סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אי(נ)שם

לפני שנה. 23 בדצמבר 2022 בשעה 20:43

מישהי פה רשמה על נפילה לדיכאון. הרבה כותבים/ות על דיכאון, אבל מה שאהבתי במה שכתבה זה שהיא דיברה על המאמץ שזה דורש לצאת ממנו / להילחם בו / להילחם לא ליפול עוד. על כמה שזה קל פשוט להישאב. על כמה שלצאת מזה דורש מאמץ פיזי ומנטלי. וזה נכון. ולפעמים פשוט עייפים מזה מדי. לפעמים, כמו בתקופה האחרונה, אני יודעת שהדיכאון שם לאסוף אותי, אני מרגישה את העייפות, את הקושי, התסכול, ההרגשה שדברים לא מסתדרים, הריחוק מהחברים, ההרגשה שהכל מזויף, ההרגשה שהכל חולף, מילה טובה לא באמת עושה טוב אלא אם כבר עושה ההיפך, תחושה של כישלון ועוד ועוד. כל האנרגיות הולכות על לא ליפול. לפעמים מצליחה לגייס את עצמי למשהו קטן וטופחת לעצמי על השכם, ובנאדם מבחוץ שלא מבין מה קורה לי בפנים לא יבין עד כמה המשהו הקטן הזה דורש מאמץ עצום. כמה כל מה שבא לי זה להשתבלל מתחת לפוך ולא לצאת משם. 

 

גם שמתי לב שממש יש לי צורך להרגיש שאני חשובה/משנה (בעברית זה פחות טוב - that I matter). זה משהו שחוזר על עצמו בעבודה ועם אנשים וממש קשה לי כשאני לא מרגישה את זה. קשה לי כשמתנתק קשר עם מישהו/י שהיינו קרובים והוא/היא נמצאים בראש שלי אבל אני לא יודעת אם הם חושבים עליי. אם הייתי משמעותית או חשובה בחיים שלהם כמו שהם עבורי. אני גם מסתובבת בתחושה כזאת בעולם שתמיד מי שמולי יהיה הרבה יותר חשוב לי ממה שאני לו. זה קשה לי בעבודה כשאני קורעת את התחת וכביכול מאוד מוערכת ואוהבים אותי אבל מבינה כמה בקלות יש לי תחליף. זה קשה לי במובנים מסוימים מול המשפחה שלי.

אני לא מבינה איך יכול להיות שמישהו שם את עצמו רגשית/מעשית במשהו או מול מישהו ובסוף הוא כאילו לא חשוב. הרי כולנו חולפים. בסוף מה שנשאר מאיתנו זה מה שאחרים זוכרים מאיתנו וחותם שהשארנו. ואם זו ההרגשה אז מה זה בעצם אומר שיישאר אם אני פתאום אלך עכשיו? 

טרנסית עם זין זעיר - זה קרה לי כל הזמן עם בנות כי נקשרתי לבנות, קוראים לזה הפרעת חרדת נטישה. הצלחתי להיפטר מזה על ידי כניסה לקשרים שבהם נשים פורקות חרמנות להשפיל אותי על מי שאני באמת. אחת היתה בקשר איתי כזה 4 חודשים ופתאום עברה לנהריה, הבינה שהמרחק העצום והכניסה שלי לאוניברסיטה (רשמתי שאוכל לדבר איתי בסוף חודש ינואר) היא התייאשה ממני כי כבר לא יכולנו להיפגש (היינו עושים מה שבפרופיל שלי). כולן מהססות ואז כשהן מממשות לפתע הן מקבלות התהלבות רבה לעשות את זה ומחפשות כל הזמן לעשות את זה בהתלהבות. אני יכול לבכות למה אין לנו קשר, אבל אני מתמודד עם הניתוק הזה באמצעות העובדה שמראש היא הגדירה את עצמה כפוליאמורית ואני הגדרתי את עצמי בתור אדם שרוצה להיות קוקולד שלה אז אפילו עודדתי אותה להכיר גברים חדשים ואני אשמח לדעת שטוב לה. כמובן שהייתי רוצה שהיא תגור במרכז ונמשיך להיפגש.
לפני שנה
davy jones​(אחר){אהבת חינם} - כשמישהו שממש אהבתי והיה לי למורה רוחני ,הלך.. מה שהקל עלי לאורך התקופה שלאחר מכן ,אלו כל הדברים הטובים שהוא השאיר. כל הזיכרונות הטובים שהיו לי איתו.

חותם. זאת הסיבה שאני מחפש התחלה חדשה
לפני שנה
blackheart - נכון. והחיים הם המסע שלנו. אנחנו גם נפגוש אנשים שלא יהיו איתנו לנצח. ומכל אחד נלמד וניקח משהו הלאה. מסע. ❤.
לפני שנה
blackheart - אוהבת אותך המון ❤
לפני שנה
להיות רוח{X} - אוהבת אותך מותק ❤️
לפני שנה
lopiki{אין } - אני לא מכיר אותך אבל מבין ושולח חיבוק ענק.
אל תתני לרגשות שלך להשפיע ותזכרי שלמרות שהכל בר חלוף זה למעשה דלת להתחלה חדשה.
תמיד תדאגי להמציא את עצמך מחדש ולחשוב מחוץ לקופסא.
ולבסוף תשתפי אנשים שתי ראשים זה יותר טוב מאחד (אני מניח שפה בפורום זה מקבל משנה תוקף)
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י