צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הרמון הנסיכה מגדל עבדה

מובילה היא המלכה את כל מלכותה וכרצון עצמה עושה לה הנסיכה. ככסויה, מעמידה היא פנים אל העולם החיצון כאילו את המלכה היא באה לרצות, אך יודע העולם שבפנים הרי הנסיכה בעצמה מלכה. לא משמשת היא בכתר שלא שלה, כי כתרה שלה בלבד. בחוץ, בעולם הגדול, פוגשת היא הרמונות רבים, אבירות ונסיכים יפים, כובשת ארצות, אך האם היא תוכל לכבוש גם את הנסיכים הצרורים להם בתוך מגדלים, נצורים על ידי נשים ונוצרי ידיהן של נשים ככפפות של משי? על מסעות אלו, ההרפתקאות שבהם ומה שביניהם צץ לו בלוג זה.
לפני 6 שנים. 21 בנובמבר 2017 בשעה 4:09

יש איזה מין משהוא בכל מיני אתרי ובלוגי פמדום למיניהם שבו שולטות צריכות לחזור איזה 100 פעמים על כמה דברים, למשל "לא מחפשת סמרטות, אם אתה לא מכבד את עצמך" בלה, בלה, בלה.  

 

את יודעת מה?  לא מחפש ביץ'!

באו נסגור בינינו עניין עקרוני וחשוב לי מאד.  אני לא סמרטות ומעולם לא הייתי ואני גם לא אומר שאת ביץ' (למרות שאם את כן או אם את בעצמך אומרת "זה מה שאני רוצה להיות" אני לא אעמוד בדרכך ואודה שאת אכן ביץ').  

 

אבל אני לא מתחיל את הפרופיל שלי ב"לא מחפש ביץ'" (אולי כדאי לי?) לא כי אני כן מחפש כזאת אלא כי נקודת המוצא שלי היא לא שאת לא פונקציונלית, מטומטמת או רעה בגלל שאת שולטת.  נקודת המוצא שלי שאת יכולה להיות מדהימה.  וככה הייתי מצפה שתהיה נקודת המוצא שלך לגבי.  ממש לא מעניין אותי אם "אין מה לעשות, ניסיתי ורוב הגברים הם א, ב, ג".  אם נמאס לך מגברים הדלת פתוחה שתנסי נשים (למשל אני לא מנסה גברים, רק נשים, ותאמיני לי, מומלץ מאד).  אבל אם את כבר החלטת או נולדת עם משיכה לגברים אז וואלה, זה ממש לא "empowering" בשבילך לחשוב על כולם כאילו שהם איזה מין דפוק, אידיוטים שכל מה שיודעים לעשות זה לאונן ולהיות סמרטותים ואין לי מושג מה עוד.  

 

ואת יודעת מה?  

 

אני דוקא מחפש אשה empowered - בגלל זה אני בפמדום -.  

 

אז כן, ב"גבולות" שלי יש גם "נשים שחושבות שאני בחזקת סמרטות או אידיוט או לא יודע מה או כי אני נשלט(ת) או כי אני גבר (למרות שאני לא רק)"
וגם "נשים שאומרות שהם דומיננטיות אבל בתכל'ס הם מה זה לא empowered".  כי כן... זה בא ביחד... 

עציץ​(מתחלף){משוייך} - יפה מאד כתבת!
לפני 6 שנים
SlaveToPrincess - ממש תודה!
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י