בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אני ואני.

לא נעה היכן שהרוח נושבת
לפני 5 שנים. 8 בפברואר 2019 בשעה 6:47

גברים אוהבים סקס אוראלי. נדמה לי שחלקם אוהבים יותר לקבל מאשר לתת. לי אישית זה לא מפריע כי אני אנאלית גם ככה. אני אוהבת להעניק אוראלי לגבר. יש כמה סוגים של גברים בקטע האוראלי. יש את אלו 'העדינים' שמבקשים. 'אולי תמצצי לי'? יש את אלו האמיצים שמקרבים את פלג גופם התחתון אל ראשך. יש את המרהיבים עוז שנותנים דחיפות לראשך לכיוון הנכון. והמהדרין ימשכו בשערות ראשך על מנת לכוון אותך בדיוק למיקום הנכון.

אז למה אוראלי? כי אני אוהבת את הטעם שלו על הלשון שלי, כשאני דואגת להרטיב כל חלק ממנו בפה שלי. כי כשאני רואה את הזין עומד מולי עיניי גופי מוצף בתשוקה, אני נכנסת לאווירה אינטימית ושפתיי כה רעבות. כי אני באמצע המציצה מעבירה אצבע על התחתונים הרטובים שלי, ומעבירה אותו על דעתו.  כי אני אוהבת לשמוע בקול את האנחות שהוא משמיע, כי אני אוהבת לראות את הפנים שלו בזמן שאני מוצצת. כשאני רואה ושומעת אותו התענוג שלו עושה אותי אשה.

האנשה עצמית -
כלומר, לדעתך, אתן צריכות עוד זוג עיניים ואולי גם אף ליד הכוס..
לפני 5 שנים
טאקית - זה מזכיר לי כשלמדתי בביה"ס היסודי המורה הייתה אומרת לי - 'תפסיקי לדבר באמצע השיעור יש לי עיניים בגב'. הייתי שואלת אותה אוף ולמה לי אין?! אז כן לא הייתי מתנגדת לעוד זוג עיניים;)
לפני 5 שנים
האנשה עצמית -
גם את למדת אצל אייל גולן...
אצלי גם היתה מורה מכשפה שכזו.
לפני 5 שנים
heisenberg​(שולט) - טאקי אורלי לפעמים עדיף על חדירה עם האדם הנכון כמובן.
לפני 5 שנים
טאקית - נכון;)
לפני 5 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - תענוג לקרוא.
:-)
לפני 5 שנים
טאקית - ;)))
לפני 5 שנים
מקסימום​(שולט) - חחחח באמת מישהו פעם אמר לך ״אולי תמצצי לי״? עם מי את מסתובבת, לעזאזל? איזה בזבוז. אבל לפחות יוצא משפט משעשע.
לפני 5 שנים
טאקית - מה עדיף את הרומנטים? 'אולי תרדי לי'?(;
לפני 5 שנים
מקסימום​(שולט) - מה זה ״אולי״? אפילו לא בקשה. אני מבין שלא כולם ינהגו בך בכבוד ופשוט ינעצו זין בגרונך כדי שלא תצטרכי לבזבז זמן ומשאבים על מנת לנחש ״מה עכשיו״ אבל מי אומר ״אולי״? שיבקש ״תמצצי לי בבקשה״ או שישאל ״הפה הזה תפוס?״ או אפילו יתחנן אם זה עושה לו את זה אבל ״אולי״??
יצא לי כל החשק. אל תמצצי, עזבי.
:)
לפני 5 שנים
Coach - תיאור מדוייק!
יפה שאת בצד שנהנה להעניק ונהנה מעצם החוויה!
רק חוויות טובות ואיכותיות
לפני 5 שנים
טאקית - ;)
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י