סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מלכה לא אמיתית

אחת שתיים נסיון.....here we go
לפני 10 שנים. 20 באוקטובר 2013 בשעה 10:50

גברים!!!

בסוג של המשך לפוסט הקודם שלי, לאחרונה אני נתקלת בזה יותר ויותר.

בכל פעם שאני שוללת מישהו הוא מיד כותב לי שאני נשארתי רווקה בגלל שתנאי הקבלה שלי קשוחים מידי או חס וחלילה יש לי העדפות. בישראל של 2013 אפשר ורצוי להעליב חופשי רווקה שעברה את גיל 40 אם היא מעזה להגיד לך לא, החצופה.....

היום למשל פנה אליי מישהו שכתב שלפני 10 שנים היינו בקשר, קבענו והוא הבריז. היום הוא נשוי. כתבתי לו שאין לי עניין בו גם כי הבריז לי ואני לא מוכנה לסלוח על הברזות כי אין לזה שום תרוץ פשוט אין ואני גם לא אפגש עם נשוי, אז הוא כמובן הרשה לעצמו להעליב אותי וכתב לי: 

"אולי ורק אולי קטנטן יש סיכוי שהלבד שלך קשור לכללים הספרטנים בהם את מעמידה עצמך? וזה רק למחשבה וללא רצון להחזיר לך כנפגע, באמת ובתמים."

כללים ספרטנים הוא קורא לכללים שלטעמי הם לגמרי לגיטימיים ולא קיצוניים. כי הוא יכול. ועוד הוא אומר לי שלא התכוון להעליב....

אחר פנה אלי גם אחרי שנתקל בי לפני שנים רבות באתר אחר וכתב לי כך:

 "אני זוכר אותך עוד לפני 14 שנים בפורום חוויות כואבות מה את עושה כאן עוד את שואלת? ובכן נראה לי שיש לך חלק מאוד בעייתי באישיות שטרם בא על תיקונו....."

עניתי לו כך:

"אתה בטח מבין לליבי כי גם אתה כאן אחרי 14 שנה."

זו היתה תגובתו על כך שהעזתי להחזיר לו עקיצה:

"יש לך טעות מאוד מאוד חמורה אני פשוט מרחם עלייך אני ממש ממש לא במצבך האומלל בניגוד אלייך אני זכיתי להקים משפחה לתפארת חוויתי אהבה נישואין ילדים מוצלחים ואני גם סבא לנכדה אני פה מאהבת הבדסמ אני מברך אותך שתזכי באמת באמת למצוא גבר לבנות איתו משפחה גם לך מגיע שתהיה לך משפחה חמה ואוהבת שיהיה לך גבר שיאהב אותך ושיהיו לכם פירות אהבה ילדים בנים ובנות לפי תשובתך ברור שיש איתך בעיה בהתנהלות שלך את חושבת שאת יודעת הכול את עוקצנית ואני חושב שאת מקרינה ביטחון שאינו אמיתי ההפך יש לך חוסר בטחון מובהק אולי ילדות לא בריאה אולי אמא או אבא דרסו את האישיות שלך כך או כך את זקוקה לטיפול פסיכולוגי שירפא אותך תפסיקי להשתחצן אין לך על מה...."

זה נהדר וזה לא ישבור אותי כי למרות שאני רווקה מזדקנת אמשיך לא להתפשר על דברים שחשובים לי, גם אם אשאר לבד כל חיי, במקרה אני מתגוררת בישראל, אם הייתי מתגוררת בשטוקהולם אף אחד לא היה מעז לרדת עליי ולדרוך עליי רק בגלל שהעזתי להגיע לגילי המופלג בלי שהתעברתי עדיין.

 

 

 

 

Witch King 36{Little Lol} - To each his (or her) own...
תעשי מה שעושה לך טוב בלבד!
לפני 10 שנים
Gia X - את עדיין מופתעת מרוע?
משהצבת לעצמך מטרה, תהיי חזקה, עיקבית ונחושה בחיפושייך.
אין שום סיבה להתפשר על דברים שחשובים לך.
תצליחי :)
לפני 10 שנים
4X4​(אחר) - אין סיבה להתפשר,
אך אם להתעבר כה חשוב לך, לא חסרות הדרכים...
(מקסימום ניתן להקפיא ביציות - עד שיגיע ההרלוונטי, )(על כל מקרה)
חוץ מזה את מותק של בחורה ממה שהספקתי להכיר ממש מעט,
אני לא רואה בעיה למצוא גבר..
כל האתרים מלאים בגברים, חלקם מתאימים יותר חלקם פחות.
פשוט לצאת, זה כל הענין
בהצלחה רבה
לפני 10 שנים
Aציבעוני​(אחר) - אוהב אותך הרבה
לפני 10 שנים
amirdom​(שולט) - בהתפעלות והתפעמות ובכלל ... ככה בכלוב פעילים כאלו פסיכולוגים מקצוענים שיכולים לאבחן אנשים תוך דקות. וואוו

נו... למה בכלל להתרגז? חבל לא? הפליצו שטות, אז יאללה...
לפני 10 שנים
DanaDomme​(שולטת) - כן יש פה קבוצת פסיכולוגים ומנתחי אישיות, קבוצת זין קטן בע"מ.
לפני 10 שנים
אלימלך - דנה, קטן עלייך, הכל שטויות, שיגידו מה שהם רוצים,
הרי את יודעת מה הכי טוב בשבילך, למה בכלל להתייחס.
רק בריאות שיהיה.
לפני 10 שנים
Orlly​(שולטת) - דנה, האחד שלך מחפש אותך והוא גם ימצא.
מי שהבריז והמתנשא הטמבל השני באמת שלא שווין התייחסות.
את יפה,, גאה ונהדרת, אל תתיחסי לכל טמבל...
לפני 10 שנים
Moshvnik - כן יש חארות בעלי ביטחון עצמי נמוך שסירוב מוציא מהם את הרפש

אבל לשים בתחילת הפוסט את המילה "גברים" לא מכבד אותך .!

בסופו של דבר את מחפשת אחד מהם...
לפני 10 שנים
הדורבנים​(נשלט) - לא מסכים עם זה שמעליי..
לגמרי מוצדק
לפני 10 שנים
DanaDomme​(שולטת) - פוג יה נסיך :)
לפני 10 שנים
הדורבנים​(נשלט) - }{
כמה שאת יפה, בכל מובן אפשרי...
לפני 10 שנים
tmptmptmp​(נשלט) - כל מיני מי שהיו , או מי שרצו להיות ... הם היסטוריה.
את וחייך הם העתיד
ושיהיה לך עתיד נהדר }{
לפני 10 שנים
נשלט וג'נטלמן​(אחר) - אני מפחד שגם במדינות אחרות יש איזשהו קונצנזוס של רחמים על אישה בלי ילדים החל מגיל מסויים. אולי ההבדל הוא שבארץ אנשים משוכנעים שהם חייבים להוציא את זה עלייך (מתוך כל ישראל ערבים זה לזה?)
הכתוב מעלה לא משנה את העובדה שמי שמבריז מפסיד
אבל לא פחות ברור זה שזה נגע בך, לא אתיימר להבין כיצד אם זה העליב/קומם/הכעיס
השאלה היא איך את תופסת את גילך ואת המצב המשפחתי, נראה לי שזו שאלה שאת עונה לה כל יום בינך ובין עצמך ואיך שאת עונה לעצמך נותן לך כוח להתמודד עם חברה ודיעותיה הקדומות.
וללא כל קשר לאיך ומה, אאחל לך שמה שתייחלי ייתגשם

ותודה לך
לפני 10 שנים
שולץ s - מי אמר שהאושר העילאי הוא בהקמת משפחה והבאת ילדים??
מה את מתייחסת לכל אחד שחושב שהשמש זורחת לו מהתחת?
אז יש לו משפחה, יופי. זה עושה אותו באמת מאושר???? הוא הגשים עצמו?
מי אמר שלהקים משפחה זו המטרה בחיים? לחלק זה גורם אושר. אבל יש לי סוד בשבילך : ממש לא לכולם. אפילו לא לרוב, לטעמי.
לפני 10 שנים
Master_Eran​(שולט) - ואני גם מסכים עם זה שמעלי :)
חבל על האנרגיה שאת מוציאה על אנשים רעים צרי עין וראש.
תתמקדי באנשים הטובים שאוהבים אותך.
שולח חיבוק.
לפני 10 שנים
מתחשב בך​(שולט){שבה} - קודם כל את כמובן צודקת שאין לאף אחד זכות להעיר לך על הבחירות שלקחת.
לא שאת צריכה אישור ממני אבל זכותך להחליט מה שאת רוצה לגבי חייך.
לא ראיתי שבאת בטענות למישהו על משהו, אנחנו לא האחראים היחידים על חיינו ,בכל זאת יש נסיבות חיצוניות לנו אבל בחברה המודרנית אנחנו חושבים שבכל זאת יש לנו השפעה מסויימת על צורת החיים שלנו.
לפני 10 שנים
ר ו ח - אני קורא את מה שאת כותבת ואת התגובות פה של האנשים ואגיד את האמת הכל מאוד עצוב
כל הגישה זה שכאילו יש איזו מלחמה כזאת של השוואות אין סופיות וכל הזמן מי יותר ומי פחות מוצלח , כאילו יש בעד ונגד ויש מי שתומך בך ויש מי שכותב לך דברים קשים מצד אחד ומצד שני דברים שבעצם מטרידים אותו בלבד ולכן הוא כותב אותם ( הוא לא דואג לך זה בטוח , הוא עסוק בעצמו ומפיל את זה עלייך ) אבל לא הוא ולא את לא רלוונטים כל כך כי לגופו של עניין הבעיה היא חוסר היכולת לחיות או להתמודד עם מצבי חסר . מבריזים לנו , פוגעים בנו , הדברים לא מסתדרים כמו שרצינו ואז הכל שרוף , קשה לנו לקבל את החסר הזה , שהזולת יכול להיות גם טוב גם רע גם נחמד גם מרגיז גם מניפולטיבי וגם נאיבי גם אדיוט לפעמים וגם חכם לפעמים ובגלל חוסר היכולת שלנו להכיל את כמות המורכבויות הזאת שקיימת בכל אדם ואדם
אנחנו לא מסוגלים להתחבר זה לזה כי משהו לא מסתדר ומיד הכל שרוף . לא מדבר עלייך באופן אישי כי אני לא מכיר אותך לא מדבר בכלל באופן אישי אלא רק ברמה התפיסתית שלנו . את לא צודקת ולא טועה והוא לא צודק ולא טועה , כל התוכן מיסודו הוא שגוי בעצם המלחמה .
לפני 10 שנים
קצר וקולע​(נשלט) - כל אחד מעיר הערות מהניסיון שלו בחיים, בעקבות חוויות שהוא חווה, משם הוא מרגיש בטחון לתת עצות... אבל הוא שוכח את הדברים שבהם הוא לא התנסה בחיים, נעליים שהוא טרם נעל ואחרים כן נעלו ו-וואלה לרוב אלו נעליים שיהיו גדולות עליו בכמה מידות, לכן אין לשפוט אדם לפני שהיית בנעליו כי אתה לא תמיד יודע מה הביא אותו לנקודה או למצב שבגינו אתה שופט אותו, לכן לא הייתי עושה עניין גדול מאותם אלה שהכפישו באיזשהו אופן את המלכה כי הם חשים "חכמים" מזוית ראייתם וניסיונם בחים וכמובן שלא הייתי שופט את המלכה, קודם כל כי אינני מכיר אותה אבל גם אם הייתי מכיר אותה אין לנו זכות לעשות זאת, מה גם שלדעתי מדובר גם בגורל... יתכן וגורלה של המלכה להישאר רווקה עד גיל מסויים מבלי לחפש סיבות לכך כמו שגורלי להיות גרוש למרות שהיו לי נישואים מאושרים והיא פשוט בחרה לעזוב אותי... אני כבר הפסקתי לשאול שאלות, פשוט חושב יותר על עצמי ועל האושר האישי שלי במקום לתת משמעות רבה מדי לאנשים/אירועים שרוצים לשבש אותו... אני לא מכיר אותך גבירתי אבל אני גאה בך על כך שאת לא סופרת את אלה שפגעו בך כמובן לא שופט אותך : )
מה שלא תעשי שיהיה בצלחה רבה.... וחברים יקרים אני שמח לראות את התמיכה שאתם מעניקים לה, היא נשמעת אשה חזקה אבל תמיד טוב שיש מישהו שתומך בך ברגעים מסויימים.
לפני 9 שנים
israelislave - נו, אז אמר... אז מה? Opinions are like Assholes, Everybody got one.

ובעניין ילדים והורות.... אומר לך דברים שאינם פופולרים ללהשמיע, אבל מרבית ההורים יסיכו בלבם עם הדברים.

הורות, קרי, להביא ילדים לעולם זה הדבר הכי אגואיסטי שאדם עושה. אין ולו סיבה אחת שאינה אגואיסטית להביא ילד, מה גם שמדובר בהשקעה ממש לא רנטבילית.

משבחרנו להביא ילד לעולם אנחנו חייבים לסגל לעצמו את ההבנה שהילד לא חייב לנו כלום !!! הוא לא בחר לבא לעולם, הוא לא בחר להתמודד עם כל הקשיים שיתקל בהם בחייו, הבאנו אותו אל תוך עולמנו כגחמה לסיפוק הצרכים שלנו.

לכן, אני מאמין שהאדם הכי חשוב בחיינו הוא הזיווג.... הפרד שיחד איתו אנחנו הופכים לזוג, ואת זה\זו המיועדים עלינו להוקיר עד אין סוף כי בסופו של דבר הם הם שיהיו איתנו בטוב וברע, הרבה אחרי שה"גוזלים" יפרחו מהקן לארבע כנפות תבל.
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י