ולא להיפגש איתה יותר ולהשאיר אותה לשלם את החשבון במסעדה לבד/להשאיר את החצי שלו בלבד.
או לפני הדייט להקשיב לאופן שבו היא מדברת ולהבין בין השורות מה מצפה לו ולא להיפגש בכלל.
על אף האכזבה, המטרה הראשונית של הבחור היא ליצור קשר רגשי. וזה לא חייב להיות קשר רגשי רומנטי עמוק שמוביל לחתונה, זה יכול להיות קשר שהוא פשוט הדדיות בין שני בני אדם, אם הוא מחפש משהו לא רציני, למשל. אבל הוא עדיין רואה בה בת אדם עם רצונות וצרכים משלה ומכבד אותם.
מי שקונה שירות מין, לא מעוניין באותו קשר רגשי, הוא לא מעוניין לדעת שהיא בת אדם.
כל מה שהוא רואה לנגד עיניו זה את הרצון המיני שלו וזה לא משנה אם הרצון הוא סקס ונילי או שליטה.
אין לו כוונה להכיר אותה, לא אכפת לו מה היא עברה, לא אכפת לו מה הגבולות שלה, לא אכפת לו אם היא בעניין בכלל וזה למה הרבה פעמים הם פונים לנשים "נטרליות". ולא משנה לו אם זאת בחורה שבעולם הדייטינג מתחלקת שווה בשווה או אפילו משלמת את כל החשבון, זה לא מה שחשוב עבורו ובגלל זה הוא אפילו לא נוגע בנושא הזה.
כל מה שמעניין אותו זה שהוא חרמן ושצריך להיות שם אובייקט להכניס בו כמה מטבעות ויצא מתוכו סקס/סשן.
הם אוהבים להגיד "זה בגלל שכל הנשים גם ככה מחפשות כסף" כי זאת הרציונליזציה שלהם, אבל גם אם תבוא מישהי שהם רואים שכסף לא מעניין אותה הם עדיין ינסו לשדל אותה. כי זה לא העניין כאן אלא העובדה שאכפת להם קודם כל מסיפוק אישי.
(נגיד אצלי בפרופיל כתוב במפורש "לא מעניין אותי הכסף שאתה מרוויח", ניתן לראות מהדברים שאני כותבת שאני לא אחת מ"מחפשות נהג/מנקה/כספומט" כאן, ועדיין קיבלתי הודעות שהן לא העתק-הדבק שניסו לקנות אותי, על אף הדברים המפורשים האלו. ככה שאף אחת לא מוגנת מזה על סמך היחס שלה לכסף)
לפני 7 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - אני לא משיגה על דעתך, אבל מה הקשר בין זה לבין מה שאני אמרתי בפוסט?
לפני 7 שנים
ArchAngel​(שולטת) - אני הבנתי מהנכתב שלדעתך אם נשים לא היו מסתכלות על הצד החומרי כנראה ומספר גברים לא היו מתייחסים לנשים כחסורה.
מי שמתייחס לנשים כחסורה עושה את זה בלי קשר ליחס של אותה בחורה לכסף, זה נובע ממקום שהאדם הזה לא רואה את רגשות הזולת ואכפת לו רק מהסיפוק שלו ולכן הוא רואה בנשים אובייקטים/חסורות.
לפני 7 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - את מציגה את זה כשחור או לבן.
בוודאי שיש גברים שלא משנה איך האישה תתנהל ותתנהג יתייחסו אליה כאל אובייקט מיני.
אני מדברת על מקרים אחרים בהם הנשים שמות על עצמן "תג מחיר" או מצפות/דורשות שהגבר ישלם על כל דבר ואז בוכות שמתייחסים אליהן כאל אובייקט.
לפני 7 שנים
TheBouncer​(מתחלף) - צהרי שבת, המוח שלי עדיין לא מניע כדי להאיץ ולהכנס לדיון עם 2 הפרוטות שלי (זה והעובדה שאני באמת לא יצאתי לדייט המון זמן...) אבל אני מכיר את נסי לונג אנד גוד אינאף לדעת ש...
I'm with Nessy!!
את במקרה רצה לנשיאות ארצות הברית? כי המועמדים לא משו, בלשון המעטה...
לפני 7 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני אוהבת אותך באונסי שלי
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י