בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הרמון הנסיכה מגדל עבדה

מובילה היא המלכה את כל מלכותה וכרצון עצמה עושה לה הנסיכה. ככסויה, מעמידה היא פנים אל העולם החיצון כאילו את המלכה היא באה לרצות, אך יודע העולם שבפנים הרי הנסיכה בעצמה מלכה. לא משמשת היא בכתר שלא שלה, כי כתרה שלה בלבד. בחוץ, בעולם הגדול, פוגשת היא הרמונות רבים, אבירות ונסיכים יפים, כובשת ארצות, אך האם היא תוכל לכבוש גם את הנסיכים הצרורים להם בתוך מגדלים, נצורים על ידי נשים ונוצרי ידיהן של נשים ככפפות של משי? על מסעות אלו, ההרפתקאות שבהם ומה שביניהם צץ לו בלוג זה.
לפני 11 שנים. 2 בדצמבר 2012 בשעה 23:55

מצפה מצחך בחזיון יום או לילה בא לי, ואת לבושת מלכות רוכבת על פרד עם חרבך משמאל פנים למעלה ולבך אלי.  

התבאי מהאופק אם תתאפקי מלכבוש ארמוני.  

 

יום ועוד שנה, שנה וחודש ימים ועוד ועוד אני מסתכל עלי תמונותיך בפייסבוק, הופכך לנסיכה, מתלבש בדמיוני ומלבישך כדמותך לכל אשר הדמתיך.  נסיכה.  אשה.  ילדה.  סטטוס ועוד מסר, תמונה ועוד טקסט.  איה את בתל אביב הקטנה?  איה את בין כל האנשים שאני מכיר?  כיצד נראה ארמונך, פרדך, הסוס שאת רוכבת עליו, והחלום שאת מרכיבה אותו בו?  כיצד נראה הירוק שבעינייך נכח לבנה מלאה ושמים ליליים ומעובים?  כיצד נשמע צליל קולך האציל, הגבוה, זה שדברת אתו אלי כשאת שרה בבית המרחץ ומים נופלות על כל המלכה, מחממות את הוד גופה הערום, את עורך הכהה והדלוק בצבע אור הצל? 

 

מקדם את רצה אלי בפרד לבנה מוכנה לחלום עם חלומי, להלחם עבורו ולאכלי לחם חקך.  מקדם את באה ביער, מיער מתקדמת את אלי אל המגדל הגבוה אבנים אבנים, מהיער הירוק עינייך, עם שעריך הארוך שפוך לרוח ובגדייך המלכותיים בורוד ופז, מבטך קדימה לחפצך ואני חפץ בך.  בחשך את חשקי, בחשק את אורי המעוררני אל חלומי.  העיריני והעירי אותך המלכה כי נסיכותך נושכת בבגדי מלכות. 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י