לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בעולם של שליטה נשית

לפני שנה. 10 באוגוסט 2022 בשעה 3:50

בסוף היום כל הילדים נדרשו למסדר יומי בשעה 18:00 בערב, לפני שהם רשאים לפרוש לחדרים שלהם. במסדר הזה היו נוכחים של מנהלות בית הספר, סה"כ 6 מנהלות, ו30 מורים גברים. לכל מנהלת היה את המשרת האישי שלה, שהיה צמוד אליה, כמו של קתרינה. היה ברור שקתרינה היא באמת מנהלת קשוחה ביותר, יותר משאר המנהלות. זה גם היה נראה שהיא מעוניינת בתפקיד המנהלת הראשית, תפקיד שעוד לא אוייש עד היום. ששת המורים האחראיים על הכיתה (למעט ליאוניד שהיה בבית החולים) נדרשו לסכם בחצי דקה את מה שהכיתה שלהם למדה באותו היום. כל מורה נעמד מול המנהלות, פשק רגליים עם מרווח של מטר בין הרגליים, הזדקף, ידיים מאחורי העורף, הסתכל ישר לכיוונן של המנהלות, וסיפר מה התלמידים למדו באותו היום. הוא נשאל האם היו בעיות משמעת, וכמה מורים אמרו שנאלצו לשלוח ילדים לכיתת המשמעת. לבסוף עלה המורה של כיתת המשמעת וסיפר שכבר ביום הראשון קיבל לידיו 5 בנים על עבירות משמעת. הבנים האלה נענשים בצורה קשה. הבגדים שלהם נלקחים מהם מלבד זוג אחד של תחתונים, ומגבת אחת. יש להם סיר לשירותים שמפנים רק פעם ביום, והם מקבלים 1 ליטר מים לכל ילד, חוץ מ-4 פרוסות לחם ביום. העונש הבסיסי הוא 3 ימים, אך ניתן להמשיך ולהאריך את העונש אם העבירות חוזרות על עצמן. אין ספק, שהתיאורים שלו הכניסו את הבנים לפחד גדול, ורצון שלא להגיע לעונש הזה.

לאחר המסדר היה לבנים רגוע יותר, והם ישנו בקבוצות של 20 בנים, בתוך חדר עם 10 מיטות קומותיים. היו להם 2 מקלחות ו-2 שירותים בחדר, טלויזיה, רדיו, ו3 ארוחות ביום. סה"כ האווירה הייתה נעימה יחד, עד שבשעה 22:00 נכנסה אחת המנהלות, וכמובן שכולם נעמדו דום בתנוחה הנכונה. המנהלת הסבירה לבנים, שיש גם קבוצה גדולה של בנות בגילאים 12-14 שעדיין אינן יכולות לקבל גברים משוייכים, והן צריכות ללמוד על המעמד החדש שלהן. מדי לילה יעברו כמה מהבנות הצעירות לתוך חדרי הבנים, ויחליטו מה ברצונן ללמוד או להתנסות. הן יכולות להתחיל ללמוד שליטה על גברים וחלוקת פקודות, השפלות אחרות, לימוד הצלפות או אפילו לנסות חוויות מיניות חדשות שלא התנסו בהן בעבר. המנהלת הסבירה לבנים שכל בעיית משמעת, ולו הקלה ביותר, תיענה בעונש של העברה לכיתת המשמעת. כעבור כמה דקות נכנסה לחדר ילדה קטנה, בגובה 1.40 מ', בגיל 12, ששמה נינה. היא הייתה ילדה מאוד ביישנית בבית הספר, ולא פעם ספגה עלבונות מהבנים בגילה. היא נכנסה לחדר, וכל הבנים נעמדו בדום כפי שנצטוו. היא החלה לעבור בין המיטות עד שעצרה ליד ילד מאוד יפה, גבוה, שרירי, עיניים כחולות. היה ברור שהם כבר מכירים, וכנראה שהיא בכוונה עצרה לידו. היא הסתכלה אליו לתוך העיניים, אך הוא פחד להסתכל עליה, כנראה ידע שצפויה לו נקמה. כעבור שתי דקות של דממה, היא אמרה בקול מאוד עדין "קדימה, תתפשט ומהר"!! הוא הסתכל עליה ועל כל שאר הבנים שהיו שם, ולא האמין שזה מה שהיא אמרה, ועוד לפני כולם. היא חזרה ואמרה "אני לא הולך לומר את זה פעם שנייה, תתפשט מהר, עכשיו"!! הוא מהר הוריד את כל הבגדים, והיה ברור שהוא מאוד מהסס להוריד את התחתונים, אבל היה ברור שנינה לא מסתפקת בזה. לאחר שהוריד את התחתונים, נינה אמרה לו לעלות על המיטה ולהציג לכולם את הזין שלו. היא אמרה לו לצעוק בקול "אני שמוק. אני העלבתי בנות. אני בחיים לא אעליב בנות, שהן המין העליון. מהיום אני אשרת את כל הבנות. הזין שלי עומד לרשותן". הוא אמר את המשפט בקול, אך היה ברור שנינה רוצה שיצעק את זה ולכן אמרה לו לחזור על שוב ושוב עד שהצווחות שלו נשמעו גם בחדרים הסמוכים. לאחר שסיים לצעוק את זה, היא תפסה לו חזק בזין, ואמרה לו "אני ממש לא סיימתי איתך. אני עוד אתעלל בזין שלך, ואתה תספק אותי עם הזין שלך בצורות שאתה לא יכול לדמיין. אתה הולך להיות העבד מין שלי מהיום. אני אבוא לכאן כל לילה בשעה אחרת, ואתה תשרת אותי עד שינזל לי ריר מהפה. תתחיל כבר להתכונן יא זין קטן". בזאת, היא עזבה את החדר לא לפני שאמרה "לילה טוב" לכל הבנים ההמומים בחדר.

 

מתוקיי​(אחר) - איכשהו הגעתי לכאן. רוצה להגיד תודה הסיפור הזה מעולה. בד"כ אני פחות מתחבר לז'אנר אבל זה כתוב טוב, מרגיש אמין.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י