ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שושן ויש בו קוץ

EAT ME. DRINK ME. READ ME
לפני 14 שנים. 22 בדצמבר 2009 בשעה 16:44

מה לא הייתי עושה כדי לרכוש את היכולת לעמוד ולנאום בפני קהל. להתייחס לנושאים שקרובים ללבי ולרכוש אמונם של המאזינים, ל ש כ נ ע. לטעון טיעונים כבדי משקל ולזרות מעליהם גרגירי לוגוס מפולפלים בטבעיות כזו שזה יישמע כאילו אני מספרת לחברה הכי טובה שלי מקרה שקרה לי. לסיים בדפיקה מכוונת על השולחן כשהאזניים והלבבות הקטנים של שומעיי מונחים בשקט בשקט, אצלי בכיס.
DENNY CRANE!
וזה לא שלא ניסיתי. ניסיתי! הפחידה אותי הרמה שאליה הייתי אמורה לשאוף. האנשים שמולם התמודדתי. הזמן הקצוב. המוח שלי, שברגע האמת היה ריק מרעיונות, והיה עצל מכדי שרטוט קו מתאר הגיוני ושרשור מחשבות מתבקש לסיטואציות שהוצבו בפניו. הזעם שלי, המפוברק, שלא הגיע כשהיה עליו להתפרץ ולהנחית את ידי על הפודיום בתרעומת. וברגע המכריע ההוא אמרתי לעצמי שאני פשוט לא טובה מספיק בשביל החרא הזה, וירדתי מהבמה. וזה עצוב לי שזה סופן של השאיפות שלי, חלק מהפעמים. אני לא רוצה להיות מאחורי הקלעים. אני רוצה את האפשרות הזו, להמם, או לפחות ליצור הזדהות, באלו המתנגדים לי. אני לא רוצה להיות כותבת נאומים נצחית.

Victoria Frances​(שולטת) - את תצליחי בסופו של דבר, אל נא להתייאש..(:
לפני 14 שנים
astaro - practice makes perfect, have you considered debating classes? they do wonders.
לפני 14 שנים
צארינה - i was referring to debating classes. that was the lame attempt i mentioned above..
לפני 14 שנים
astaro - i can probably check what good places there are. its hella scary at first, very hard to stay focused. but it really is a skill that you can learn just like anything else. not to say that i have done any debating myself, but i have seen it up close for years and gained quite a bit of understanding via proxy.
לפני 14 שנים
צארינה - as i mentioned i PRACTICED debating before,
and failed to do so successfully,

i tried answering your riddle in the last post, could

you tell me whether i got it right or not?
לפני 14 שנים
astaro - failing once just means you need to try again (assuming its something you really want). i always believed anyone could do anything (as a general guideline, there are always exceptions). its all a question of how hard you try and how much you want it.

got it wrong.
לפני 14 שנים
Bent - למה היכולת הזו כול כך חשובה?

אבל כדי לסייע, מניסיוני, עיקר הבעיה היא מחסום פסיכולוגי שהדרך היחידה לעבור אותו הוא ניסיון והכנה מדוקדקת.

בהתחלה לפני כול פעם שעומדים מול קהל, עובדים שעות על 3 דקות, מכינים מצגת להשען עליה, ובדיחות ליפול עליהן, סדרה של תשובות לשאלות קשות שאולי יעלו עוד כיד העולה על הדמיון.

נ.ב. אחד מהנואמים הכי טובים שאני מכיר (GUY KAWASKY), אמר שהרצאה לא מתחילה להיות טובה אם לא העברת אותה לפחות 10 פעמים.

http://www.youtube.com/watch?v=DITjPfPl3DI

בסוף משלמים לכותבת נאומים מוצלחת ונהנים מהעבודה הקשה של מישהיא אחרת (הסוף הזה כבר חורג מניסיוני, פשוט חשבתי תוך כדי הכתיבה לך על איך יראו הנאומים של ביבי למשל אם הם היו נכתבים על ידי אנשי הכלוב :) ).

לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י