אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דחף

על נשים, גברים, נעליים ותהיות של סוטים
לפני 8 שנים. 11 בינואר 2016 בשעה 20:56

לרוב השולטות יש רשימת מכולת של קריטריונים. זה כמובן בריא, וכמובן נוצר לרוב מהדרך הקשה. כל קשר שנוצר לנו, ברגע שהוא נגמר, מחדד לנו עוד יותר מה בדיוק אנחנו רוצים. אני מעריץ בנות שיודעות בדיוק מה הן רוצות. אגב הן גם לרוב הכי טובות במיטה. אין כמו מישהי שתופסת אותך חזק בשיער ואומרת לך בדיוק מה היא רוצה שתעשה לה (or else...). אבל לנשלטים לרוב אין רשימת מכולת, בגלל שרובנו לא נחשפים לכל כך הרבה שולטות כמו שהן נחשפות לשולטים. אבל אם הייתה לי רשימה היא הייתה כזאת:

דומיננטית - חלקכם אומרים לעצמכם "מה? זה לא מובן מאליו? אם היא מלכה אז היא דומיננטית". חלקכם (או חלקכן) כבר יודעים שזה לא בהכרח נכון. יש הרבה מלכות שהן דומיננטיות כשהן בסצנה או במיטה, אבל באישיותן הן לא דומיננטיות. אין שום בעיה עם זה, אגב, זה פשוט לא מה שאני מחפש.

חולת נעליים - הפטיש לנעליים נלקח הרבה פעמים בבדסם למקום של עקבי שחקים מוגזמים ומגפיים שלובשים רק למסיבות/סשנים. אני מכור לעקבים אבל אני אוהב אותן כשהן אופנתיות. יש מצב שאפילו הייתי מוותר על השליטה, והייתי רק יושב עם מישהי ומדבר נעליים כל היום. על סוגי עקבים, על מעצבים, על סגנונות, על צבעים. (סתם על מי אני צוחק, הייתי תוך חמש דקות מתחנן לטעימה). 

הומור עצמי - תקשיבו, קשה לי עם אנשים שלא יודעים כמה מגוחך כל העסק הזה לפעמים. הרבה פעמים כשדיברתי עם בנים/בנות שבסצנה על בדסם נכנסתי ישר לפרץ של צחוק. אי אפשר לקחת את זה ברצינות יותר מדי. כלבים, מלכות, שפחות, הלבוש, המוזיקה, הסטיות. אל תטעו ותחשבו שזה זלזול, זה ממש לא, אבל לפעמים בדסם יכול להיות הדבר הכי מצחיק שיש.

כשרון משחק - ישמע קצת כמו ההפך המוחלט מהקריטריון הקודם. לפעמים ממש קשה להיכנס לאקט אם אתה מרגיש שלא מוכרים את זה מספיק. זה תקף לשני הצדדים אגב. צריך קצת מהמשהו הזה כדי להיכנס עד הסוף. לדעתי, זה תקף גם בסקס ונילי כשמכניסים קצת dirty talk לסקס. צריך להגיד את זה כאילו שאתה באמת מאמין בזה.

לב - אני לא יכול להיכנע למישהי בידיעה שהיא באמת רואה אותי כזבל. אני לא מתכוון כאן לאהבה, כי מה שאני כל כך אוהב בסצנה הזאת זה שכל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה, וכל אחד יכול לשלוט או להישלט מבלי להקים בית. אני מתכוון לזה שכשאני נכנע אני נכנע למישהי כי זה עושה לה טוב, והיא שולטת בי כי זה עושה לי טוב.

 

סייג אחרון כרגיל, אני מעריץ את המין הנשי. כל מה שנשמע כאן מביקורת, כמובן שמגיע מאהבה.

 

נ.ב. אני ממש בקטע של נעלי אוקספורד לאחרונה. אם מישהי תגיע עם נעלי אוקספורד לדאנג'ן צ'ייסר ראשון מובטח.

 

 

Mistress M16​(שולטת) - שמע, אתה ממש מדויק, נהנתי לקרא את עצמי בזה, דומיננטיות (זה נכנס חזק לחיים הרגילים), הצחוק, כישרון המשחק, ההשפלה והחפצה מהלב ולא באמת והנהנתנית שזה הופך אותי. תענוג
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י