אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דחף

על נשים, גברים, נעליים ותהיות של סוטים
לפני 7 שנים. 27 בספטמבר 2016 בשעה 22:39

אז אני מתרגש להודיע שאחרי החופשה שכפיתי על עצמי בעזרת המלאכיות, בבואות דמיוני, חזרתי! וחזרתי פי אלף יותר טוב!

התחלתי עם לקיחת נשלטת לשעבר מחו"ל (אני לא שולט, באמת שלא, פשוט התפלק לי) לראות את הסצנה בארץ. היא ראתה ונכנסתה הרבה יותר עמוק ממה שנכנסתי בכמה שנים בלילה אחד. המשכתי עם חזרה לאותן מסיבות ואותה נהנתנות שהתעסקתי בה קודם. 

אבל עכשיו, גבירותיי ורבותיי, החלטתי לנסות שינוי קטן. אני לא רוצה להיות יותר נשלט. אני גם לא רוצה להיות שולט. אני רוצה להיות סוטה. כן סוטה. סוטה מגעיל. סוטה מלוכלך. איש שמעקמים את הפנים מולו. אבל מה, אי אפשר להגדיר סוטה כל כך בקלות. סוטה הוא פשוט סוטה. לא מצפים ממנו לשום דבר, חוץ מלסטות. זה בדיוק מה שמתאים לי.
"אה את מחפשת נשלט? כן כן... שיקנה לך שתייה כל הלילה ויסיע אותך? כן כן... נשמע מצוין. אבל אני, לצערי, רק סוטה. אני פשוט מתעסק בדברים... שונים. הלוואי והייתי יכול להיות לך לשימוש, אבל זה לא מי שאני."
"את מחפשת שולט? שיצליף בך ויראה לך שהוא סופר אלפא מגה גבר ויכה בחזה שלו מול כולם? כן כן... נשמע מצוין... אבל אני סוטה. אני משאיר את השוט בבית. ואני צריך את החגורה בשביל להחזיק את המכנסיים. אני מצטער, מקווה שתמצאי את מה שאת מחפשת."

אני מרגיש חופשי ומאושר. אין לי יותר מחסומים. אין לי יותר גבולות (כאילו יש לי, כן? אל תשכחו שהמילת בטחון שלי היא "אבוקדו"). אני מרגיש שדרך חדשה סלולה לפניי. וכולכם מוזמנים להצטרף! נשלטים, נשלטות, שולטים, שולטות, מתלבשות וא-מיניים גם יחד! בואו כולנו נשבור את השלשלאות ונצא מהתבנית! אהההההההה

 

 

 

 

 

טוב טוב. נרגעתי. דאנג'ן בשישי מישהו?

Slick​(סדיסט) - בדיוק כמו אבוקדו יש לך חלון הזדמנויות מאוד קצר להשתמש בו לפני שהכל מתקלקל
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י