ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דחף

על נשים, גברים, נעליים ותהיות של סוטים
לפני 7 שנים. 3 באפריל 2017 בשעה 18:00

עקב בקשה של מישהי מאוד קרובה אליי אנסה לתאר במילים את מה שכל כך מחרמן אותי:

אני מתחרמן מבנות שנראות קצת פקצות עם ג'ינס ועקבים. אני מדמיין הכל כשאני רואה אותן הולכות ועושות רעש עם הקליקים שלהן. כשאני עם שולטת אני אוהב שהיא פשוט אומרת לי לעשות והיא מאוד ספציפית כמו "נשק פה" או "לקק שם". אני נהנה להיכנס לחדרים של בנות ולראות את כל הנעליים שלהן (ושיהיו להן הרבה) ולראות אותן מדגמות אותן. אני אוהב שגם הבנות חושבות שהנעל סקסית כמו שאני חושב שהיא סקסית. אני נהנה מנעליים בגזרות שונות שחושפות חלקים שונים ברגל (הבהונות, העקב, אפילו הקרסול) כי הן מדגישות אותם והופכות אותם לחלק ראוי להערצה בעצמו.

אני אוהב כשמישהי רעה ומקללת. אני אוהב כשבחורה דוחפת את העקב סטילטו שלה לפה שלי ומכריחה אותי ללקק את הסוליה שלה עם הלשון. אני אוהב להישלט ע"י 2 בנות ביחד ולשמוע את הדיאלוג ביניהן, במיוחד כשהן מדברות עליי. אני אוהב כשדוקרים אותי עם העקב או שמים עליי לחץ עם הסוליה של הנעל. או אפילו, וזה ממש עם מסוימות, בועטים אותי קצת כשאני על הרצפה. אני מת על זה כשמישהי מחזיקה לי על הראש ומנחה אותו כדי ללקק את הרגליים והנעליים של מישהי אחרת. אני אוהב גם כשהיא מורידה את הנעל שלה ומחזיקה אותה ביד אחת, בעוד שהיא תופסת אותי בשיער ביד השנייה ומצמידה אותי כדי ללקק או להסניף את הבפנים.

אני מתחרמן מהמגע ומהריח של עור. אני מתחרמן מלהסתכל על מישהי מלמטה. אני מתחרמן משריטות של ציפורניים ומצחוק מרושע. אני נהנה לשמש כמשענת רגליים. אני אוהב לא לדעת למה לצפות עם מישהי. לרוב אני מחפש תכונות אצל שולטות שאני לא מחפש אצל האנשים שאני אוהב סביבי. אני רוצה שהן יהיו גסות ורעות, ושיהיה להן אכפת בעיקר מעצמן. אני אוהב את הפנטזיה של ללכת למישהי שהיא לא בשום מסגרת פטיש, במקום הכי ונילי שיש ולהגיד לה שאני אוהב את הנעליים שלה ואז לשאול אותה אם אפשר ללקק אותן. אני אוהב לראות את הפרצוף שלה משתנה כשהיא שומעת מה אני אומר ולראות אותה חושבת ומהרהרת בזה.

אני אוהב להתחיל מהערצת רגליים ואז לעשות מסאג'ים. אני אוהב לנשק ידיים כסימן להערכה. אני אוהב שדוחפים לי אצבעות לפה תוך כדי חדירה. אני אוהב שדוחפים לי נעל לפרצוף תוך כדי חדירה. אני אוהב שגם בסקס לא "שוברים דמות" ואני עדיין עבד שאומרים לו מה לעשות.

רגשות זה turnoff. אני מחפש רוע צרוף.

אשת לפידות n​(שולטת) - אין כמו האמת
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י