לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הקולוסיאום הפרטי שלי

לפני 9 שנים. 10 בינואר 2015 בשעה 17:14

 

אנחנו יושבות על ערימת שמיכות מצמר. תנור שיצא מהבויידעם של סבתא לפני חורף או שניים עדיין עושה עבודה נהדרת. פרוסות לחם בריוש מתוק בקצוות, הופכות חרוכות על אותו תנור ישן. כשהצבע של הלחם משתנה היא מורחת שכבה נדיבה של חמאה ומגישה לי. הריח של הנענע מקנקן התה מוסיף ארומה יחודית לטעם. אני נוגסת. שותה. אושר של שישי בלילה.

אני קוראת לה בלב ניילסית שלי. זוכרים את הסיטקום הממש-מצחיק-אפילו-במרחק-כזה-של-שנים "נני"? על האומנת היהודייה ההיא מפלאשניג? עם המפיק הבריטי שבכיף הייתי דופקת בו מכות? אז ניילס, המשרת שם. זה שקשוב לכל תנועה של מי שסביבו, מגיש שתייה? מנקה אחרי? לוקח מעיל, ואפילו מריח גרביים מלוכלכות..? לא מרוקן מאפרות כי הם לא מעשנים? אז גם את זה היא עושה. לא רק את הגרביים שלי שבתוך הפה שלה. 

בקול שקט מדי היא מבקשת לשתף אותי בכמה תחושות שצצו בה לאחרונה. היא לא מצליחה לדייק את המילים אז היא מבקשת עזרה. אני מפזרת את השיער הארוך שלה ודוחפת אצבעות אל תוך הקרקפת. מעניין. הגברים אצלי מוכרחים להיות קירחים כדי שאני אתרגש לנעוץ להם אצבעות בראש. שיער של נשים עושה לבטן שלי להתקווצ'צ' בהנאה גלויה. ואני בכלל אישה של גברים, מצליחים להבין..?

ויש אותה. היא. החיים שלה הם סוג של תצרף פשוט, נקי וצלול. חתיכות גדולות וקטנות משתלבות זו בזו בהרמוניה מושלמת. ארבעה חודשים לקח לאותן החתיכות לנבוע ישירות מתוך מחויבות ורצון להיות פה. שלי. שייכת. יש לה תכלית. יש לה שכר ועונש. כמעט ואין מצבים בהם המסלול אינו ברור. ואז היא מספרת לי שהמסגרת שבתוכה היא חיה היא כמו מעטה. "רחם של אהבה ללא גבול" היא מוסיפה. של הסכמה וביטחון. קצת כמו אמונה של עולל. או קדוש. רק שקדושה היא לא. ואז שתינו צוחקות.

היא פורשת את הפחדים שלה במילים מדודות. זה מסתכם לכדי פחד אחד ואני מסבירה שכלום הוא לא לנצח. ומילים כמו לכל החיים ולעולמי עד ועד לא ממש נמצאים בלקסיקון שלי שם למעלה. היא מיישרת קו מחשבה ומבקשת לתת לי דבר נוסף, ואני עכשיו יודעת שגם איתה, גבולות נועדו כדי להגיע לקצה שלהם, ואז להושיט יד שנייה לפני. ולקחת.

אז אני לוקחת.

הגוף שלה הופך חורים חורים. מחטים דקות ועבות ננעצות בה אחת אחת. ואומנות של ציור קמה לתחייה. שפתיים שהיו חשוקות במערכה הראשונה יפתחו בקריאות עונג במערכה השלישית. ואני אמצא את עצמי מתענגת על טיפטופי דם מכל פיסה חשופה בה. היא מאבדת נשימות ואז אחיזה במציאות. לאיבוד שלה נוספות פיסות ריהוט ישנות, ואני מחזירה אותה למציאות של תנור, תה עם נענע ומישהו אחד שצופה בה. וקצת אחרי שהכל יחוטא וינוגב והיא תהיה מלופפת חבלים וחסרת אונים על כיסא היא תצפה ב"הוא" משלשום כורע אל כף הרגל שלי בתחת מזויין ואדום.

ואותי לוקחת אותה. עוד קצת. רחוק.

 

 

 

Milonga​(שולטת) - 1. סדיסטית אחת, היית חייבת להוסיף נענע?:))
2. לא יאמן איך היא למדה לדבר.
3. את נשמעת מאושרת.
4. תמסרי ד"ש וחיבוק. :)

}{
לפני 9 שנים
הכי מלמעלה​(שולטת) - ידעתי שתביני!
והו-הו איך שהיא למדה. וכן. את יודעת בדיוק כמה.

מוסרת.
}}{{
לפני 9 שנים
Breaker - אני מתעלם מעניין הדם שאת צורכת. מה שמזמזם לי מטריד במוח, זה הדבר הבא:
מתישהוא יימאס לך ממנה או שסתם יעבור. וכפי הנראה היא גם יודעת שזה יקרה אבל טומנת ראש בחול. אפרית, את עתידה לרסק אותה. שימי לב...
לפני 9 שנים
הכי מלמעלה​(שולטת) - יכול מאד להיות שיעבור לי.
כמו שאמרתי אני לא באמת מאמינה בל"נצח נצחים" "עולמי עד" ושאר ירקות.
מה שכן, היא לא טומנת ראש בחול. אם כבר במקומות אחרים :). אבל ברצינות, אני לא מסתירה את הסיבה היחידה להתעניינות שלי בנשים. שליטה ורק שליטה. כל צורה אחרת לא ממש עושה לי את זה. אז כן. זה בפתח כל שיחה שלנו. אני אפילו מגלה אחריות מפתיעה לגביה, ודואגת למצוא לה בת זוג. ואם על אף כל זה, זה ירסק אותה. אני אנסה ממש חזק גם להדביק חזרה..
לפני 9 שנים
Breaker - אני בטוח שאת לא מנסה להשלות. ועם זאת, הבחורה כנראה מאוהבת/כרוכה אחרייך או ווטאבר. אז היא שומעת מה את אומרת ודוחקת את זה לצד. ובתור בעלת הכוח במערכת יחסים הזו, היזהרי לא לנצל זאת (יותר מדי) לרעה.
מתנצל שאני קצת party pooper, אבל הכוונות טובות...
לפני 9 שנים
הכי מלמעלה​(שולטת) - מתוק שאתה.
שום פארטי בעתיד הנראה לעין, ובטח לא פופר :)

}{
לפני 9 שנים
Honeyfinger​(אחרת) - אוי אוי את... אני חושבת שגם אני קצת מאוהבת בך... רק בלי הדם... ובטוח שבלי הנענע (הדבר היחיד חוץ מאלכוהול שיכול לגרום לי להקיא)
לפני 9 שנים
הכי מלמעלה​(שולטת) - אז נענע נמצא בגבולות שלך אני מבינה.
טוב לדעת.. :))

}}{{
לפני 9 שנים
Honeyfinger​(אחרת) - ב ה ח ל ט !!! גבול בל יעבור
לפני 9 שנים
השולט אור​(שולט) - אני אוהבת את הכתיבה שלך.
לפני 9 שנים
הכי מלמעלה​(שולטת) - אז החפירות היום, אצלך בבלוג - כי חשבתי בדיוק את אותו הדבר :)
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י