סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אי(נ)שם

לפני שנה. 14 במאי 2022 בשעה 10:56

כמעט בדיוק ככה 🔥

 

 

 

 

 

 

ושמישהו יגיד שה"מיסיונרי" הזה לא מחרמן רצח.. 

תמיד עובר לי בראש כמה שבשבילי מיסיונרי על צורותיו וזוויותיו זה פשוט חיבור. להיות בתנוחה הזאת בשבילי זה לרצות להיות מחוברת למי שמולי, לנשק אותו, לעטוף אותו עם הידיים והרגליים, להיות מחוברים בכמה שיותר נקודות ולהרגיש כמו גוף אחד. 

כשאני עם הגב למישהו יותר קל למחשבות שלי לנדוד. יותר קל למצוא את עצמי מפנטזת על גבר אחר. לא קרה לי הרבה בחיים אבל קרה. יותר קל לי להתעלם ממי ששם, ליהנות מהתחושה הפיזית אולי ומעבר לזה שלא יהיה לי אכפת. במצבים שבהם לא היה לי באמת חשק, זה היה פתרון טוב לזה שלא אצטרך להראות עניין שלא קיים. גם ככה אני שקטה, אז הייתי יכולה לקבל לתוכי גם בלי שנהניתי בצורה מיוחדת או גמרתי והגבר לא היה יודע שאני מחכה שיגמור כבר ויניח לי לנפשי. לפעמים אפילו מזייפת קולות הנאה כדי לעודד אותו ושיתקרב יותר לקצה. במיסיונרי אי אפשר. יהיה לי קשה להעמיד פנים. יהיה לי קשה להיות בזווית הזאת מול מישהו שאני לא מרגישה בנוח באמת באינטימיות מולו. 

 

משהו במרחב שלי השתנה בימים האחרונים. יש לי הרגשה מוזרה. או יותר נכון "חוסר הרגשה" מוזר. ואני סתם חופרת לי פה, נודדת במחשבות, כשאני במקומכם לא הייתי טורחת בכלל לקרוא אחרי הגיפים 😂 

 

Snowalker​(שולט) - מסיונרי זו תנוחה מדהימה ומלאת תחושה ואנטימיות.
החיבור שיש בלהביט אחת לאחר בעיינים היא חשובה ויכולה להיות הדבר הכי חשוב בסקס.
אני חייב לשאול, אם לא היית כל כך להוטה להיכנס לסיטואציות מיניות מההתחלה, אז למה עשית את זה?
לפני שנה
להיות רוח{X} - קורה בקשרים ארוכים או שמאבדת עניין באמצע
לפני שנה
blackheart - ואיי ממש 🤤🤤🤤
לפני שנה
mmoottyy​(נשלט) - צודקת !!
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י