צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שושן ויש בו קוץ

EAT ME. DRINK ME. READ ME
לפני 15 שנים. 16 בפברואר 2009 בשעה 17:34

אין על ערפדי רגשות. יודעים בדיוק באיזה מינון לתת לך את הפיתוי, ובאיזו נקודה לסגת.
מעט מעצמם, ואז קשה לך יותר להתחמק.
וכשאתה מתחנן למעט חום, בועטים בצלעותיך.
כדי שהחום יגיע אליך במינון הנכון, כמובן.
כדי שתיאלץ להתחנן לליטוף, וכבר לא תוכל לאמוד את אהבתך, מפני שכל מידה אפשרית וכל כימות יהיה שקרי. אתה פשוט צריך מהם משהו, כדי להרגיש מוחשי, חי. בנקודה זו בדיוק, אתה מבין- פגשת ערפד, ואין לו כבר צורך בך כי השיג את מבוקשו.
שיקרתי לעצמי כדי להגיע לנקודה הזו. ובכל אימת שערפד מזדמן לחיי, אני משקרת לעצמי.
הוא אכן נותן לי מידה של חום ורחמים, ואני שמה את רוחי בידיו, וכל שנשאר לו לעשות- רק למצוץ את שארית הכמיהה שלי. וערפדים מגיעים בכל מיני צורות. ידידים רחוקים, שקופצים לביקור של שבוע בדירתך, משנרקלים איתך בריפים ועושים לך דברים נהדרים במים הצלולים, מגלגלים לך ג'וינטים ויונקים ממך את אהבת היש מאין מהמעיין של נפשך, ואז מסבים את עורפם ונעלמים מחייך, מותירים ריק כואב, חולה, מטרף. שותפות לדירה שמחכות שתחזרי מהלימודים כדי להפיל את ליבן על כתפיך לשתות ממך סיגריה-שתיים-שלוש ולספוג את החום שתתני להן, ואת סיפורי שברונות הלב שלך הן לועסות כמו פילה מיניון, מעכלות ולוקחות עימן כדי לומר לעצמן- חיי טובים יותר, גופי יפה יותר. להטוטנים של הנפש שאוספים בתיבה את דגדגניהן של נשים רבות וחתיכות משיערן, ציפרניהן וערוותן וחולמים על אישה אחת שלא יאלצו לחתוך לחתיכות, וכמובן שזה רק סיפור שהם מספרים לעצמם כדי שיוכלו לישון בשקט, שלא יפחדו שהתיבה תיפתח בלילה והדגדגנים יקרמו עור וגידים ויצבאו עליהם בכוחות אימתניים של כעס ואגינלי, שכעת נוספו לו גם פניהן המיוסרות. סוכני מכירות של מוטורולה שקונים לך מצלמת רשת בטלפון כדי שיוכלו לתעד אותך מענגת עצמך, באים בחסות החשכה, משתמשים בגופך העקוד, מקריאים לך שירה כשעינייך סומאות ואז משליכים אותך כלאחר יד אל הבוידעם בו הם מאחסנים את 150 הקלטות האחרות שקדמו לך,
לעזאזל, היש אהבה שאינה מבקשת דבר?

קייסי - קיצפי הואגינלי יוצא על כך שאת לא כותבת יותר
לפני 15 שנים
Tobias​(אחר) - ומי את?
ואיך היא אהבתך?
לפני 15 שנים
קשקש​(מתחלף) - דבר ראשון, :(
דבר שני, יש מקרים חריגים כמו אהבות שמבקשות לתת
יש אהבות שמבקשות לשמור
יש אנשים שרואים את החיים שלהם לא כמשהו שניתן להגדיר בלי נוכחות של אחרים
לפני 15 שנים
צארינה - אבל זה לא עונה לשאלתי-
היש אהבה שלא מבקשת דבר?
לפני 15 שנים
קשקש​(מתחלף) - אופס
שחכתי להגיד שלא :]
לפני 15 שנים
סטיית תקן - אהבה מבקשת אהבה
לפני 15 שנים
אחותופל - מצמרר... וכתוב נפלא...

ולגבי האהבה - יש את האהבה שרוצה רק להתבטא ולצאת החוצה - כי זו הרגשה נהדרת לאהוב... וכמה שהיא נפלאה, ככה היא נדירה - כי היא מגיעה מתוך לב שלם. וכמה פעמים יוצא לנו לפגוש לב שלם? וכמה שלם הוא הלב שלי שיוכל לאהוב כך?
לפני 15 שנים
צארינה - לפעמים הלב שלי מרגישה מאוחה. פעמים אחרות הוא מרגיש כמו רקמה שרירית שחורה ורופסת. לפעמים הוא מרגישה כמו תפוח נגוס.
וכשזה קורה, כשהוא לא שלם, (מה שייצג את המצב הקיים רוב הזמן) באים הערפדים.
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י