לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חייה של כלבה

הבלוג בא לתאר לטוב ולרע את החוויות שאני חווה בתור נשלטת , למעשה הוא מתאר את חיי , הבלוג הוא אמיתי למעט פוסטים שאני כותבת מראש שהם מהדמיון , בקיצור הדרך לגיהנום ממשיכה להיות קצרה .
לפני 5 שנים. 11 באוקטובר 2018 בשעה 16:13

בהתחלה היא היתה ממש בסדר איתי , הכירה אותי לכל מיני בחורות שנראו גם מאוד חמודות , היא אהבה לשחק סנוקר דבר שאני בכלל לא הבנתי איך להחזיק את המקל , הן היו הולכות ואני איתם בכל מיני מקומות בארץ אבל תמיד חיפשו את הפאב עם הסנוקר , הייתי בהתחלה כל כך מאושרת ומאוהבת עד הראש. כבר מההתחלה הייתי עושה כל מה שביקשה , כלים , שאזרוק את הזבל , ארוחת ערב , גיהוצים וכביסות . גם אז לא חשדתי בכלום , יום אחד היא רצתה שאגהץ לה חולצה ואני התעכבתי לא יודעת מה עשיתי והיא באה אלי בעצבים ונתנה לי סטירת לחי , ואמרה שאם היא אומרת לי משהו היא מתכוונת לזה. מאותו הרגע אני הייתי המומה פעם ראשונה שמישהו מרים עלי יד בכלל בחיים , כבר לא ידעתי מה לעשות , וכאן התחלתי לפחד ממנה לא ידעתי למה היא מצפה ממני , אחרי שבוע היא עשתה לי שיחת הבהרה, היא ישבה על הכורסה ואמרה לי לשבת על הרצפה. בשיחה הזו היא אמרה שאני בחורה מדהימה הכי מדהימה שהכירה אבל לא נוכל עוד לגור יחד ואצטרך לעזוב , חברה אחרת שלה תבוא לגור במקומי ותשלם את שכר הדירה , אני כבר פחדתי היכן אגור הרי ההורים שלי גירשו אותי מהבית ולא היתה לי אף אחת אחרת שיכולה לתת לי לגור איתה , אבל אז היא אמרה שיש אפשרות נוספת והיא שאני אשאר ואעשה כל מה שהיא אומרת לי לעשות .

כמובן שהסכמתי להצעה ההזויה שלה שאעשה כל מה שתבקש ממני , חשבתי שנסתדר איתה אבל היא הייתה קשה יותר מיום ליום , הסטירות הלכו והתרבו על כל דבר קטן , עדיין עוד לא היו סממנים של מלכה ושפחה , עד שיום אחד היא חזרה הביתה וקראה לי לשבת על הרצפה ואמרה שקנתה לי מתנה , היא הוציאה קולר מהתיק שלה ואמרה מהיום בבית אני תמיד אענוד את הקולר, ועוד אמרה שבבית הזה רק מישהי אחת הולכת על שתיים ולבושה וזו היא וציוותה עלי להתפשט ומעכשיו היא קבעה שאני הולכת עירומה על ארבע.

ביקשתי ממנה רשות לשאול שאלה והיא אישרה לי , שאלתי אותה אם מישהו זר דופק בדלת האם מותר לי להתלבש, היא אמרה שברור שלא , אני צריכה להיות עירומה כל הזמן ולא משנה מי בבית, היא אמרה שאני תמיד אהיה על ארבע לעולם כמו כלבה מטונפת. 

לאט לאט התחילו להגיע אלינו הביתה כל מיני חברות שלה ואני ישבתי שם עירומה , הן צחקו עלי קראו לי הזונה הזאת, הכלבה הזו , ואחרי זמן יחסית לא רב הגיע הגבר הראשון הביתה והיא אמרה לי תכירי את בן זוגי , ולו אמרה תכיר את הכלבה שלי . היא אמרה לי שאני צריכה לציית גם לו , שהוא אוהב שיעריצו את איבר מינו , לא הבנתי על מה היא מדברת , ואז התברר לי שאני זו שצריכה לדאוג שהוא יהיה מאושר.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י