לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

XPRMENTAL

החיים כפילם נואר.
הִגִּיעַ הַזְּמַן לִשְׁחֹט אֶת הָעֵגֶל לִסְעוּדָה וּלְחַזֵּק אֶת יִשְׁרֵי הַדֶּרֶךְ בְּחֶבֶל הַתִּירָס.
לפני 10 שנים. 6 בינואר 2014 בשעה 17:20

היא סיפרה לי על רצונה לשלוט. לנסות. להכאיב. אני רציתי להגשים את כל משאלותיה - אבל לשלוט בי זה חסר טעם. אני לא מסוגל לעשות את הסוויצ'.

אז החלטתי לחגוג לה. בילינו ערב ביתי. פתחנו אלכוהול. גילגלנו ג'וינטים. וחיפשנו שותפים ברשת.

למצא שותף לסקס מהרגע להרגע נשמע פשוט כשאתה גבר. ואז אתה פותח כרטיס של "זוג" באתר כלשהו, ומוצא שהרוב - חרטטני מקלדת מאוננים. אבל לא לשם כך התחלתי את הפוסט הזה.

לא רצינו לשתף יותר מדי תמונות - אבל חשפנו תמונה סקסית שלה. במלא גובהה ורזונה לבושה כמו שצריך. אין גבר שיראה אותה ולא ירייר.

הוא הגיע, היא פתחה לו את הדלת במצוותי, לבושה עקבים גבוהים, ובגד שיותר חושף מאשר מסתיר. מאותם בגדים שאנו נוהגים ללבוש ביצאתנו לדאנג'ן. לחצתי את ידו והובלתי אותו לסלון.

הצעתי לו שתיה, ונעמדתי מולו. מסביר את "חוקי הבית".

"היא שפחתי, והיא רוצה לשלוט" הסברתי.
"אתה פה למטרותיה בלבד - אם היא תרצה לגעת, להכאיב, או כל דבר אחר. אתה לא נוגע ולא עושה דבר אם אין היא מצווה זאת עליך. אני פה כדי להשגיח, והמילה האחרונה היא שלי. בכל שלב שהוא - אתה מוזמן לומר שלא מתאים לך וללכת."

לאחר שהובנו הדברים, היא החלה משחקת בו. לאט.

מסירה לו בגד, דורכת על אשכיו. מורה לו לשנות תנוחה זו או אחרת על הספה.

אני בצד, מעשן ג'וינט נוסף - נהנה לראותה נהנית, ובינתיים מחפש שותפים נוספים למעשה.

בזה אחר זה הם הגיעו - גברים נוספים. כל אחד מהם קיבל את אותו ההסבר, והתיישב בסלון - ממתין ליחס מאת השפחה שלי - המלכה לערב אחר.

היא שוחחה איתם, נתנה להם תחושה טובה. כזו היא, שולטת בסמול-טוק בצורה מושלמת. גורמת להם לפשוט את בגדיהם אט אט.

הבאתי לה נרות מהמטבח - והיא צוהלת - החלה לטפטף על חזותיהם שעווה רותחת. הצחיקה אותי תגובתם. סקרנות מעורבת בפחד.

 

גם לה הצבתי גבולות.
אף אחד לא מנשק אותך בשום מקום מעל כתפייך. אף אחד לא חודר אלייך ואת לא יורדת לאף אחד. אני אמנם מגשים לך פנטזיה, אך את עדיין שייכת לי.

 

בינתיים היא מורידה אותם על ארבע, ואנו מנצלים את השולחן שנוצר מגבם לשחק שש-בש. אני מאוד נהנה מהסיטואציה. למעשה יש פה ארבעה גברים תחת מרותי. כולם נתונים לשליטתה של שפחתי, ואני שולט בה ביד רמה. מסביר לה איך להכות, איך להניף את החגורה. והיא נפש עדינה שכמותה "אבל זה יכאב להם.." ואני "אז? הם יודעים למה הם באו, כל אחד מהם יכול לקום וללכת".

אז היא מצליפה חזק יותר, ובהנחייתי לומדת לנצל את משרתיה - בין אם להדליק סיגריה, ובין אם למזוג שתיה. בתחילה, עוד השתלט עליה הצורך לשרת, לרצות - והיא עמדה לעשות זאת בשבילם - אך אני שם, להזכיר במילה, ולעיתים בהצלפה שהם שם לשרת אותה. וגם אם הם רואים את מלכתם מוצלפת, היא עדיין מלכתם.

מתוך הארבעה שהגיעו באותו ערב, נותר אחד - כנוע ביותר שאותו היא אהבה יותר מכל. עטוית כפפות לאטקס, היא החדירה את אצבעה לפי הטבעת שלו משחקת בו, נהנית להתעלל. בהמשך, הובילה אותו ברצועה אל המקלחת ועשתה לו חוקן.

שמתי לב, שהכאב הפנימי שלה - שבגינו היא מזוכיסטית - אותו כאב שבגללו היא צריכה שאפליא בה את מכותי כדי להפטר ממנו - הוא שמניע אותה לגרום לאותם גברים לסבל. ראיתי בעיניה את אותו ניצוץ השלמה שיש בה כאשר אני משחרר אותה מהכאב שבראשה. הבנתי אותה. ונעצבתי בשבילה.

לאחר שהתעייפתי (הבוקר כבר עלה) שילחתי את אחרון הביתה.

עכשיו תורי - היא עשתה את שלה במהלך הלילה, כשאני צופה ומשמש כמנטור ומשגיח. אני תופס אותה בכח. קורע את פיסות הבדים הללו שעוטפות את גופה. מטיל אותה על המיטה וחובט בכל כוחי בישבנה. להזכיר לה. מי אני. ומי היא.

לאחר שישבנה האדים ונחרט סימנים - הסרתי את מכנסי, כשאני עומד במלא אוני - הרמתי אותה והורדתי אותה עליו. בכח, בקנאה שנתתי לה להצטבר במשך כל הערב - חדרתי אליה. בכוח, עד הסוף - מרגיש את השער הזה בין הנרתיק לרחם, ומבקע גם אותו. שומע את נאקותיה כאשר אני חודר עמוק. והיא מתפתלת ואומרת "אבא, טוב לי". אני ממשיך להכות, את ישבנה - סוטר בכוח לשדיה, מועך ומוצץ אותם - מרגיש את רעדה תחתי, מרגיש אותה נוזלת עלי, מרטיבה אותי בחמימותה. אם כך - אני חושב, אפשר לסיים - אין טעם לדחות את הקץ, היא כבר גמרה.

אני אוחז בצוואר הברבור שלה, העדין כל כך - בידי השמאלית. מרים את ידי הימנית אל על - ומנחית סטירה מצלצלת על לחייה. עיניה היפות נפערות, מביטות בי כשאני גומר בתוכה.

הלכנו לישון, משאירים את הבלאגן בסלון לכשנקום.

 

 

בתמונה התחתונה, זו היא. הנשלטת המדהימה מעברי.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י