שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

עוד צעד אחד

לאותם שלבים בחיים שהמטרה נראית רחוקה מידי.. צריך לחשוב רק על הצעד הבא.
לפני 11 שנים. 11 בנובמבר 2012 בשעה 17:36

אז זו מסיבת הרווקות הראשונה שהייתי בה.

ולא.. לא היה חשפן ולא בולבולים זוהרים בחושך וכאלה..

בחורה מתוקה שומרת מסורת.. חברה ללימודים שמתחתנת בשעה טובה שבוע הבא ואני באתי לעשות כבוד ולשמוח.. 

נסעתי עד אשקלון אתמול ב19:00 כדי להפתיע אותה.

נפגשנו ב20:00 כ-20 בנות במסעדה (שהסתבר של דתיים כזה).. באתי בלבוש "הולם" כל שנייה הייתי צריכה להרים את המחשוף של השמלה כי המרפסת ברחה החוצה.. זה היה משעשע ביותר. 

ובאיחור אופנתי מי הגיעה???? גברת שותפה לפרויקט האשקלונית... אמרתי לה שלום קר אפילו לא קמתי לחיבוק אני לא חייבת לה שום דבר. היחסים שלנו הסתיימו אני פה בשביל חברה שלי.. אז כן אני הולכת לראות אותה גם בחתונה אולי גם בחינה אני לא יודעת.. אבל זה היה ממש לא בא בטוב לראות אותה שוב לא עשיתי פרצופים ועיניינים רק לא דיברתי איתה פשוט ככה. יצאתי אחלה אני חושבת.

בשעה 21:00 ומשהו אזעקה .. הקדמה: אני רגילה ל"צבע אדום צבע אדום" משדרות.. באשקלון ידעתי שזו אזעקה עולה ויורדת.. האמת הרבה יותר מלחיץ האזעקה באשקלון... חוזרים לסיפור. היו איתנו בנות קטנות (16, 18 מהמשפחה שלה) וכול מיני תושבי מרכז שפשוט נלחצו ברמות אז רצנו לתוך המסעדה ברור שהיא לא היתה ממוגנת.. אבל זה משהו שאתה עושה פסיכולוגית אתה לא יכול לשבת במקום. אחרי הרגענו את כולן והן הפסיקו לרעוד אחרי הכל אנחנו בוגרות ספיר... חח התחילו כל הטלפונים.. הכל בסדר הכל בסדר איפה נפל אם יש נפגעים.. סיפור שלם.. ואני הכי בשנטי שלי אוכלת פסטה וצוחקת על אנשים שפשוט צילמו בוידאו אנשים אחרים בורחים למסעדה בגלל האזעקה.. תופעה מפגרת לחלוטין.

אחרי שאכלנו בערך את כל התפריט (אני לא!!! אפילו לא קינוח.. פסטה ודיאט קולה. בכל זאת לא מתפזרים. בטח לא במסעדה.. אין לי כסף..חח) ב22:00 ומשהו התחלנו להתפזר ההריוניות והירושלמיות חזרו הביתה הקטנטנות גם הן נסעו בטרמפ.. ונשארנו 8 בנות כולל כלת השמחה.. לאן לעכשיו? להרים כוסית..

נסענו לטיילת באשקלון וישבנו בפאב.. כמובן שתמיד כייף ונעים לשכר בחורה שלא שתתה בחייה.. לראות אותה שותה שוטים הצחיקו את כולן.. היה די ריק האמת.. אולי בגלל המצב אז ב-12 חתכנו הביתה. 

 

חלק מהבנות הביאו לה כמנהג במסיבת רווקות חזייה, כותונת וכל מיני כאלה.. קרמים בלגן.. לי זה לא מתאים הדבר הזה. ואני לא אחת שבאה בידיים ריקות... לי יש תכנון מעלף לחינה של הגברת ביום חמישי.. יש בי יצירתיות שטרם גילו אותה בעולם.. ושאני עושה/מכינה משהו זה חייב להיות מקורי יצירתי ועם שואו מטורף. לפי הבקשות אני אעלה תמונה של מה שהכנתי לה לחינה מעניין דווקא מה יהיה דעתכם..

 

אז ככה הסתיימה מסיבת הרווקות הראשונה שלי.. היה מצחיק היה מלחיץ היה הכל :)

Homer Jay Simpson​(שולט) - סקרן לראות...
לפני 11 שנים
Humanity Rules​(נשלט) - יש סקרנים שינסו להוציא ממך בפיתויים את ההפתעה...
לפני 11 שנים
אור חדש​(אחרת) - זה דורש קצת כישרון בישול והרבה יצירתיות :)...
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י