ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דחף

על נשים, גברים, נעליים ותהיות של סוטים
לפני 8 שנים. 12 בדצמבר 2015 בשעה 19:28

אחרי שנחשפתי לקצת יותר מדי יחס חרא הגעתי למסקנה שצריך פעם אחת ולתמיד לעשות את ההבהרה: ישנם נשלטים שלא אוהבים שמתייחסים אליהם כמו אל חרא (לפחות מחוץ לסשן).

ברור שהטהרנים יגידו שלנשלט אין זכויות, שהוא אפס, שהוא פחות מכלום, אבל פאק זה כבר הגיע לי עד פה. אני לא אוהב להיחשף בפומבי, אני לא מעוניין באף אחת שרוצה רק עבד בשביל נקיונות, פינוקים או גמירה חד צדדית ונמאס לי שכל אחת מרגישה שאני צריך להודות על זה שהיא מוכנה לתת לי לשרת אותה.

אל תבינו אותי לא נכון, כל הרצונות האלה לגיטימיים, אבל אם מישהו אומר לכם לא אין לכן זכות לנסות לגרום לו להרגיש כמו אפס כי הוא סירב להצעה ה"מפתה" שלכן. ישנן כאלו שהתנהגו ברמה ונפרדנו כידידים, אבל ישנן כאלו שפשוט התחרפנו. לכל אחד יש זכות להגיד לא, גם לאישה וגם לגבר.

המערכת יחסית שלי עם בדסם היא כזו שבה אני נכנס קצת לתקופה, נהנה, משחק, עד שאני מגיע לנקודה שבה אני מואס בזה, בגלל מפגש מאכזב כזה או אחר. אז מתחילה תקופה שאני בלי זה, אבל לאט לאט חוזרת הפנטזיה. אני מסתכל אחורה במשקפיים ורודות ושוכח את כל החרא שהעבירו אותי. אני חוזר ושוב נופל לאותה מלכודת.

אנשים חושבים שרק בגלל שבנאדם נמשך ללהיות למטה זה אומר שאפשר להתייחס אליו בזלזול. זה ממש לא נכון. בעיקר שולטים או וניליים משקיפים מהצד, זה שאתם לא נמשכים לזה לא נותן לכם עליונות (ואני אומר את זה כאחד שהייתה לו שפחה ששלט בה באהבה ובמסירות). אני לא שופט אתכם, אל תשפטו אותי.

 

מילת סיום אופטימית: לכל אותן מלכות שיש להן דרך ארץ, ולכל אותם לא מעורבים שמקבלים בברכה את הנשלטים, אתם הלב הפועם של הקהילה הזאת וצריך יותר מכם. 

 

זהו. הוצאתי את זה.

נדירה בספציפי​(שולטת) - לא יכולת לומר את זה טוב יותר.
באמת.
לפני 8 שנים
נדירה בספציפי​(שולטת) - לא יכולת לומר את זה טוב יותר.
באמת.
לפני 8 שנים
Slick​(סדיסט) - תודה רבה! משמח אותי לשמוע שלא רק נשלטים מסכימים אותי
לפני 8 שנים
sm69​(שולט) - נגעת בנקודה מעניינת.
אני חושב שנשלט או נישלטת, למעשה הם נותנים את עצמם לשולט, השולט לא לוקח אלא מקבל את הזכות לשלוט.
זה דומה למנהיגות בחיים הכלליים.
מפקד או מנהל מוצלח, זה אחד שמוביל לא רק מתוקף ההגדרה הרישמית חוקית, אלא מתוך זה שהפקודים מכירים במנהיגות שלו ומסמיכים אותו למנהיג המוביל.
שולט זה אחריות לא פשוטה, כי בשורה התחתונה מישהי מפקידה את עצמה בידך, היא מכירה במנהיגות שלך על כל רבדיה.
אז נכון שבתוך הסאשן יש התנהלות מסויימת, זה לא מתיר להתנהג בצורה מחורבנת סתם כך ללא סיבה או צורך.
לפני 8 שנים
Slick​(סדיסט) - האנלוגיה הזאת מצוינת לדעתי. בתור אחד שחווה את שני הצדדים, אני מקווה מאוד שכשאני מפקיד את עצמי בידי מישהי היא נותנת לזה מחשבה כמו שאני נתתי כשמישהי הפקידה את עצמה בידיי. זה יהיה מעניין לשאול שולטות ושולטים על איך הם רואים את האחריות הזאת, אפילו בסצנה של מסיבה או פליי מזדמן.
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י