צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דחף

על נשים, גברים, נעליים ותהיות של סוטים
לפני 8 שנים. 13 במרץ 2016 בשעה 21:30

מיאמי, קיץ 2015.

התמזל מזלי והתאכסנתי במלון שלידו גם הבר הכי טוב במיאמי. הבר הוא בקתה קטנה שממנה אתה לוקח משקה ולאחר מכן אתה מתיישב על כיסאות חצר מרופדות סביב בריכה גדולה ויפה. מקום שקט אידיאלי ופשוט סקסי.

הגעתי לשם במצב רוח טורפני. על הבר יש בלחץ 3 מקומות ישיבה ועל 2 מהם ישבו שני בנות. האחת לבנה עם שיער שחור ארוך, חולצה מכופתרת מצודה וכפכפים. השנייה שזופה עם עיניים חומות ושיער חום ארוך, ולרגלייה wedges (אשמח אם מישהי תאמר לי איך אומרים את זה בעברית). הנעל הזו מאוד באופנה שם במיאמי כי היא משלבת את הנוחות של כפכף עם הסקסיות של עקב. אותי היא קנתה. באתי אליהן ושאלתי מה הן שותות כי אני רוצה להזמין להן. הן צחקקו ביניהם ואז אמרו לי שני שמות של בירות. הזמנתי, שמתי להן כל אחת ביד ואמרתי להן שאני אחזור בקרוב כדי לשוחח איתן קצת. קצת דושבאגי וונילי מצידי, אני יודע, אבל אין מה לעשות, ככה זה הולך שם ואין טעם להילחם בזרם.

חזרתי לאחר זמן קצר אליהן וכיוונתי עם הראש לשולחן יפה שבול בדיוק התפנה עם נדנדה מרווחת ומרופדת עם כיסא בצד. הן מאוד מהר הבינו אחרי מי באתי ואני ישבתי עם גברת וודג', שמה לורה, בנדנדה, וחברתה ישבה בכיסא. התחלנו לדבר. שניהן שם כי לחברה יש בלינד דייט והן אמרו שהוא יפגוש אותה פה. יום המזל שלי, ברגע שיתחיל הדייט מובטח לי זמן איכות עם מושא חיזוריי. החברה הולכת לשירותים לזמן מאוד ארוך באופן מודע כדי לתת לנו לדבר. אנחנו מדברים בנגיעות. באיזשהי נקודה היא שואלת אותי למה באתי אליה מכל הבנות בבר. אני אומר לה בשיא הכנות: "your shoes"

היא חצי מופתעת, חצי מסוקרנת. היא מבקשת ממני להסביר. אני מסביר לה הכל. בדסם 101. היא מתחרמנת. זה ברור שמה שהיא מכירה מבדסם זה דברים שהיא ראתה בסרטים וסדרות. היא לוחשת לי באוזן קלישאות כמו "I'm gonna dominate you so hard". אני מחייך ומנסה להסביר לה בדיוק מה הדברים שסקסים בעיניי שמלכה עושה. היא אומרת לי שאיך שהדייט מגיע אנחנו הולכים לחדר שלי. החברה חוזרת. לורה לא חושפת את כל מה שדיברנו עליו, אבל גם עם החברה אנחנו קצת נפתחים. לרגע אני חושב על להזמין גם אותה. אבל לא. זה מהלך של שמוק. ניתן גם צ'אנס לבלינד דייט שלה. 

הוא מתעכב ומתעכב וכל שנייה שעוברת שנינו מתחממים ומתחממים. הידיים של שנינו כבר במפשעות אחד של השנייה. אנחנו מתחילים לחשוב כבר על פשוט ללכת שנייה לשירותים ולגמור עם זה. אחרי דקות ארוכות משעות, מגיע המושיע שלנו. אני לוחץ לו את היד, נראה אחלה של בחור, משאיר אותו ואת החברה ולוקח את לורה לחדר.

אנחנו נכנסים. משם הכל נהיה כמו באיזה סרט פורנו מוגזם. אני מלקק לה את הצד של הנעל ומנשק לה את הטבעת והיא בשוק חרמני. היא כמעט צועקת "!that's SO hot". זה משעשע בדיעבד, אז זה היה שיא המחרמן. היא שמה את הראש שלי בין הסוליה של הנעל לחלק העליון של הרגל השנייה, בדיוק כמו שאני אוהב. אחרי זה הנעליים עפות ואני מתחיל ללקק מלמטה עד למעלה. אז אני כבר מלקק לה את כל הגוף. אני שם קונדום (חברים, אם אתם לוקחים משהו הביתה מהסיפור הזה חוץ מזקפה, שזה יהיה תמיד לשים קונדום) ואני נכנס. הסקס הוא מהחזקים שהיו לי. היא נכנסת לשליטה ממש ובפעם הראשונה אני משלב סקס חייתי עם שליטה נשית. כשאני גומר אני מרגיש כל שריר ושריר בבטן שלי. שנינו מתרסקים למיטה.

 

אנחנו מחליפים מספרים ומדברים על לעשות את זה שוב פעם. אני נרדם לשינה עמוקה. כשאני קם אני רוצה לעשות את הכל שוב.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י