צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סה"כ צעצוע.

זה באמת כזה קשה. כזה פאקינג קשה. למצוא צעצוע? יש כל כך הרבה, יש כל כך הרבה שוני.. ואולי בגלל זה, קשה.

אז אולי יש אחד שבאמת נושם את זה כמוני..? חי את זה, באמת. מתמכר לזה. לא יכול בלי זה..? הכלבלב בבדיקה הוא טיפש, אולי מכוער, חסר ניסיון, חסר ניצוץ.. הוא בדר"כ או צעיר מידי (26) או יותר מידי מבוגר לי (50).. הוא מחפש את המין, הוא לא מבין מהי אפלטוניה או מה הקשר שלה למנטאלי. אולי הוא רק חלק מזוג, הוא שולט מלמטה, הוא מנסה למצוא את עצמו, משקר.. יש כל כך הרבה. כל כך פאקינג הרבה. ועם כל אלו, אולי מצאתי לי אחד איכותי???

זה סותר כל הגיון בריא. זה מתיש. זה מאכזב. זה הכל וזה כלום. אני עדיין מאמינה.
לפני 4 חודשים. 1 בפברואר 2024 בשעה 19:30

הייתה לי אופציה לבחור את האורגיה הכי מטורפת על פניי האדמה?

 

 

 

הייתי בוחרת להתנות אהבים עם חנוך, יונה ופרידה.... לא בטוחה שחוץ מזיוני מוח היה יוצא שם משהו... אבל בהחלט הייתי יוצאת מסופקת.

 

 

הבעל המתקטן
מתוך: לנסר את אשתי גם אני יכול
בספר: מה איכפת לציפור
 
 
נשארתי עומדת על הרציף ובעלי עלה לרכבת. אחרי רגע עמד בחלון והביט בי במבט עצוב. עם תחילת תנועתה של הרכבת ראיתי איך בעלי מתרחק ממני. דמותו הלכה וקטנה, הלכה והתמעטה ככל שהתרחק עד שהפך לנקודה זעירה. לבסוף נמוג באוויר. פניתי ללכת משם, אך באותו רגע שמעתי את צפירת הקטר בסמוך אלי. מסתבר כי הרכבת כלל לא זזה ממקומה, והתקטנות בעלי לא היתה אשליית עיניים אלא התקטנות באמת. התקרבתי לחלון ושרבבתי ראשי פנימה לחפש את בעלי. אשה אחת שישבה ליד החלון שאלה אם אני מחפשת את הגבר המתקטן, זה שנעלם לפני רגע בתוך המאפרה הקטנה שבדופן הקרון. היא ראתה אותו מתכווץ שם כאשר כיבתה סיגריה. ראיתי כמה אני אהובה על בעלי, שהפך עצמו לאפס רק כדי שאחשוב שהרכבת מתרחקת ולא אצטרך להמתין עוד בקור העז על הרציף. עשיתי כרצונו והלכתי משם, נאהבת.

 

pearl diving​(אחר) - חיוך גדול
לפני 4 חודשים
shirazbar​(שולטת) - אהבתי ממש!
לפני 4 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י