שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נשואה ורוצה להיות בכלוב מתכת....

בפועל נשואה, נאמנה ומאושרת בחיי הנישואים שלי המושתתים על אהבה , וכבוד הדדי ואינני מתכוונת לשנות סטטוס זה. כל השמות באם יופיעו שמות בדויים בלבד והקשר למציאות מקרית ביותר....
לפני 7 שנים. 12 בספטמבר 2016 בשעה 19:28

לאחרונה אימצתי צעצוע חדש שברצוני לחלוק איתכם. אף פעם לא חשבתי את עצמי לגיקית. יותר מזה, בחורים עם קומקסים בידיהם תמיד היו לי ללעג. כן אני יודעת...יכולתי להיות אכזרית. אסור להראות לידי חולשה. אני אוהבת ונמשכת לאנשים חזקים.

לאחרונה מצאתי את עצמי מכורה לקומיקס. לא סטם קומיקס אם כבר בחרתי להקדיש לו פוסט שלם...

Sunstone (הקומיקס)

תאריך השקה בנובמבר 2011

סאנסטון הוא קומיקס אנטרנטי,  מתעדכן, המיועד למבוגרים. הקומיקס מתואר כקומדיה ארוטית ורומנטית ועוסק ביחסים בין 2 נשים, ליסה ואלי ובמעורבותן בעולם השליטה.

 

המוקד הקומיקס הוא על הדמויות הראשיות של ליסה ויליאמס ואלי קרטר. ליסה היא סופרת, שחיה שנים עם תשוקותיה הכנועות בסוד. אלי, היא אשת עסקים דומיננטית ומצליחה, אשר במידה מסוימת גם חשה בודדה.

עד שליסה ואלי נפגשו, לשניהן לא היה נסיון ביחסים חד מיניים (חוץ מזה שליסה התנשקה עם בחורה בהיותה שיכורה ולא ממש זוכרת את האירוע). לשניהן היה נסיון מר במערכות יחסים וניליות וזאת כיון שהתעלמו מהרצונות הפטישיסטיים שלהן.

שניהן סיימו את הקולג, ושניהן בשנות העשרים לחייהן, נסיונן בעולם השליטה מאוד מוגבל. לאלי היה מערכת יחסים המבוססת על סאדו - מוזוכיזם עם נער שהוא חוואי. ממנו למדה את אומנות הקשירה, בעיקר שיברי. אלי תמיד היתה הדומיננטית למרות זאת לא חוותה יחסים של שולט- נשלט. ליסה לא חוותה יחסים סאדו מוזוכיסטיים חוץ מקשירה\ עינוי עצמי.

השיחות של שניהן החלו בצאט אונליין והובילו לפגישה. יחסיהן התפתחו מהר למעבר לחברות. עד ששני הנשים מצאו את עצמן מאוהבות אחת בשניה. במהרה הן עברו לגור ביחד והתמודדו עם האתגר - איך לבנות את מערכת היחסים הרומנטית שלהן לצד השליטה.

הפרק הראשון פורסם בשנת 2014 ואילו פרק 6 צפוי להתפרסם באוקטובר הקרוב. מספר פרקים זכו בפרסים ובציון השם ברשימת רבי מכר.

 

 

קומיקס מקסים, חי, משעשע

אני ממתינה לסרט

חסרון יחיד: הקומיקס כולו בשפה האנגלית.

להלן הקישור:

http://shiniez.deviantart.com/

מספר תמונות להמחשה:

 

 

Bloody - בדיוק היום קיבלתי את 4 החוברות הראשונות בדואר (:
לפני 7 שנים
krisa - איזה כיף. תהני!
לפני 7 שנים
Bloody - *תהנה (:
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י