בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חייה של כלבה

הבלוג בא לתאר לטוב ולרע את החוויות שאני חווה בתור נשלטת , למעשה הוא מתאר את חיי , הבלוג הוא אמיתי למעט פוסטים שאני כותבת מראש שהם מהדמיון , בקיצור הדרך לגיהנום ממשיכה להיות קצרה .
לפני 5 שנים. 17 באוקטובר 2018 בשעה 11:00

אז הבת זוג הנוכחית הגיעה אלי לדירה לעשות את השבת בפעם הראשונה , אני כבר ידעתי שכל מה שהיא תרצה יקרה , וכפי ששערתי וכך קרה , מהר מאוד הגענו למיטה עירומות ועשינו סקס סוער , כל כך התגעגעתי למגע של אישה בגופי , כבר שנתיים אני לבד , ידעתי שאם היא תרצה היא תשאר איתי , שום דבר בי לא יעצור בעדה , אני לא יודעת להגיד לא כנראה , אז כמו שחשבתי היא נשארה והיא איתי ואנחנו גם כיום בנות זוג .

אחרי שהיא מצאה את כל המצבור של אביזרי המין שלי , היא נחשפה מעט למה שניסיתי כל כך להסתיר , לעובדה שיש בי נשמה של נשלטת שמתה לפרוץ שוב החוצה. היא בכלל לא הכירה את עולם השליטה , ומעולם לא חשבה שהיא יכולה לשלוט בי ושאעשה כל מה שרק יעלה במוחה. היא שאלה אם כבר הייתי כזו בעבר , אז סיפרתי לה את כל מה שעברתי עם הבת זוג הקודמת , אמרתי לה שאם היא נגעלת ממני אני מבינה ואם היא רוצה היא יכולה לעזוב ואני לא אכעס.

היא אמרה שזה בסדר מצידה כל עוד אנחנו אוהבות היא איתי , אמרתי לה שאין לי בעיה שהיא תשלוט בי כי אני מאוד זקוקה לזה , היא ענתה מה פתאום אני לא יודעת ולא רוצה. זה היה בהתחלה , אחרי כמה ימים היא שאלה אותי - ״ את זוכרת את השיחה ההיא שביקשת שאשלוט בך , אז חשבתי על זה ויכול להיות שזה רעיון ממש לא רע״. 

אני כל כך שמחתי שסוף סוף יש לי שולטת אפילו אם היא לא מבינה בזה דבר.

היא שאלה אותי מה אני אוהבת , מה אני מצפה ממנה , ומה אני מוכנה לעשות , אמרתי לה שאני טוטאלית שבסופו של דבר אני מצייתת באופן מוחלט.  היא לא האמינה אבל לאט לאט היא הבינה כמה האמירה שאני טוטאלית כל כך נכונה וכל כך חזקה, היום אחרי 8 שנים היא כבר מלכה מאוד מנוסה , השוני ממנה לבין הראשונה שלי שאז זה היה משטר של פחד ועכשיו אנחנו קודם כל אוהבות אחת את השניה ורק לאחר מכן יש משטר אבל הפעם בלי פחד ,  לאט לאט היא התחילה ללמוד , קראה סיפורים , ראתה סרטים וניסתה עלי הכל , היום היא שולטת בי ביד רמה , נכון שהיא לא כמו הקודמת אבל היא מתחילה להראות ניצנים של אכזריות.

היא מתחילה לזהות את החולשות שלי, את הדברים שאני יותר כואבת בהם והיא מתמקדת דווקא בהם.

אחד הדברים שהיא הכי אוהבת הוא שאני האסלה שלה , היא כל כך אוהבת לראות איך אני בולעת את הצואה שלה . הדבר השני הוא להרחיב לי את החורים  ובזה היא ממש מתמידה כמעט כל יום.

גיליתי שאני מגדלת לי מלכה שבהתחלה חשבתי שאני עוד שולטת במה שקורה ויודעת לצפות לאן זה הולך , היום היא עושה בי בגופי ובנפשי מה שהיא רוצה , אני ללא גבולות בכלל אני בביטול מוחלט מולה , מי בכלל שואל משהו לדעתי ? לפחות היום אני מאושרת ואת זה אני אומרת בלב שלם.

איש הפלא​(שולט) - תתחדשי על הבלוג וחבל שכאן את מוציאה את כל זה
לפני 5 שנים
Sm Art{☆Sm} - מרתק ומסקרן לגמרי
לפני 5 שנים
הטייגרר שלך - את בישבילי השראה כל כך אמיצה וחזקה את במישחקים שאת מגדירה כלבה אבל אין צל של ספק שאת חתיכת מלכה אמיתית
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י