בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חייה של כלבה

הבלוג בא לתאר לטוב ולרע את החוויות שאני חווה בתור נשלטת , למעשה הוא מתאר את חיי , הבלוג הוא אמיתי למעט פוסטים שאני כותבת מראש שהם מהדמיון , בקיצור הדרך לגיהנום ממשיכה להיות קצרה .
לפני 5 שנים. 12 באוקטובר 2018 בשעה 13:51

אז עברו להן 3 שנים היא ובן זוגה שמידי פעם היה מתחלף בבן זוג אחר ואני הכלבה שאשמה בכל דבר , שאפשר לעשות לה הכל ללא גבולות , ממש ממש הכל , אני הכלבה שסוגדת לאיבר מינו של הבן זוג שלה , אני תמיד עירומה לידו זוחלת אליו כשהוא קורא לי ופותחת את פי לפי הפקודה שלו , לפעמים היה מסתפק במציצה ולפעמים היה לו בא סתם להשתין בפה שלי ושחס וחלילה טיפת שתן קדוש תיפול על הרצפה , ולפעמים הוא היה מגיע עם חבר שלו והוא קורא לי ואומר לפתוח את הפה ומשתין בתוכי , והחבר שלו המום מהטבעיות שבדבר ,אני הכלבה  בלי יכולת לבחור משהו בכוחות עצמה ,תמיד היא בוחרת עבורי , תמיד היא קובעת עבורי , מה כבר לא עשו לי באיזה תפקיד עוד לא הייתי , היה תפקיד נבחר ומכובד כדבריה והוא להיות האסלה שלה , היא תמיד אמרה שאני צריכה להיות גאה בקשר הישיר בין פי הטבעת שלה ובין הפה שלי , ולהודות לה על הכבוד הגדול שנפל בחלקי לאכול את המאכל הקדוש שלה שמגיע ישר ממנה . מה עוד לא עשו לי חשבתי? , אסלה כבר הייתי , דחפו לגופי ידיים , מילאו את כל החורים שלי בו זמנית מכל הבא ליד , איזה גיהנום עוד לא עברתי ? תפרו לי כפתורים בפטמות , היכו אותי , סטרו לי , הצליפו בי ,מה נשאר ? 

ואז יום אחד היא באה ואמרה תתלבשי משהו , את לא צריכה חזיה ותחתונים סתם משהו עלייך הולכים למסיבה . 

הגענו למסיבה היו בה עוד שתי חברות שלה שהכרתי ועוד ארבעה גברים שבחיים לא ראיתי , אנחנו מגיעים וכמובן היא מורה לי להתפשט ולזחול לפינה , לא יודעת כמה זמן הייתי שם בזמן שהם צחקו אכלו ושתו , ואז היא קוראת לי ואני זוחלת אליהם על ארבע , ואז היא אומרת להם שהם יכולים לעשות בי מה שהם רוצים .

אני המומה והם לוקחים אותי לחדר השני , סוגרים את החדר ונועלים אותו , ופשוט אונסים אותי ואני מנסה להתנגד עם הרגליים והידיים מבקשת מהם שאני לא רוצה אבל אני הכלבה שיכולים לעשות בה מה שרוצים , והם התחילו להכות בי בכל הכוח , וכל אחד בתורו עושה בי את זממו כאשר השלושה האחרים מכים בי ואני בוכה כמו שלא בכיתי בחיים , אחד מהם היה עדין אלי וביקש מהם בלי אלימות אבל אני כבר הייתי מלאה בדם שנזל לי מהאף , זה לא עניין אותם והם המשיכו , משכו לי בשיער קשרו לי את הידיים עם חגורה של אחד מהם , וכך שעה שלמה והיא יושבת וצוחקת עם חברות שלה . כשהם סיימו הם אמרו לה שהייתי ילדה רעה , היא באה לנזוף בי אבל כשראתה אותי איך יצאתי מהאונס הזה היא נבהלה וגם החברות שלה נבהלו ועזבו את הדירה , היא נשארה איתי ועזרה לי וביקשה סליחה ושהיא לא ידעה שזה מה שיקרה , אבל מבחינתי הסתיים הפרק הזה , אזרתי אומץ ואמרתי לה שאני עוזבת אותה ולא רוצה לראות אותה בחיים , וכך זה היה , היא הבינה שעברה את כל הגבולות ושחררה את הרצועה שלי . לעולם לא התלוננתי אבל מאז נדרתי נדר ששום גבר לא ייגע בי יותר.

His only sweetie​(אחרת){אהובי} - 😭😭😭😭 גמרת לי את הלב
לפני 5 שנים
חלקה כאישה​(אחר) - יש רגעים שהלא שלך חייב להיות החלטי וללא שום עוררין ...
עם כל חולשתך להיות הכלבה של ... ואהבתך הבלתי מוגבלת לחוויות , והלוואי שיכולתי ללמוד מעט ממך ....
זעקת הלא שלך הייתה חייבת להדהד בכל המועדון ... וליבי ליבי איתך על כל מה שעברת שם .
אני מאד אוהב את האמירה : שאני עושה כי אני רוצה או אוהב /ת ולא כי אם אני אפס , אז עד הסוף .
את אישה חזקה למרות הכל , ואין לי ספק שאת תצאי מן התהום של האונס הזה .
חזקי ואמצי אחותי .
לפני 5 שנים
מאדים​(אחר) - אם זה אמיתי, ישר למשטרה, יקירתי.
זה הכי פלילי שיש.
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י