ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דחף

על נשים, גברים, נעליים ותהיות של סוטים
לפני 7 שנים. 25 ביולי 2016 בשעה 22:14

1. מטאל כבד עם בס חודר

אני על הברכיים כשהיא מולי. היא בוהה בי עם העיניים יפות שלה בזמן שאני עושה לה מסאג' לכפות רגליים משהו כמו רבע שעה. היא מפסיקה אותי. "תוריד את המכנסיים". אני נשכב עם הפלג גוף עליון שלי על ספת עור במועדון. היא הולכת להכאיב לי. כל פעם אחרת אם מישהי הייתה שואלת אותי איך אני עם כאב הייתי עונה "לא מתחבר". אני עדיין לא כזה מתחבר. אבל יש משהו כיף בזה שהיא אוהבת את זה. ואיך שהיא דואגת. וואו כמה שהיא דואגת. היא אומרת לי לא לגעת בה, אני קצת נרתע, מרגיש לי מרחיק, מסוג השליטה שאני לא אוהב. ואז היא אומרת שאני רק צריך להסתכל עליה והיא תדע להפסיק מהמבט שלי. אני מהנהן ואני מרגיש שילוב מושלם בין אופוריה למתח. היא מרביצה לי קצת בתחת. כשזה מגיע לסף שלי, היא עוברת להכאיב לי בחזה ובפרצוף. כשזה מספיק לי היא חונקת אותי קלות עם הידיים שלה. אני בוהה בה תוך כדי שהיא חונקת, כמו קורא תיגר עם העיניים שלי. דוחק בה עם המבט שלי לעשות יותר. אומר לה עם המבט שלי שזה שטויות, בקושי מרגיש מה שאת עושה. היא עוצרת.

2. גראנג' עם מילים ציניות

סטוץ של סופ"ש מאוחר. אני חושף לה קצת מהפטישים הקלים שלי. אני עובר ללנשק לה את הרגליים. היא מסתכלת עליי עם פרצוף עקום ואומרת שזה ממש מוזר. טוב. אם את אומרת.

3. פופ זול

אני על הברכיים. שלוש מלכות מעליי, כל אחת עם עבד או שתיים. יש אחת שתפסה לי את העין. היא נראית טוב. היא נראית כמו מישהי שאני מכיר ממקום אחר, ובא לי להשליך עליה את מה שבא לי לעשות להיא. לפעמים אנחנו מחליפים מבטים וצוחקים בקול על המצב האבסורד שאנחנו מצויים בו. היא ממשיכה עם הגבר שתחתיה, אולי שניהם. בעסה שלא ראיתי אותה קודם.

4. בלדה מרגשת

אני מדבר עם האקסית הונילית שאני מרגיש הכי בנוח לידה. אני קצת מדוכדך כי היא ממש רחוקה. אני עוד יותר מדוכדך כי היא ממש רחוקה מכל מה שקשור לבדסם, ואפילו שהיא הגיבה סבבה יחסית כשסיפרתי לה שאני בקטע (ולא הרחבתי) אני לא יכול לדמיין איתה קשר של נשלט-שולטת, כי זה לא ככה בינינו. אבל אני מרגיש שאני חייב קשר נשלט-שולטת איכשהו בחיים. אני ממש רעב אבל העוגה שלי חייבת להישאר שלמה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י