ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הרמון הנסיכה מגדל עבדה

מובילה היא המלכה את כל מלכותה וכרצון עצמה עושה לה הנסיכה. ככסויה, מעמידה היא פנים אל העולם החיצון כאילו את המלכה היא באה לרצות, אך יודע העולם שבפנים הרי הנסיכה בעצמה מלכה. לא משמשת היא בכתר שלא שלה, כי כתרה שלה בלבד. בחוץ, בעולם הגדול, פוגשת היא הרמונות רבים, אבירות ונסיכים יפים, כובשת ארצות, אך האם היא תוכל לכבוש גם את הנסיכים הצרורים להם בתוך מגדלים, נצורים על ידי נשים ונוצרי ידיהן של נשים ככפפות של משי? על מסעות אלו, ההרפתקאות שבהם ומה שביניהם צץ לו בלוג זה.
לפני 6 שנים. 23 בנובמבר 2017 בשעה 9:29

לא חשבתי שאקבל תגובות כל כך מהר לפוסט האחרון שכתבתי.  האמת שלא כל כך שמתי לב לכח שיש לאתר הזה, חשבתי שזה בשביל המסיבות.  

ואז היתה מישהיא חמודה שכתבה לי.  התכתבנו קצת, עד שהיא עיצבנה אותי לחלוטין.  אני ממש שונא את אלה שפשוט לא עונים, אבל פשוט לא עניתי לה.  אין מה לעשות, כנראה שאפילו אני בעצמי לפעמים לא אענה, במצבים יוצאי דופן.

למה?  

בהתכתבויות שלנו הייתי, לדעתי, ממש ג'נטלמן.  כל דבר שהיא אמרה קיבלתי בנימוס, והייתי אומר אפילו באהבה.  והיא דוקא אמרה דברים כמו "אתה בכלל לא סופר", "רואים שעברית היא לא השפה שלך" ולא יודע מה עוד.  לא שזה מעניין אותי כל כך מה היא חושבת על הנושאים האלה, אבל באמת שבמבט לאחור, אני יכול לקבל ביקורת ולא נרתע מזה אבל כששמים את זה ליד המשך הסיפור רואים התנהגות מובהקת של דחייה לשם דחייה ושל יוהרה סתם.

 

אני לא אספר יותר מדי פרטים עליה כי בכל זאת אכבד את הפרטיות שלה, אבל יש כמה דברים בפרופיל שלה שמצביעות על כך ששום דבר לא היה יכול לקרוא בינינו מבחינה זוגית, דברים שהיא מחפשת שהם פשוט לא אני.  ואמרתי לה מספיק פעמים שאני מבין את זה, ושאין לי שום כוונה זוגית כלל, ולא רק זה... אמרתי לה שאני בפאקינג מקסיקו!  כן!  אלפי קילומטרים ממנה, כך שזה מספיק ברור שגם אם הייתי רוצה כוונה זוגית זה היה בלתי אפשרי פשוט מבחינת חוקי הפיסיקה!  (אלא אם כן... לא יודע!)

בקיצור...  היא הקפידה לכתוב לי שזה "מצחיק אותה" כמה ש(אנשים שהם כמוני מבחינת מה שהיא כתבה בפרופיל שלה) מנסים "לשכנע" אותה להיות בזוגיות.  היא פשוט לא מבינה, סליחה, YOU are not compatible

הדברים נאמרו כי האמת שאני סיפרתי לה יותר מדי על "מה עושה לי את זה" ואיך "אילו" היא היתה השולטת שלי היה יכול להיות מגניב...  בקיצור...  היא פשוט פילטרה את כל הדבר הזה עם המשקפיים שבהן החליטה לקרוא אותי כאילו שאני מתחנן שהיא תהיה השולטת שלי.  

תקשיבו, זהו אתר בדסמי.  הנחת היסוד שלי שאפשר לדבר עם אנשים אחרים על... בדס''מ!  ולדעתי אם פתאום מישהיא בתקשורת אתך, ואתה אכן מדבר על בדס'מ איתה (ואולי טעיתי לערבב בין הנושא לבינינו בהתכתבות כזה מהר), היא לא אמורה לחשוב שאתה רומז לה שאתה רוצה לצאת איתה, מת עליה, חושק אותה או לא יודע מה. 

וזה מעצבן!!!!!

לא בגלל שיש פה רק חוסר תקשורת.   

 

אלא בגלל שאם קראתם את הפוסט האחרון שלי, אולי שמתם לב שננננממממאאאאאססססס ללללייייי  מאמונות רעות שיש לנשים כלפי גברים, כלפי עצמי, ואפילו כלפי עצמן בקשר שלהן עם גברים.  נמאס לי!  נמאס לי שנשים תקראנה כל מה שילד אי פעם יכתוב או יגיד להם כאילו שהוא חושק אותן, רוצה אותן, רוצה סקס, מת לצאת איתן או לא איכפת לי מה.  נמאס לי שלפני שהן מכירות אותך הן אומרות "קו אדום, בלי א. ב. ג. ד." תכונות שהן מיחסות לך כי בעיניהן אתה סתם "עוד גבר".  אני לא עוד גבר.  ואני לא גבר בכלל, גם אם אולי כרגע אני מופיע בגוף גברי בעולם.  אבל גם מי שבאמת הוא גבר גבר, תקשיבי, לא בטוח מת עליך כמו שאת חושבת ולא בטוח עומד לו ה(****) כל פעם שאת עוברת לידו ואם כן לא בטוח הוא יתיחס לזה בכלל...  בקיצור... אפשר לתת לו צ'אנס.  את יודעת מה?  אפשר לתת... לעצמך!  צ'אנס.  

טוב, לא נורא.  זה לא שנפגעתי, זה שנמאס לי.  נמאס לי מהוייב הזה של נשים שפשוט מחפשות תירוצים בשביל לדחות, בשביל לומר "אתה רואה?  אני זאת שלא רוצה אותך אז אני מנצחת פה!" או "אני מחפשת משהוא אחר ממך".  אני כן רוצה אשה, אבל לא אחת כזאת.  אז אולי, בלי לרצות לשחק אותו משחק, אני זה שאומר סורי, את לא קומפטיבל.  לא שחשבתי שאולי תהי, לא שרציתי שתהי, ולא שאי פעם עניין אותי.  אבל now that you bring it up
הכרחת אותי פשוט לחשוב, אפילו אם לחצי שניה, על האפשרות.  ועכשיו שחשבתי על זה, לקח לי בדיוק חצי שניה להבין שברור שלא!!  ברור שאשריני שאת לא בשבילי!  לכי לשלום ואשמח מאד לפגוש נשים שונות מאד ממך, ואם אפגוש אותך אולי אמשיך להיות מנומס, לא יודע, אולי לא...  אבל בטח אדע שאת פשוט לא הסוג שאני מחפש.  אולי חשבתי בהתחלה שנהיה ידידים ונוכל לדבר על בדס''מ.  כנראה שלא.  אולי כן, אבל כנראה שלא.  ולא איכפת לי.  

אם יש כאן מישהיא שונה ממה שתיארתי לחלוטין אשמח לדבר איתה.  ואם לא... אז כנראה שלא... וזה בסדר, לא נורא כל כך


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י