אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דחף

על נשים, גברים, נעליים ותהיות של סוטים
לפני 7 שנים. 9 באוגוסט 2016 בשעה 21:43

טוב הגעתי לכמה החלטות שאני מעוניין ליישם לשנה החדשה.  אתם לא מסכימים שהשנה החדשה מתחילה ב-10 לאוגוסט? חבל, אני לא סופר אתכם. אני מתפלל לשמש.

קיצר:

1. לא יוצא/משחק/מחליף מבטים/מתקשר בגלי למדה עם אף אחת שרוצה שישלמו עליה על כל דבר. אני לא קמצן (לפחות לא על יתר המידה) ואני אפילו נהנה לקנות מתנות לאנשים שאני מכיר ובאמת יקרים ללבי. But you're not there yet. באמת שזה מגעיל וזה גורם לי לרצות לירוק בתוך שטר של חמישים, לקווצ'ץ אותו, לזרוק אותו על הרצפה, להגיד לה שתרים ואז ללכת... ולראות אחר כך איך היא עושה בדיוק את זה, כי זה פאקינג חמישים שקל.

2. להתחיל עם מישהי רק על סמך הנעל שלה. חלאס, אני ילד גדול. אני אמור לדעת כבר שזה לא בהכרח סימן לאישיות מיוחדת או אפילו מעניינת. אין מה לעשות, רוב הבנות המעניינות נועלות אולסטארס וטבע נעות, רוב הבנות המשעממות נועלות סנדלי עקב עם רצועות, ובין לבין יכול להיות שיתפלק לך מישהי מגניבה עם מגפיים עם עקב מלבן.

3. חושב ארבע פעמים לפני שאני שולח הודעות לאקסיות/יזיזות. אם אתה שולח הודעות ליזיזות כשאתה חרמן מדי, אתה יכול להגזים ואז לא יהיה לך את זה יותר (קרה). אם אתה שולח הודעה לאקסית, אתה יכול להגזים ואז בטעות תמצא את עצמך ביחד איתה שוב (הצילו).

4. Last but not least

לעולם לעולם לעולם לעולם לא נותן לאף אחת להצליף בי אלא אם אני סומך עליה ב-110%!!! אני גם לא כזה אוהב כאב וגם אין מה לעשות, לא כל אחת שבאה עם שוט ביד גם יודעת מה לעשות איתו. אז זהו, הנה, אתן לא תכאיבו לי יותר*.

 

 

 

 

 

*תרתי משמע

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י