אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פנטסטיש

פנטזיות זה פנטסטי וכאן זה בדיוק המקום לזרוח.

© כל הזכויות שמורות לבעלת בלוג זה.
לפני 6 שנים. 12 באוקטובר 2017 בשעה 8:57

איזה יום של עצבים, בחיי. מזמן לא היה לי יום כזה. טוב, אפשר לומר שזו תכונה של ימי ראשון. העיקר שהוא כבר כמעט ועבר מבחינתי.

"היי! מישהו בבית?", קראתי אל השקט בסלון. ניסיתי לראות, אולי, אם רעש קטן יבוא ויקדם את פני.

לא, סתם שעמום. כל השותפות יצאו או משהו. יש לזה יתרון מסוים כי אפשר להתהלך ערום בבית ולתת לכל האיברים את האוויר והחופש שהם צריכים.

נראה לי שאלך להתקלח.

זה היה רעיון טוב לתלות את מראת הגוף הזו ליד המקלחת. בא לי...בא לי קצת. בא לי קצת להסתכל על עצמי. הכרס מעט גדלה, משתפלת מעל הזין, אבל בסך הכל אני אוהב את מה שאני רואה. לא משהו שקצת ספורט לא יכול לשפר. יש לי ירכיים עבות, זוכר שפעם מישהי אמרה לי שזה סקסי. הזיכרון גורם לי לחייך.

טוב, יאללה, מקלחת. רק אכין את המגבת.

אני אוהב להתקלח במים חמימים וגם לשיר תוך כדי. הדבר שאני הכי שונא זה כשהשותפות שלי גונבות לי את המים כשאני מתקלח, ועוד משתיקות את הזמרה שלי!...אבל היום זה לא יקרה כי אני לבד פה. רק אני והמים, רק אני והשירים, רק אני...והזין.

"כאאאאאאאאן היה מכחול ואנוווווווווווו שניים מציירים ציור בתוך צבעים, שלא יוכלווווווווו לדהות!!!!!! שם! הייתה!..."

אויש, למה?! למה נכנס לי השמפו לעיניים?! למה כל פעם מחדש? ג'יזס!!!

הו, יותר טוב.

אין על מים, אין.

"שם הייתה טירה! ונהר! זורם בלי מאאאאיייים….עברתי רק כדי לראווווווווות!"

היי, מי זאת שם? שורף לי עדיין בעיניים, אבל אני בטוח שאני לא מדמיין דמות נשית ויפה בחדר האמבטיה של הבניין ממול. טוב שפתחתי את החלון 😄 ממתי גרה שם בחורה צעירה? אני רגיל לראות שם רק את הזוג הזה בגיל העמידה, זה שמזכיר לי את ההורים שלי.

"הטירההההההההה עמדה בראש הגבע! בתוכה! נפלו! הרבההההה מילים, שאיש עוד לא אמאאאאאאאאר...הפרחים שרקו מין מזמור מחמיא לטבעעעעעעע…"

בגיל ההתבגרות התחלתי לפתח את הטעם שלי בנשים. אני אוהב אותן כשהן כאלה...חדות, מתגרות, שדוניות קטנות כאלה. נשים הרבה יותר מתוחכמות מגברים לדעתי ולכן הן יותר שדוניות גם.

איזה חיוך יפה יש לה כשהיא מתכוננת להתקלח, הבחורה הזאת שבמקלחת ממול. הו, יופי, עכשיו אפשר לראות את האורך של השיער שלך, אחרי שהורדת את הגומיה. איזה אורך! וואו! ובצבע חום עשיר כזה. איך בא לי...איך בא לי שהשיער הזה ילטף לי את הזין...אז אני עוצם עיניים ומדמיין את זה. אני מעביר אצבע במגע קליל על הזין שלי, מדמיין שאלו שערות ראשה...עובר על עצמי לאט לאט, מלמעלה למטה, הכי מדגדג שאפשר. אני מצחקק ומסמיק, מחייך לעצמי.

עכשיו הזין שלי עומד, נהדר. רק שהיא לא תראה אותי בטעות, זה עלול להיות מפדח.

אני אסתובב פשוט...ו….אוי... אני לא יכול להסתובב! אילו שדיים יפים יש לה זאתי. מלאים ובהירים עם פטמה בהירה וברת-יניקה באמצע...ואני מת...פשוט מת. ולא יכול לנשום. כיף להתחיל כך את השבוע בקוצר נשימה בגלל בחורה יפה.

"עברתי רק כדייייייייי לראווווות עברתי רק כדי! לראות!!!...", אני ממשיך לשיר לעצמי בעיניים עצומות. מקסימום שתראה גבר ערום עם זין עומד, מה כבר יקרה?

ואז זה קרה.

פקחתי עיניים וראיתי אותה עטופה במגבת. היא נעצה בי עיניים מרחוק והתחלתי להתנשם מהר כתגובה לכך, הזין שלי קפץ קצת מהתרגשות. היא חייכה חיוך קר וקשה וטרקה את חלון חדר האמבטיה בחוזקה.

גמרתי.

 

המשך יבוא...

 

SECOND CHANCE​(אחר) - מגרה לחלוטין.תוהה מה זה אומר שאת בדרך כלל בוחרת את הצד הגברי בסיפורים שלך...
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י