בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לומדת לדבר אחרת

לפני 4 שנים. 28 באוקטובר 2019 בשעה 10:56

לפני לא מעט שנים היה מאוד אופנתי לקרוא ולדבר על ה"סוד". חברים שלי בדיוק חזרו לארץ אחרי כמה שנים בקנקון והתלהבו מזה כאילו מישהו המציא דת חדשה והכריחו אותי לראות את זה איתם כי זה "יראה לי את האור".
לא זוכרת מה בדיוק היה שם אבל אני כן זוכרת דבר אחד שבאמת השאיר עליי רושם ואני מנסה לפעול לפיו עד היום - להתכוונן ולהזמין.  
אם תתקשרו לדומינוס ותגידו "שלום אני רוצה פיצה" ותנתקו, סביר להניח שלא באמת תקבלו כלום, אבל בין זה לבין להזמין פיצה עם זיתים שחורים מלפלנד שנשתלו בליל ירח מלא ע"י 84 בתולות אנאליות  ו17 טראנסיות בנעלי עקב וורודות וטונה אדומה שנתפסה ברשתו של דייג מסוואזילנד בט' באב בין 7:10 ל 8:40 בבוקר - גם לא תקבלו כלום.

למה אני מזיינת לכם את השכל על זה? כי אתמול בלילה "לשם שינוי" לא נרדמתי ויצאתי לי לדפדף בבלוגים ופרופילים פה ונתקלתי פה בכמה "רשימות מכולת" הזויות. "מחפשת גבר סימפטי, חכם, רגיל ובעל חוש הומור, גובה בין 1.78 ל 181.3, משקל 75.2, בלונדיני פלטינה ועיניים כחול ים שאחרי צונאמי, זין של 22-28 סנטימטרים שיכול להגמיר אותי שעות, ידיים ולשון אולימפיות, עשיר, נייד, מצוייד, רופא שיני בינה או עו"ד לענייני משפחה ושלא יסתכל על אף אחת אחרת ולא מעשן ומשחק סנוקר. 

והן? הן מדהימות בדיוק כמו שהן. אז מה אם הן עילגות, מטומטמות, הזויות וחיות בסרט ושלא נשכח כמובן גוצות, שמנות, משופמות ומסריחות כי יופי חיצוני לא חשוב (שלהן). 

נשים יקרות שלי, זה בסדר גמור לדרוש שהגבר שאת רוצה לעצמך יעמוד בסטנדרטים שלך ויהיה משכמו ומעלה (בשבילך) אבל פרופורציות לא הרגו אף אחד עדיין ואם את דורשת ממנו אז קודם כל תדרשי מעצמך. 

 

SirCumAlot{☠️} - ג-ד-ו-ל!!!!
שאפו ענק.....כל פאקצה עגלגלה כאן תופסת מעצמה ומתנשאת כאילו היא מינימום בר רפאלי....הגיעה הזמן שמישהו יעמיד דברים על דיוקם.
לפני 4 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - אין לי שום דבר נגד פקאצות עגלגלות. רק נגד כאלה שחושבות שזה בסדר שהן פקאצות עגלגלות (אם הן מודעות לזה בכלל) אבל לא בסדר עם הגבר כזה.
לפני 4 שנים
Aציבעוני​(אחר) - ))
לפני 4 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - :))
לפני 4 שנים
Amiliea kate​(שולטת) - כל מילה כזהב כתובה פה.
לפני 4 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - תודה! :)
לפני 4 שנים
זאלופון​(שולט) - בעיניי זה אפילו לא עניין של האם הבחורה עצמה היא כעורה ועילגת או שמא יפהפייה ומבריקה. אני פשוט לא רואה טעם ברשימות המכולת האלה. בן אדם הוא כל כך הרבה יותר מאשר אוסף תכונות יבשות, וכימיה בין שני אנשים - על אחת כמה וכמה. ואם חסרים לו שלושה סנטימטרים בגובה אבל הוא יודע לגרום ללב שלך לשיר? ואם חסרים לו שלושה סנטימטר בזין אבל הוא המאהב הכי מיומן ומתחשב שידעת? הרי בסופו של דבר מה שקובע הוא איך אדם גורם לך להרגיש, ואת זה שום סופרלטיב לא יגיד לך.
לפני 4 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - צודק. ברור שאתה צודק, כל מה שטוב על הנייר ממש לא תמיד עובד בחיים. אבל אותי מחרפן גם חוסר המודעות של הנשים האלה שרוצות שייתנו להם את השמיים והן לא מוכנות לעשות כלום.
לפני 4 שנים
Madame T​(שולטת) - ובנימה קצת אחרת - למה את כזאת רעה, נסיכTי, למה לקלקל להן את החלומות/הפנטזיות/השאיפות הנשגבות,
מופרכים ככל שיהיו?
:)
לפני 4 שנים
היד - כל מה שהן צריכות זה יד (שמחזיקה נבוט)
לפני 4 שנים
Madame T​(שולטת) - אה ושכחתי להוסיף - הצחקתני (כמו תמיד :))
לפני 4 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - אני אענה לך כאן כבר על הכל :)
1) אני רעה אליהן כי א. אני יכולה 😂 וברצינות כי אם סתם היו חולמות/מפנטזות אז הייתי מגחכת מתחת לשפם ועוברת הלאה אבל כשהן בעצמן יורדות ומשפילות אחרים תוך כדי אז אני אהנה מאוד להחזיר להן ואני מאוד טובה בזה.
2. זה לא יפה לצחוק על 84 בתולות אנאליות ודייגים מסוואזילנד!

(אוהבת אותך).
לפני 4 שנים
Madame T​(שולטת) - love you more :)
וכשאת צודקת, את צודקת ואת הכי טובה כשאת רעה :))
מה שנקרא - הפוסל במומו פוסל...
לפני 4 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - נראה לי שזה היה מכרז תפור.
לפני 4 שנים
שועל אורבני - תראי, זה הכל עניין של כלכלת שוק, היצע וביקוש. כאן זה לא העולם האמיתי, כאן בגדול סוחרים במיניות, משהו שגברים מוכנים 'לשלם' עליו באופן מופקע. כמובן שברגע שמנסים לקחת את זה לכיוון של מערכת יחסים, או אז התמונה מתהפכת. את מוזמנת לקרוא אצלי בבלוג על הניסוי החברתי עם מירי פסקל, ממחיש היטב את המצב ואת הגורמים אליו.
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י