צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נשואה ורוצה להיות בכלוב מתכת....

בפועל נשואה, נאמנה ומאושרת בחיי הנישואים שלי המושתתים על אהבה , וכבוד הדדי ואינני מתכוונת לשנות סטטוס זה. כל השמות באם יופיעו שמות בדויים בלבד והקשר למציאות מקרית ביותר....
לפני 8 שנים. 28 באפריל 2016 בשעה 10:59

אוליביה דה בררדיניס, או פשוט אוליביה (נולדה בנובמבר 1948) היא אמנית אמריקאית הידוע בציורים של נשים שלה, המכונה לעתים קרובות אמנות Pinup (לפי מורפיקס: דוגמנית כרזות בעלת מראה סקסי; כרזה או תמונת קיר של דמות המעוררת משיכה מינית) . היא עובדת בז'אנר הזה מאז אמצע שנות ה -1970.

 ראוי לציין שאני גם מוצאת לא מעט מאומנות PINUP גם בבלוג של חברינו לכלוב פרינס.

https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=15668

 

אוליביה נולדה בלונג ביץ ', קליפורניה, את שנות ילדותה העבירה בעיקר בחוף המזרחי. היא למדה בבית ספר ניו יורק לאמנויות חזותיות -1967 עד 1970, והתגוררה בסוהו, N.Y.C., משנת 1970 עד 1974 היא היתה יוצרת ציורים מינימליסטי. היא היתה אחת האמנים החדשים אשר הציגו בתערוכת "ההרהורים העכשוויים" השניה 1972-1973, של אולדריץ המוזיאון לאמנות עכשווית רידג'פילד, קונטיקט.

 היא גם הציגה כאחד 18 אמנים חדשים " מוזיאון לארי אולדריץ, עשור לאמנות עכשווית 1964-1974" בעקבות לחצים פיננסיים נאלצה אוליביה לחפש עבודת אמנות מסחרית. היא חזרה אל הכישורים שהיא זכתה כילדה, לצייר נשים. היא עשתה את העבודה עבור כתבי עת ומוציאים לאור בכריכה רכה, פרסומות, כרזות קולנוע.  החל משנת 1974, אוליביה מציירת פנטסיות ארוטיות עבור המגזינים של גברים. אוליביה חשבה שציור עבור מגזינים העוסקים במין זו עבודה זמנית עבורה, אך גילתה שזו נהייתה הקריירה העיקרית שלה וגורמת לה להנאה רבה.

 בשנת 1987, אוליביה עם בעלה (יואל ברן)  עברו ממנהטן, ניו יורק למאליבו, קליפורניה, שם הם מתגוררים כיום.

 

יצירות האמנות של אוליביה הוצגו בגלריות לאמנות ברחבי ארצות הברית ויפן, ועבודתה נאספה על ידי מעריצים ברחבי העולם. ציוריה המקוריים מופיעים כעת בכל גיליון של מגזין פלייבוי.

 

להלן טעימות מיצירותיה

בטי בום​(שולטת) - מלא בטי פייג :)
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י